Wer nutzt diese Software?

Roll-off dumpster rental companies with a single truck, or multiple trucks.

Durchschnittliche Bewertung

2 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • BinBooker
  • http://binbooker.com
  • Gegründet 2016

Über BinBooker

BinBooker is made up of two parts: The first part is like the self-checkout line at the grocery store. It allows your customers to order a bin and pay for it themselves 24/7. It confirms availability, charges their credit card, and emails them a receipt. The second part is a secure administrative area that helps keep you organized and manage your business. From here you can: create orders when a customer calls, manage your orders and clients, oversee your schedule, and much more.

BinBooker Funktionen

  • Abfallentsorgung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Gerätenachverfolgung
  • Inventarverwaltung
  • Kundendatenbank
  • Kundenkonten
  • Routing
  • Terminplanung

Die hilfreichsten Reviews für BinBooker

Bin Booker

Bewertet am 3.4.2019
Dylan O.
Owner/Op
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Bin booker saved us tons of time! We have virtually zero data entry. It has fully automated our bin booking software. Out times on phone have decreased drastically. We find out customers enjoy booking at leisure. I was surprised at how many customers book bins out of general operating hours. Support has been great, and the software is always improving

Nachteile: Expense tracking and receipt uploading would be great on a per customer basis.

Great addition to our business.

Bewertet am 3.4.2019
Mike V.
Owner
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: BinBooker was super easy to implement and start using right away. If you're not already accepting online reservations I would highly recommend it!

Vorteile: It's brought in business that we probably would not have booked if we didn't have it.

Nachteile: There really is no downside to using BinBooker except that it doesn't integrate directly with our accounting software so we need to spend a little time reconciling payments but definately not a big deal.

Lies weitere Bewertungen