Synder

Synder

von CloudBusiness

Wer verwendet Synder?

SMBs, bookkeepers/CPAs dealing with online payments and accounting in QuickBooks or Xero.

Was ist Synder?

SYNCHRONIZE Stripe/PayPal/Square with QuickBooks/Xero and import current and historical transactions with all details. CREATE and send 1-click invoices, and automatically record the payments in accounting. ENABLE simple payment link to receive credit card payments online from various sources. AUTO-CATEGORIZE sales & expenses and avoid duplicates in books. GET free instant help via live chat, phone, or email available for all Synder users. FREE TRIAL with no credit card required.

Synder – Details

CloudBusiness

https://cloudbusinesshq.com/

Gegründet 2016

Synder – Kostenübersicht

Synder bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Synder ist ab 15,99 $/Monat verfügbar.

Startpreis

15,99 $/Monat

Preisinformationen

Up to 100 syncs; Unlimited companies; Unlimited payment systems

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Synder Funktionen

Debitorenbuchhaltung Software
ACH Zahlungsabwicklung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Debitorenbuch
Inkasso-Management
Kundenaussagen
Online-Zahlungsabwicklung
Teilzahlungen
Tracking offener Rechnungen
Verarbeitung überprüfen
Wiederkehrende Abrechnung
Überzahlung-Verarbeitung
Abrechnungsportal
Anpassbare Rechnungen
Kontakt-Datenbank
Kontingenz-Abrechnung
Mahnwesen-Management
Mehrere Währungen
Mobile Zahlungen
Online-Abrechnung
Online-Zahlungen
Projekt-Abrechnung
Steuer-Rechner
Stündliche Fakturierung
Wiederkehrende Zahlungen / Abonnement-Abrechnung
Zahlungsabwicklung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Dokumentenmanagement
Fälligkeits-Tracking
Für CPA-Firmen
Genehmigungs-Workflow
Kundenmanagement
Kundenportal
Mitarbeiter-Management
Projektmanagement
Zeitverfolgung
ACH Scheck-Transaktionen
Belegdruck
Bitcoin-kompatibel
EC-Karten-Unterstützung
Geschenkkarten-Management
Integration von Zahlungsabwicklungsdiensten
Mobile Zahlungen
Online-Zahlungen
Unterschriften-Erfassung
Verkaufspunkt POS-Transaktionen
Wiederkehrende Abrechnung

Synder – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 161 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,8/5
Benutzerfreundlichkeit
4,7/5
Kundenservice
4,9/5
Funktionen
4,8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Phillip N.
Founder
Finanzdienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.5.2019

"Great solution to sync 1000s of Stripe payments in QBO"

Kommentare: Fantastic. It does what it says it will do.

Vorteile: Super easy to set up. WOrks the first time. QBO records all required info from the connection.

Nachteile: paying via paypal. But I think they have changed that.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.5.2019
Caleb S.
Owner
Restaurants, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.1.2020

"Great Sync App and customer service"

Vorteile: Accurate transaction syncs. Great customer service. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was of great help.

Nachteile: The transfer app is a little on the expensive side.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.1.2020
Don S.
CPA
Buchhaltung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.5.2020

"Synder sync is very powerful and helps sync Stripe and QBO"

Kommentare: the sync process is nice and they are dilligent to get the sync right and work with you as a client

Vorteile: This is a very good sync app that syncs with Stripe or Square to QBO. I have used it on both platforms with two different companies I do bookwork for. One is about 500 transactions per month from Stripe and the other is about 100 transactions or less. But it is very nice in that the app sync process sets up the customer in QBO that had the sale over in Square or Stripe. You don’t have to do all that legwork. And you can rollback a transactions or cancel the sync at any time or try a sync then roll it back. Very useful.
I used the competition and couldn’t get any tech support and gave up and tried this company out and am very pleased. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] have been very helpful in helping get my client companies setup and track down problems in the sync process. Highly recommend.

Nachteile: took a while to get synced and all setup, client accounts take a while to get configured correctly if you are an accountant providing this service it is a little rough

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.5.2020
Jadon L.
president
Philanthropie, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.5.2019

"review"

Kommentare: bookkeeping and accounting. much neede tool to expedite our needs

Vorteile: The tool is very easy to use. I was up and running within minutes

Nachteile: nothing. I had a very successful time integrating the app into our normal bookkeeping records

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.5.2019
Erika N.
Virtual Controller
Buchhaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.2.2020

"Excellent software"

Kommentare: I needed to automatize the entry from Stripe to QBO to avoid the manual entry and bank fee reclassification. Synder take care everything for me and the reconciliation is very easy.

Vorteile: Easy to set up and connect to QBO and support is fantastic. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is wonderful and have a lot knowledge about the software and how works. He take care my issue immediately and show me how make the corrections etc.

Nachteile: I like everything. I don't have any that i don't like

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.2.2020