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Was ist Sage HRMS?

Sage HRMS ist eine intuitive HCM-Anwendung vor Ort, die die Art und Weise modernisiert, wie die traditionelle Personalverwaltung mit deinen Arbeitskräften, Prozessen und Daten verbunden ist und interagiert. Mit dem Ziel, deine hochproduktive Umgebung in einer sicheren, konformen, verbundenen Plattform zu kontrollieren und Einblicke in die Entscheidungsfindung in Echtzeit für dein Unternehmen zu gewähren.

Wer verwendet Sage HRMS?

Die meisten der Kunden, die das derzeit bedient, sind im Dienstleistungssektor, in der Fertigung und im Großhandel in den Vereinigten Staaten tätig. Zwischen 50 und 3.000 Arbeitskräften mit einem jährlichen Umsatz von 4 bis 300 Mio. $.

Sage HRMS Software - 1
Sage HRMS Software - 2
Sage HRMS Software - 3

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Sage HRMS

Sage HRMS

3,7 (44)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
31
Keine Integrationen gefunden
3,6 (44)
3,4 (44)
3,2 (44)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
199,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
214
7
4,3 (20.231)
4,3 (20.231)
4,1 (20.231)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

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Am besten bewertete Funktionen
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Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
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Überweisung
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Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeiter-Datenbank
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Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeiterportal
Zeitverfolgung
Überweisung
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Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
W-2 Vorbereitung
Überweisung
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Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
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Trainingsverwaltung
Oracle Cloud HCM
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeiter-Datenbank

Bewertungen über Sage HRMS

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,7
Benutzerfreundlichkeit
3,6
Kundenservice
3,2
Funktionen
3,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
30%
4
27%
3
25%
2
16%
1
2%
Kay
Human Resources Administrator in USA
Sport, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Does it All

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Sage HRMS makes it pretty easy to run our payroll in house and gives us tons of information about our employees' pay.

Vorteile:

We use the HR and Payroll module as we process payroll in house. There are so many processes available that we don't use, but are available for larger companies. The HR side is very easy and user friendly. The payroll side is less intuitive. There are many stock reports and the on-board Crystal Reports makes it easy to create others as needed.

Nachteile:

The payroll side is very detailed and complicated to set up. Sometimes there is no good explanation for why something has to be done in a particular way, so you just have to do it and not really understand why. Coming from Abra, HRMS payroll took some getting used to. The rounding doesn't always follow normal conventions, so we sometimes have to chase down pennies to make sure everything is exactly correct.

Barbara
Vice President in USA
Papier & forstwirtschaftliche Erzeugnisse, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Sage HRMS - Takes effort but worth it.

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The learning curve was quite steep but since we have been using the software for a while now, we are much more comfortable with it.

Vorteile:

The system has many features within the program itself to store information, provide status and look-ups. Set up is extremely important to have done correctly in order for the software to function fully and correctly.

Nachteile:

Reporting features are limited requiring an upgrade to incorporate Crystal Reports to obtain needed information for tax payments and reporting purposes.

Meredith
Payroll Manager in USA
Finanzdienstleistungen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

SAGE HRMS PAYROLL/HUMAN RESOURCE modules compared to SAGE ABRA PAYROLL/HUMAN RESOURCE

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: It gets the payroll process done and has other modules to greatly help, like attendance and human resources but would like a more modern payroll module.

Vorteile:

I love that it does not have a hard close after each quarter and you can rerun reports for any payroll that is in history which means you can go back years. Love that it has an HR module that is easy to use and did not change much going from Sage ABRA to Sage HRMS but wish the payroll module was more modern and interactive so you can actually see a paycheck instead of doing a calculating process and then pulling a report to see what the paycheck will actually be. Love being able to have an excel spreadsheet containing bonuses/incentives that can be easily imported/uploaded into the payroll module.

Nachteile:

Hate that HRMS Payroll does not have an interactive paycheck view while processing payroll where you can make a change on an employee's paycheck and see instantly how it changes everything. An example of this is if an employee wanted to change their 401k pre-tax election/deduction how would it change the taxes and net pay. It is time card driven then you have to calculate (process) before you can see an employee's possible paycheck when you run a Pre-check payroll register (report driven). Every time you have to make changes you do the change on their timecard, even to deductions, then calculate pay before you can see the employee's paystub when you run a report (Pre-check Payroll Register Report) so it is report driven. I would love to see an interactive paycheck in view and see how changes can change the net pay. I love that it comes with Crystal Reports but to find the information (fields) in the payroll directory/data bases is difficult but on the human resource director/data basis are considerably easier. Support, that you pay for, does not help you with crystal reports or how to find the field/information to get it onto a crystal report. Also the standard reports that come with the HRMS program (payroll) are not helpful nor have enough filters/sorts/structure to make them useful so you have to become savvy with Crystal reports to get the information you want in the format you must have it. Also to do W2 or tax forms are only process in HRMS payroll to Aatrix.

Michael
IT Manager in USA
Forschung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Love hate relationship

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We are migrating from Abra Suite so it is excellent that it is so similar but the upgrade path is ROUGH..

Vorteile:

It is an excellent on prem solution to HR and Payroll for a company that wants allot of functionality for a reasonable price.

Nachteile:

Performance and stability. Very slow on launch to the point that every user gets the loading twice message because the click and click. Screens can crash if you push them. I believe this is because there is still foxpro lingering underneath the covers in the screens.

Carol
HR Director in USA
Non-Profit-Organisation Management, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Webinars

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I've been with this software since it was ABRAcadabra. It's a good product.

Vorteile:

I attended a webinar today on using Crystal Reports. It was a brief overview, but easy to understand and very helpful.

Nachteile:

Sometimes the software is not intuitive, and it's hard to learn all of the tricks to make it run smoothly. I get frustrated with tech support.