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Was ist Claim Leader?

Claim Leader ist eine cloudbasierte Workflow-Softwarelösung für Auto-, Grundstücksinspektions- und Gutachtungsfirmen. Das System ermöglicht es den Nutzern, neue Aufträge automatisch zu importieren und in Sekundenschnelle an die Inspektoren vor Ort zu versenden. Du kannst Aufträge schnell überwachen, verzögerte Inspektionen genau bestimmen, auf Dateien zugreifen, Rechnungen und die Gehaltsabrechnung der Inspektoren verwalten. Diese All-in-one-Plattform ermöglicht flexible Liefermethoden für Enddateien und sorgt im gesamten Zyklus der Inspektion für eine offene Kommunikation.

Wer verwendet Claim Leader?

Unabhängige Unternehmen für die Bewertung von Auto- und Sachschäden, Schadenregulierer, Inspektionsfirmen und Schadensverwalter.

Claim Leader Software - 1
Claim Leader Software - 2
Claim Leader Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Claim Leader das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Claim Leader

Claim Leader

4,8 (20)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
66
Keine Integrationen gefunden
4,9 (20)
4,8 (20)
5,0 (20)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
136
7
4,7 (548)
4,7 (548)
4,8 (548)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Claim Leader

MaintainX
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Mobiler Zugriff
A1 Tracker
Am besten bewertete Funktionen
Ansprüche nachverfolgen
Aufgabenmanagement
Schadensabwicklung
UpKeep
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Kalenderverwaltung
QT9 QMS
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
Document Capture
Verfolgen von Fehlern
WorkClout
Am besten bewertete Funktionen
Document Capture
Dokumentenspeicher
Volltextsuche
FORM OpX
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Offline-Zugriff
Terminplanung
BigChange
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Spacewell
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Berichterstattung / Analyse
Warnungen/Eskalation
Redlist
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Verfolgen von Vermögensanlagen
Vorbeugende Wartung

Bewertungen über Claim Leader

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
75%
4
25%
Christopher
Christopher
Founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best in the Claim Management Business

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I have used Claim Leader for multiple companies and even use it in my own business. I am completely satisfied with this product. I have first time users figure it out in less than a minute. GREAT PRODUCT!

Vorteile:

I like that it is EASY to use. Not complicated. It makes things intuitive which is refreshing in the adjusting industry.

Nachteile:

That more companies don't use it. I hate email and this is a perfect solution. This company needs to be bigger.

Brandy
Administrative Assistant in USA
Versicherung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Claim Leader has made us a more efficient company

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Claim Leader has helped our office become more efficient in assigning and moving claims around to individual appraisers. During catastrophes we've been able to keep up with assignments better than before. The team over at Claim Leader is constantly working to improve and add more features that help us do our job better.

Vorteile:

Claim Leader gives our appraisers more information on our clients in a more timely manner. By sending an email to the appraiser a claim is assigned to, it allows them the opportunity to possibly work that inspection quicker if they happen to be the area of the vehicle. When our appraisers upload back to Claim Leader, we are able to audit files easier and faster. Making our cycle time back to the insurance company better. Reports are easily created and very detailed.

Nachteile:

Some features for assignments aren't available in the dashboard and you must click on the individual assignment to work on it. For example, I would like to be able to reassign and cancel assignments from our dashboard instead of having to go into the file to do it.

Sarah
Bookkeeper in USA
Versicherung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

MAS Says:

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: It is the one claims management system that everyone in our company and our customers can use to follow the status of claims at any time.

Vorteile:

We have been using Claimleader since June 2014 and have it seen it grow steadily with many more enhancements than when we first started. Still very easy to use and very valuable part of our business.

Nachteile:

The accounting side is lacking but we have learn to work it with our QuickBooks. I am confident that [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] will work on enhancing that aspect in the near future.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Stellar!

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I inherited the program when I purchased and took over this business and I have to admit that it has been a pleasant constant in an ever-changing industry. What stands out the most in my view is the customer service aspect. I am a smaller firm in comparison to some, but that does not matter to Claimleader. They take care of any and all issues as if I was 20X the size! This means a lot to me as a consumer. Claimleader is attentive to my needs and listens to feedback. Their tech support is always working diligently to maintain a happy client, and it shows.

Vorteile:

The software is easy to learn and use. I use it daily and the tools within the program as well as the tools that have been incorporated recently are awesome. It makes managing my days, weeks, and months more bearable. By simply having this service I have saved numerous work hours and it has allowed me the personal freedoms that I need to stay sane!

Nachteile:

I can't think of any cons at this time.

Christopher
President in USA
Versicherung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The best in the industry!

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Fantastic! Rep and his crew have bent over backwards to make our company a leader in claim resolution in our region. We were able to simplify our processes and reduce staff to handle a larger workload. Most importantly they answer the phone. If we have any concerns they are addressed immediately and they are always willing to address any workflow issues we may have. Excited to continue into the future with Claim Leader.

Vorteile:

Ease of use. I have used multiple systems over the last 20 years and Claim Leader is by far the most compatible for any user, no matter what their computer proficiency. Most systems are complicated with too much information. Claim Leader employs only the necessary steps to complete the appraisal in a timely and effective manner. This makes training simple and the end product perfect.

Nachteile:

We have had no issues with the software. We have made a few requests to better the product with company management and these changes were made in a timely manner. The working relationship with the Claim Leader staff is second to none.