SPOTPILOT

SPOTPILOT

von SPOTPILOT

Wer verwendet SPOTPILOT?

Hotels (Individual, Group, Chain), Residences, Campings

Was ist SPOTPILOT?

Easy to implement SPOTPILOT adapts to each organization (mono and multi-property) and set to all profiles of the team (Headquarter, GM, Rm, FrontDesk...). SPOTPILOT can be connected at the same time to one or more PMS, BookingEngine, chain CRS, ChannelManager. AI powered solution, it offers the user the experience of a fast, connected & automated 24/7 revenue management. SPOTPILOT is a selected startup into Microsoft for StartupProgram.

SPOTPILOT – Details

SPOTPILOT

https://spotpilot.com

Gegründet 2013

SPOTPILOT – Kostenübersicht

SPOTPILOT bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von SPOTPILOT ist ab 189,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

189,00 $/Monat

Preisinformationen

Per Room and ADR ratio.

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

SPOTPILOT Funktionen

Revenue Management Systeme
Bestandskontrolle
Dynamische Preise
Empfehlung-Maschine
Ertragsmanagement
Für Fluggesellschaften
Für das Gastgewerbe
Preisoptimierung
Prognose
Wettbewerbsanalyse

SPOTPILOT – Nutzerbewertungen

Zeigt 1 von 1 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Maalik H.
Revenue Manager
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.4.2019

"Complete application"

Vorteile: We appreciate the philosophy of the product. All our yield modules are available on one screen. We analyze pickups, historical data, KPIs, competitive intelligence, market data, segmentation...
And we adjust directly from the same screen our pricing, channels, Promo rates etc.

Nachteile: Its a revenue management tool, so its can be rude on the first look.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.4.2019