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Was ist FuelForce?

FuelForce bietet robuste, drahtlose Kraftstoffmanagementsysteme und Fahrzeuganhänger zur Autorisierung und Steuerung der Kraftstoffabgabe aus festen, auf einem Gestell montierten oder mobilen Tanks. Herkömmliche Echtzeitsoftware oder webbasierte Kraftstoffmanagementanwendung. Die moderne, erweiterte Berichterstattung von FuelForce verfolgt die gesamte Kraftstoffnutzung und enthält Schnittstellen für Rechnungsstellung, Tankinventar und Flottenwartung. Bewährte Qualität, langfristige Zuverlässigkeit, umfassende Zapfsäulenintegration, lokaler Service und sehr gute Kundenbetreuung.

Wer verwendet FuelForce?

Jedes Unternehmen oder jede Organisation mit eigenen Kraftstofftanks, Fluidtanks, Schmierstoffschächten, Autowaschanlagen, Toröffnung usw., die Geräte, Personal und Nutzung autorisieren, verfolgen und verwalten möchten.

FuelForce Software - 1
FuelForce Software - 2
FuelForce Software - 3
FuelForce Software - 4
FuelForce Software - 5

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FuelForce

FuelForce

4,3 (32)
5.000,00 $
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
22
Keine Integrationen gefunden
4,3 (32)
4,3 (32)
4,4 (32)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
4,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
84
14
4,7 (193)
4,7 (193)
4,8 (193)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu FuelForce

Fleetio
Am besten bewertete Funktionen
Fahrzeuginformationen
Inspektions-Management
Vorbeugende Wartung
BulkdataPro
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitermanagement
Reifen-Management
Vorfall-Berichterstattung
Motive
Am besten bewertete Funktionen
Fahrer-Management
Fahrtenbuch
Reiseaufzeichnungen
IntelliShift
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Benachrichtigungen
Echtzeitüberwachung
Fahrzeug-Nachverfolgung
FASTER Web
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Fahrzeuginformationen
Kundendienst-Historie
Pulpo
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Fahrtenbuch
Inspektions-Management
EMDECS
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Fahrzeuginformationen
Kundendienst-Historie
Verizon Connect
Am besten bewertete Funktionen
Fahrzeug-Nachverfolgung
GPS
Mobiler Zugriff
Elite EXTRA
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Benachrichtigungen
Echtzeitüberwachung
Sendungsverfolgung

Bewertungen über FuelForce

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
47%
4
41%
3
9%
1
3%
Tim
Tim
IT Technician in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Monitor and generate reports on fuel usage easily!

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Software makes it simple to track and generate forecast reports on fuel usage for our fleet. The software itself is fairly straightforward to use for our end users.

Nachteile:

Setting up this software was a bit tricky at first, though we were able to get the hang of it quickly.

Debbie
Transportation Specialist in USA
Verteidigung & Raumfahrt, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

NAVFAC Washington Dahlgren

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Training was provided for us on the multiforce fuel service. Whenever I have questions our representative Jack Twichell promptly answers with help and he is very knowledgeable. He helps us troubleshoot and then corrects any errors we may have. Everyone I have ever dealt with at fuel force has been pleasure to deal with. When the E85 tank was being implemented multiforce was great in helping with preparation and making sure we had everything on our end prepared for the install. Everyone is very knowledgeable about the equipment and always helpful with a great attitude. When we need repairs or something goes wrong I can call up Jack and he can usually help me troubleshoot I know what the problem is before I have a repair man come out. When we are in a pinch and the keypad isn't working we were able to have the part delivered directly to us and my mechanics were able to install it. Excellent customer service.

Vorteile:

The ability of using it our self and not having to contact someone. It cuts down on downtime.

Nachteile:

Some of the tabs are not user friendly. When you need to run a monthly report you go to fuel issues. When you I see fuel issue I think it should be a report on issues you have had not a monthly transaction report.

Rohan
FSV1 in USA
Hausmeisterservice, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

customer support

1,0 vor 3 Jahren

Kommentare: can't get the product work properly. supporting team can't help solve problem.

Vorteile:

it very sample system. easy set up. still be able to fuel vehicle even when the sensor go bad.

Nachteile:

Pick up head sensor too big and won't last. the replacement won't. The service manager { [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] } won't respond in timely manner. overall bad customer support. no respond when requested and no other option.

Antwort von Multiforce Systems

vor 3 Jahren

Mr. Sos, I apologize for your initial, less than satisfactory experience with the automated fuel head sensors utilized with your CARB vapor recovery system and the inconvenience of a shortened battery life on two of the nozzle units. I know that these items have been addressed and replacement nozzle equipment parts were installed. It is our understanding that the nozzles are now working as intended. Checking with our Customer Support Manager today, he stated that both of UCIs submitted Support Tickets have been resolved. If some matter is still outstanding, it would be best to get that documented, so it can be resolved. If you would contact me directly, Keith Griesinger VP of Sales, KeithG@FuelForce.com, I can provide you and your team with the phone and email contact information for our California Sales Manager and our Customer Support Manager.

William
Coordinator Computer Applications in USA
Hochschulbildung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Florida Atlantic University review of FuelForce products

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Florida Atlantic University has been using FuelForce since July 1, 2014. Overall the process of obtaining fuel at the University fuel pumps has been greatly simplified as we went from a person and a clipboard process to a complete 24 hour, 7 days a week process. Support has been very helpful and my hats to Damon Hahn, whom I have spoken with several times and he is the man that gets the job done. It is simple to download the fuel issues and process billing from the fuel issues.

Peter
Vice President in USA
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good Software

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Pretty good system, we aquired due to postal service bailing out of it. At time this system was our only source of tracking and monitoring fueling. Training is available, if offered do take adavatage of the training as it would have helped us use the system to the full extent.

Vorteile:

Does what it is supposed to do

Nachteile:

Has some inadiqicies but may be due to election of no training