Dossiere

Dossiere

von Dossiere

Wer verwendet Dossiere?

Dossiere benefits boards, executive teams, compliance officers and project teams, with the ability to securely receive, read, annotate and jointly collaborate on documents.

Was ist Dossiere?

Dossiere is a highly secure, feature-rich alternative to traditional document sharing and collaboration tools currently used by boards, executive teams and project teams. Meeting organisers gain greater efficiencies through Dossiere's ability to organise and distribute meeting documents securely into one location for meeting attendees; and decision makers are empowered by this simple, intuitive tool which enables secure electronic sharing and collaboration on documents, both online and offline.

Dossiere – Details

Dossiere

http://www.dossiere.com

Gegründet 1997

Dossiere – Preisübersicht

Dossiere ist verfügbar ab 25,00 $/Monat. Dossiere bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Dossiere findest du unten.

Startpreis

25,00 $/Monat

Preisinformationen

From USD 25 per month per user

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Training

Persönlich

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Dossiere Funktionen

Dokumenten-Management-Systeme
Compliance-Verfolgung
Dateitypumwandlung
Dateiwiederherstellung
Dokument-Indexierung
Dokumentaufbau
Dokumentenarchivierung
Dokumentenaufbewahrung
Elektronische Unterschrift
Offline-Zugriff
Optische Zeichenerkennung (OCR)
Versionskontrolle
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Audit Trail
Dokumentenmanagement
Drag-and-Drop
Echtzeit-Synchronisierung
Elektronische Unterschrift
Kollaboration
Suchen / filtern
Textnachrichtenversand
Verschlüsselung
Workflow-Management
Zugriffskontrollen/Berechtigungen
Agenda verwalten
Ausschusssitzungen
Gesetzgebungs-Meetings
Interne Sitzungen
Materialwirtschaft
Protokoll-Management
Reisemanagement
Tagungsraum-Buchung
Teilnehmer-Management
Terminplanung
To-do-Listen Verfolgung
Tools für Vorgänge nach abgeschlossenen Meetings
Tools zum Vorbereiten von Meetings
Verwalten von Einladungen
Vorstandssitzungen
Wahl-Management
Dokumentenmanagement
Elektronische Unterschrift
Kalenderverwaltung
Kollaboration
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
Mitgliederverzeichnis
Protokoll-Management
Umfragen / Wahlen
Zugriffskontrollen/Berechtigungen
für gemeinnützige Organisationen

Dossiere – Nutzerbewertungen

Zeigt 4 von 4 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.8/5
Benutzerfreundlichkeit
4.8/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4.8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8/5

A pleasure to use!

Bewertet am 21.5.2019
Stephen W.
Digital Transformation Consultant
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Simple subscription plan. A range of features that makes storing, accessing and collaborating on documents easy. I particularly like the real-time note distribution, which is an effective and fun way to share ideas. The video capability is also awesome.

Nachteile: Not a lot to complain about here, as it does everything I need.

Love love Dossiere

Bewertet am 6.10.2019
Michael W.
CEO
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Thank you for producing such a wonderful and innovative business tool. Lost without it.

Nachteile: Nothing negative to report. The tool has been valuable addition.

Dossiere Review

Bewertet am 22.10.2019
Verifizierter Rezensent
Systems Analyst
Informationstechnologie & -dienste, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Dossiere is an application that many of our users like to use especially when travelling (especially via aeroplane) where they can easily take out the iPad, authenticate to our domain and read the content. The product allows us to securely distribute content meant for specific individuals. It's very easy to learn and only takes a few minutes to demonstrate the core features. The layout of the content is good and recent updates make uploading content much easier to manage.

Vorteile: The ability to distribute content securely within a mobile platform is very valuable to our organisation. Uploading of content and syncing of content to iPads is very fast. The options to navigate to content within the iPad application make it a joy to use. The ability to navigate directly to notes and annotations within documents is a really good feature as is the ability to share annotations and edits with others. Document navigation is easy and intuitive.

Nachteile: Ability to manage content (sort, move, filter, archive, etc) in the Concierge application could be improved. Sorting functionality doesn't always save properly and must sometimes be re-done.

Streamline Board Document Distribution

Bewertet am 4.7.2019
Bronwyn C.
Director
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Easy to Login and get access to all current and past documents
Quick to setup new board members
Editing functions
Save carrying around documents
Save hunting for past documents that may be needed for reference

Vorteile: Everything is maintained centrally in one location
Each Board member can review, make annotations - it has taken static word documents that Board members would only review and we had not comments other than those from the secretary
Much greater input that is tracked
We also had difficulty with different IT skills of Board members being able to access documents via tools like dropbox

Nachteile: This is the first board software I have used so to date no cons at this stage