Khoros Care

Khoros Care

von Khoros (formerly Spredfast + Lithium)

Wer verwendet Khoros Care?

Khoros Care serves primarily the world's largest brands.

Was ist Khoros Care?

Khoros Care enables clients to serve their customers on their digital channel of choice with unmatched operational insight & automation to boost customer satisfaction and reduce costs.

Khoros Care offers Messaging to serve more customers with the convenience of messaging; In-App Messaging to securely message with customers in your brands mobile app or website; & Social Care to monitor & respond on social channels at any volume to protect your brand and build customer satisfaction.

Khoros Care – Details

Khoros (formerly Spredfast + Lithium)

https://www.khoros.com/

Gegründet 2008

Khoros Care – Kostenübersicht

Khoros Care bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Spotlight_media_placeholder

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Khoros Care Funktionen

Social CRM Tools

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Khoros Care – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 5 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,8/5
Benutzerfreundlichkeit
4,2/5
Kundenservice
4,8/5
Funktionen
4,6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Fernando G.
Co-founder & CEO
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.2.2018

"A great help to manage the content of social media "

Vorteile: It is a very useful tool to control and monitor the contents of social networks and offer an immediate response and a better customer support service, it is easy to use with a friendly platform that also allows assigning a specific content to the work team

Nachteile: You have to improve the post tracking tool, in addition to the use of automatic words and tags so that you do not miss any information that is not within the content that interests us

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.2.2018
Tim R.
Freelance
Informationstechnologie & -dienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.8.2019

"An enterprise-grade CRM for large customer base companies"

Vorteile: Khoros Care has a great User Interface and is powerful in responding cross-channels. The ability to connect customer profiles to external tools as well is great.

Nachteile: Khoros Care has a lot of tiny bugs and nuisances that aren't high enough of a priority/impact for Khoros/Lithium to fix them.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.8.2019
Valle G.
Customer care Experience
Telekommunikation, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.2.2018

"Good experience although we continuos learning"

Vorteile: - It is easy to use in the first step
- If you can use the fasttrack point you can see that are very useful

Nachteile: - When you need to do special things the tool it's a little bit more complicated.
- I would like to see the same structure in LSW that the structure that I have in the community. This must be happen in real time.
- I would like to have the tool in spanish.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.2.2018
Alberto jose L.
Asesor Tecnologico / Ventas
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2018

"One of the best platforms to manage social media "

Vorteile: Is a very friendly platform, easy to learn to use, it is a very useful tool to handle a large number of aspects of social media, it allows you to track and analyze the different data, conversations and volumes of aspects that are made in the media

Nachteile: The platform does not present major problems, perhaps certain aspects of the mobile application could be improved much more to facilitate and expand its use

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2018
Verifizierter Rezensent
Director of Development
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.7.2018

"Simple."

Vorteile: It's intuitive. I downloaded it, installed it, and it guided me through exactly how to get started with it.

Nachteile: I suppose the banality of social media in general, but that's not really a knock on the application.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.7.2018