Wer verwendet MRMcentral?

Marketing teams across all sizes and industries wanting to get things done. Scalable for SMBs all the way up to large enterprises.

Was ist MRMcentral?

Our solution is designed to improve the efficiency and effectiveness of marketing teams for the maximum utilization of their most important resources: people, time, content & money.

MRMcentral is a truly comprehensive Marketing Resource Management (MRM) system.

MRMcentral enables marketing departments to manage all the work needing to be done as well as the people needing to do it. Everyone works better, faster, smarter.

MRMcentral – Details

BHTU

https://mrmcentral.com

Gegründet 2018

MRMcentral – Kostenübersicht

MRMcentral bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von MRMcentral ist ab 50,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

50,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

MRMcentral Funktionen

Home Office Software
Aufgabenmanagement
Elektronische Unterschrift
Fernwartung
Fernzugriff
Kollaboration
Live-Chat
Meeting-Management
Softphone
Video-Chat
Webkonferenzen
Zeitzonenverfolgung
Überwachung von Mitarbeiteraktivitäten
Analytik / ROI-Verfolgung
Content-Management
Digitales Vermögens-Management
Genehmigungs-Workflow
Kostenplanung und Prognosen
Marken-Management
Marketingkalender
Planung der Aktivitäten
Spesenmanagement
Strategische Planung
Ausgabenmanagement
Budgetierung/Prognosen
Kollaboration
Marketingkalender
Medien-Planung
Projektmanagement
Prädiktive Analytik
Präsentations-Tools
Roadmapping
Zielsetzung / Nachverfolgung
Agile Methodiken
Anpassbare Vorlagen
Budgetmanagement
Gantt-Diagramme
Ideenmanagement
Kanban-Tafel
Kundenportal
Meilensteinverfolgung
Portfoliomanagement
Ressourcenmanagement
Traditionelle Methodiken
Verfolgung der Kosten bis zur Fertigstellung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Zeit & Kosten Verfolgung
Anpassbares Dashboard
Aufgabenmanagement
Automatisierung von Geschäftsprozessen
Compliance-Verfolgung
Dokumentenmanagement
Drittanbieter-Integration
Formularverwaltung
Grafischer Workflow Bearbeiter
Kalenderverwaltung
Mobiler Zugriff
No-Code
Workflow-Konfiguration
Zugriffskontrollen/Berechtigungen

MRMcentral – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 16 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
4,5/5
Kundenservice
4,7/5
Funktionen
4,4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Athanasios R.
Managing Director
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.4.2020

"Perfect Approval and Task Management Platform"

Kommentare: It really helped to have one platform to house all the jobs and route them to all the different departments and that improved things across our customer base.

Vorteile: Gathering feedback and approval for marketing/advertising projects can be time consuming, especially in the agency business. We needed a single platform that everyone would adopt, and that’s why we gave MRMcentral a try. In the end, MRMcentral proved to be a powerful, user-friendly tool that increased efficiency and reduced headaches.

Nachteile: Nothing specific. While we have started, the UI was a bit outdated, but the latest UI overhaul fixed this.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.4.2020
Verifizierter Rezensent
Marketing Manager
Versicherung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.9.2019

"Great collaboration software"

Kommentare: Before MRMcentral, our department did not have a centralized collaboration system and some projects entailed illegible handwritten and scanned markups. MRMcentral helped eradicate our previous inefficient collaboration process with its seamless and easy-to-use software.

Vorteile: Ability to collaborate between multiple departments and have documented due dates, timestamps, timelines.

Nachteile: Unable to mark up word documents, web pages, videos

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.9.2019
Hassan K.
Creative Director
Grafikdesign, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.7.2019

"Software Evaluation"

Kommentare: Workflow is well organized, yet we face complications in reviewing and previewing within uploaded projects

Vorteile: Notifications, Project Discussions, Actions, Project Schedules, New Discussion Area

Nachteile: Preview of the uploaded files, logging out after a short time, creating a report is inaccurate, searching for archived projects

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.7.2019
Sebastian M.
Lead Graphic Designer
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.4.2020

"Wonderful Tool for Creative Collaboration"

Kommentare: Exactly what we were looking for. Perfect solution to collaborate with our clients and streamline our creative processes.

Vorteile: Most important: approval feature and workflow. We like the detailed task assignment features as well a lot.

Nachteile: A bit more vizualization would be nice to have.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.4.2020
Deborah C.
SVP-Chief Marketing Officer
Finanzdienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.12.2019

"Glad to be back!"

Vorteile: There are many workflow/productivity software platforms out there at all price points. What virtually all of them lack is complex task schedule management and collaborative markup/approval processes. MRM Central has both. It takes a bit of time to get this platform setup for your team's workflow, but once it's setup, it works great! I used this software several years ago before IBM bought it. IBM did nothing to advance it so I'm glad it's back with its original company and back on the market.

Nachteile: There is a bit of a learning curve for the team to learn this software, but nothing out of the ordinary. Getting the Help tool back up and running in the platform would be a big help.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.12.2019