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bessere Software zu finden

Was ist Canfigure?

Canfigure ist eine skalierbare, kostengünstige Lösung. Die Bibliothek mit gut durchdachten Modulen ermöglicht es dir, nur die Funktionalität zu implementieren, die du brauchst, und dann in einem für dich geeigneten Tempo zu erweitern. Die sofort einsatzbereite Funktionalität umfasst Unterstützung für integrierte CMDB, Asset-Management, Änderungsmanagement und Service Desk. Die intuitiven Verwaltungsfunktionen ermöglichen es dir, die Datenbank anzupassen und zu erweitern, um alle Konfigurationsinformationen zu integrieren, die du verfolgen möchtest.

Wer verwendet Canfigure?

Jede Branche oder Unternehmen, die ihre eigene Umgebung verwalten wollen und eine vollständig integrierte Lösung benötigen. Unternehmen mit besonderen Anforderungen, die kein Produkt finden, das flexibel genug ist, um ihre Bedürfnisse zu erfüllen

Wo kann Canfigure bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Canfigure
  • Ansässig in Auckland, Neuseeland
  • 2013 gegründet

Support für Canfigure

  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Deutschland, Dänemark, Frankreich, Indonesien und 14 weitere

Sprachen

Englisch

Canfigure Kosten

Startpreis:

450,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Canfigure bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Canfigure ist ab 450,00 $/Monat verfügbar.

Über den Anbieter

  • Canfigure
  • Ansässig in Auckland, Neuseeland
  • 2013 gegründet

Support für Canfigure

  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Deutschland, Dänemark, Frankreich, Indonesien und 14 weitere

Sprachen

Englisch

Canfigure – Videos und Bilder

Canfigure Software - 1
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Videos zu Canfigure
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Canfigure Funktionen

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abschreibungsmanagement
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anlagegegenstand-Management
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Asset Lifecycle Management
  • Audit Trail
  • Aufgabenmanagement
  • Automatisiertes Routing
  • Barcode / RFID
  • Barcode-/Ticketscans
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestell-Management
  • Beziehungs-Mapping
  • Check-in/Check-out
  • Configuration Management Database (CMDB)
  • Dashboard
  • Datenvisualisierung
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Erinnerungen
  • Garantie-Nachverfolgung
  • Genehmigungs-Workflow
  • Geräte-Management
  • Gerätenachverfolgung
  • Historische Berichte
  • IT-Asset-Management
  • IT-Betriebsmittelverwaltung
  • IT-Reporting
  • Inspektions-Management
  • Instandhaltungsmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Kalenderverwaltung
  • Kalibriermanagement
  • Konfigurationsmanagement
  • Kostennachverfolgung
  • Kundenbetreuung
  • Kundendatenbank
  • Lieferanten-Management
  • Lizenzmanagement
  • Makros/Antwortvorlagen
  • Mehrere Standorte
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Planung ändern
  • Priorisierung
  • Problem-Management
  • Release-Management
  • Self-Service Portal
  • Service Level Agreement (SLA) Management
  • Service-Katalog
  • Standortverfolgung
  • Störfallmanagement
  • Supportticket-Management
  • Ticket-Management
  • Umfragen & Feedback
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Veränderungsmanagement
  • Vorbeugende Wartung
  • Warnungen/Eskalation
  • Wartungsplanung
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Wissensbasis-Management
  • Wissensmanagement
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Änderungsverfolgung
  • Überprüfung von Vorfällen

Alternativen für Canfigure

Alloy Navigator ist eine praxisorientierte Lösung, die für praxisorientierte Kunden entwickelt wurde und von praxisorientierten IT-Leuten wie dir entwickelt wird.
Vizor Assets verwaltet den gesamten Lebenszyklus von IT-Assets und kombiniert die Netzwerkerkennungs- und Inventardaten mit Kauf- und Garantiedetails.
Help-Desk-Support-Software und Asset-Management-Tool mit Wissensdatenbank, SLA-Management, Ticket-Tracking, Bestandsverwaltung.
Mit EcholoN als Configuration Management System und CMDB haben Sie alle Konfigurationselemente und Services stets im Blick. Erfahre mehr über EcholoN
Mit Issuetrak kannst du Tickets und Anfragen von Anfang bis Ende verwalten. Flexibel, anpassbar und einfach zu bedienen. In der Cloud oder vor Ort.
monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
Wrike ist eine Projektmanagement Software für Unternehmen mit Vorlagen, Zeiterfassung, Gantt-Diagrammen, Kanban-Boards, Berichten und mehr.
IT-Assetmanagement war noch nie so wichtig wie in der Remote-Umgebung von heute. Nahtlose Integration in Zendesk, Jira usw.
Alles managen. OneSoft passt sich deinem Unternehmen an wie LEGO! Verabschiede dich von unübersichtlichen Dokumenten, Tabellenkalkulationen oder vielen Apps.

Bewertungen über Canfigure

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
33%
Irfan
Irfan
Saudi-Arabien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Easy to Implement and Use

5,0 vor 8 Jahren

Vorteile:

Very easy and straight forward implementation. We did it without any assistance just by following installation guide. Functionally deep, customize-able and integrate-able. Supatools support team is very helpful in these aspects. SupaTools team keeps in touch and frequently deliver product updates/enhancements/fixes. Although designed for ICT industry but can be easily be adapted for Maintenance/Property Management services.

Nachteile:

Support team is always there to assist in case of problem or issue. Nothing negative to say about them!

Antwort von Canfigure

vor 7 Jahren

Hey Irfan, thank you so much for this review! We will continue to deliver the service you are used to, and watch out for more new software features!

Marthie
Service Desk Manager in Neuseeland
Informationstechnologie & -dienste, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Hawkins Service Desk Review

4,0 vor 8 Jahren

Kommentare: In general the experience is good.
1. Reporting is not user friendly. The system prescribes type of reports e.g. Resolved vs closed. We report on resolved tickets(maybe not correct from an SLA reporting perspective, however we have minimal reopens) - the Incident KPI dashboard reports on closed. I am not using the reporting functionality at all and have compiled my own queries/views and dashboards. In addition the display of results in graphical format is quite limited.
2. Updating via emails are not neat/tidy - includes a lot of information (signatures and pictures) making it difficult to follow the notes.
3. Agents work on more than one ticket the same time and would like to keep the ticket open - although a ticket can be opened in a new window it only shows the "edit" view and not all information required (e.g. notes) to actively work on a ticket
4. Cannot exclude child-related incidents from SLAs
5. Admin manual to be more comprehensive on the how to do that what to do.
6. In instances when we want to add a picture, we need to save it as a document before it can be an attachment - it would be better to copy and paste the picture (especially in the knowledge base, but this can also be applied when we want to send a printscreen to a user via notes or notify) - we communicate a lot with vendors and need to send them printscreens as certain test are done. Because of the extra steps to be added to allow this in SupaTOOLS, the team tends to bypass SupaTOOLS and send comms via their mail accounts. This means I have to manage this factor as well.
Chris has been more than supportive and quick to respond, which I appreciate.

Vorteile:

Tasking capability

Nachteile:

Reporting Reminders not configured

Antwort von Canfigure

vor 8 Jahren

Thanks for that honest review Marthie! I'm pleased to say that we are working on all of the issues you have raised, and expect to address them all in our next major update in early 2017. We'll get you to update your review at that time!

Alex
Senior Service Desk Technician in USA
Anwaltskanzlei, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Canfigure Review

4,0 vor 9 Monaten

Kommentare: We do have a great time using Canfigure. It's easy for our IT department to use, and it's very customizable, and being able to generate a report with many different Boolean combinations/criteria is extremely useful.

Vorteile:

We love the ease of use in regards to create and tracking incidents/tickets.

Nachteile:

There's many settings inside of Canfigure, some of which could use better documentation on their use (such as on the Wiki) or retired from the software if the options are no longer used/supported.

Antwort von Canfigure

vor 9 Monaten

Thanks Alex! We take your point about the documentation and the many settings. We are constantly improving this and removing legacy settings from the application to make Canfigure even easier to use!

Will
Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Luft- & Raumfahrt, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

SupaTools provides our organization with quality applications that are critical to our business.

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: ITIL/ITSM rules management and enforcement.
External applications extension and integration.
Security policy enforcement.
MRP functionality.
Historical reporting for trend analysis.
Full Lifecycle management.
Outstanding vendor support.

Vorteile:

The COTS version of the application feature rich and is flexible enough to customize for company-specific requirements. The ITIL process-based, ITSM software helps us enforce our business processes and rules. It has very granular user authorization features and profiles that help us easily update, maintain and enforce our security principles. Additionally, we use the APIs to help integrate functions of the application to our other systems. Finally, the support of the SupaTools team has been outstanding. They have always accommodated our requests, and in some cases helped us make design/integration decisions that prevented issues further down the line.

Nachteile:

The original UI looked a little dated (block images, etc...), but they have made great strides in recent updates.

Enrico
L2 IT System Engineer in Singapur
Bildungsmanagement, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Customizable ITSM service with exceptional customer service

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I really enjoy using and customizing Canfigure. It's part of my daily routine, and I'm excited to see what else I can do in the future.

Vorteile:

-Customizable and flexible forms and workflows for task and incident tracking.-Asset Management is simple to use and has many features.-Excellent customer service. [sensitive content hidden] is always willing to assist and responds quickly when needed. One of the best customer service experiences I've had with any vendor/company I've worked with so far.

Nachteile:

-When compared to other software, the interface may appear outdated to some users. -Some users may dislike the user experience in which if you need to go to a module or form, you must make multiple clicks to get there. But this more on user's perspective.

Antwort von Canfigure

vor 2 Jahren

Thanks Enrico! We get a kick out of seeing our customers have a good experience with our software. We also have ways of reducing clicks and some UI improvements coming!