Wer nutzt diese Software?

QuickBooks users with PayPal, Stripe or Square: business owners, accounting professionals, bookkeepers.

Durchschnittliche Bewertung

118 Bewertungen
  • Gesamt 4.8 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.7 / 5
  • Kundenservice 4.9 / 5
  • Funktionen 4.8 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.8 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 15,99 $/Monat
  • Preisinformationen Up to 500 synchs; Unlimited companies; Unlimited payment systems
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • CloudBusiness
  • https://cloudbusinessllc.com
  • Gegründet 2016

Über Business Payments

Synchronize your PayPal, Stripe and Square invoice payments, payments, refunds, shopping cart payments, expenses and payouts (Stripe) with QuickBooks. No need to install separate apps to synchronize each payment system, all you need is already here... and much more!

Business Payments Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Dokumentenmanagement
  • Fälligkeits-Tracking
  • Für CPA-Firmen
  • Genehmigungs-Workflow
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Mitarbeiter-Management
  • Projektmanagement
  • Zeitverfolgung

Die hilfreichsten Reviews für Business Payments

Excellent Tool

Bewertet am 11.5.2019
Jadelyne T.
Bookkeeper
Buchhaltung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Absolutely love the ease of use. I had my clients Stripe transactions into QuickBooks Online within minutes.

Vorteile: I never even knew a such thing existed. I initially went back and forth between QuickBooks and my clients Stripe account. Once Business Payments was referred to me by a fellow bookkeeper I immediately downloaded it, and I will definitely keep using it for myself and other clients.

Nachteile: When I initially downloaded this product for my client, I needed to sync a few months of transactions--exceeding the 50 transaction sync limit. The organization is so small that going forward the 50 transaction limit will suffice, however, just for my initial setup I would have liked to be given a little more. Perhaps a first time user bonus?

Simple Time Saver

Bewertet am 7.5.2019
Michael M.
Owner/ProAdvisor
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Importing/Posting Stripe activity into QBO for my client.

Vorteile: The ease of setup. The fact you can import past transactions to save hours of time.

Nachteile: I have not found anyting yet - just started using.

Bulletproof Sync Between Stripe & QBO

Bewertet am 6.5.2019
Verifizierter Rezensent
President
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Business Payments is basically set and forget. We've been using it for more than a year and we haven't had to touch it at all. All of our Stripe transactions are automatically imported into QBO just a few minutes after they happen.

Nachteile: We don't have any dislikes. It does exactly what it's supposed to do.

Great solution to sync 1000s of Stripe payments in QBO

Bewertet am 13.5.2019
Phillip N.
Founder
Finanzdienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Fantastic. It does what it says it will do.

Vorteile: Super easy to set up. WOrks the first time. QBO records all required info from the connection.

Nachteile: paying via paypal. But I think they have changed that.

Fantastic customer support

Bewertet am 25.4.2019
Emma E.
Director
Internet, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The automation between QuickBooks and payment gateways. The support is absolutely fantastic. I had such in depth and immediate help from the rep who made me feel that I was important enough to answer promptly and spend time on. I have been so frustrated in setting up my new QuickBooks account, and their online chat was painful and clearly the operator was talking to someone else. With Cloud Business, I had immediate and individual help, which really worked for me and helped to get my book keeping operational where QBO had no real interest. Thank you so much. The support alone is why I have now chosen to use Business Payments going forward.

Nachteile: The price of course but it's not a real complaint!

Lies weitere Bewertungen