Sage HRMS

Sage HRMS

von Sage HRMS

Wer verwendet Sage HRMS?

Most of the customers that we currently serve are in the services, manufacturing, and wholesale industries, across the United States. Between 50-3,000+ employees with an annual revenue of $4MM-$300MM.

Was ist Sage HRMS?

Sage HRMS is an intuitive, on-premise, HCM application that modernizes the way traditional HR connects and interacts with your workforce, processes, and data. With an aim to control your highly productive environment in a secure, compliant, connected platform and to provide insight in making real-time decisions for your organization.

Sage HRMS – Details

Sage HRMS

https://www.sage.com/en-us/products/sage-hrms/

Sage HRMS – Preisübersicht

Sage HRMS bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Sage HRMS findest du unten.

Preisinformationen

Please contact Sage directly for pricing details

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Installiert - Mac

Installiert - Windows

Training

Live Online

Webinare

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Sage HRMS Funktionen

HR Software
360-Grad-Feedback
Ausfallzeit-Management
Bewerber-Tracking
Einstellungen (Personalbeschaffung)
Entschädigungsmanagement
Leistungsmanagement
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeiter-Datenbank
Mitarbeiterprofile
Personalbeschaffungs-Management
Self-Service Portal
Verwaltung von Unterstützungsleistungen
Zeit- und Anwesenheitsmanagement

Sage HRMS – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 15 Nutzerbewertungen

Gesamt
3.4/5
Benutzerfreundlichkeit
3.5/5
Kundenservice
3.1/5
Funktionen
3.5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3/5

HRMS works for us!

Bewertet am 25.2.2019
Melissa H.
HR Manager
Bau, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This product is great mainly because customer service is such a great help. People at Sage know their product well and their people have been able to answer every question I have to help find solutions.

Vorteile: The software has wizards that help with entering new hires, training, pay raises, job changes, etc. These are helpful because you don't miss a step!

Nachteile: The software requires a manual export to our payroll system. So, after a new hire is entered, or any changes are made for that matter, I have to manually export the data to payroll. I don't have to enter things twice, but I do have to wait for the information to export over so that the most up to date information is in the payroll system.

Easy to use

Bewertet am 28.3.2019
Betsy
HR Analyst
Non-Profit-Organisation Management, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Everything is well laid out, intuitive and has a nice, updated look. Like that you can add as many custom fields as you want on the HR side. They do a great job of keeping up with tax and legislative updates.

Nachteile: It's not necessarily a con because the software comes with lots of standard reports, but if you want custom reports then they need to be written in Crystal Reports. If you have someone that knows Crystal Reports, it's super easy! If you don't have someone that knows it, then you can end up like one of the previous reviewers and end up with reports that don't tie out. :)

Full Featured

Bewertet am 22.2.2019
Dave O.
Sr Network Administrator
Groߟhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, HRMS is very detailed and gives you the power to keep track of a wide spectrum of employees. We run payroll for weekly, and bi-monthly employees, as well as hourly and salary pay. A wide range of reports to keep the bean counters happy as well.

Vorteile: Sage HRMS gives you a powerful platform for running payroll, filing necessary tax forms and handling of vacation/sick time.

Nachteile: Quarterly updates are a bit of a mystery at times. It would be better if they would integrate updates to the software instead of having to go search for the exact update you are in need of.

Limited Functions

Bewertet am 3.4.2019
Mornay B.
Operations Training Instructor
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Our company has been using the software for a number of years. We will replace this software with another type that will provide more functions.

Vorteile: A good software program to manage employees and keep record of employee actions.

Nachteile: Cannot upload and store documents and training material.

Outdated and expensive compared to other systems.

Bewertet am 3.12.2019
Loren A.
HR Director
Non-Profit-Organisation Management, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
2/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I have used sage products since the early 2000s and have noticed the decline in quality over the years. Sage has not done their job in staying updated with the times and the system reflects that.

Vorteile: Customer service has always been good with the company. They have made several customization over the years that were specific to our operations.

Nachteile: System was slow, prone to crash and did not allow for selfserve access and management by employees. Outdated for the times.