BinBooker

BinBooker

von BinBooker

Wer verwendet BinBooker?

Roll-off dumpster rental companies with a single truck, or multiple trucks.

Was ist BinBooker?

BinBooker is made up of two parts: The first part is like the self-checkout line at the grocery store. It allows your customers to order a bin and pay for it themselves 24/7. It confirms availability, charges their credit card, and emails them a receipt. The second part is a secure administrative area that helps keep you organized and manage your business. From here you can: create orders when a customer calls, manage your orders and clients, oversee your schedule, and much more.

BinBooker – Details

BinBooker

http://binbooker.com

Gegründet 2016

BinBooker – Preisübersicht

BinBooker bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für BinBooker findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

BinBooker Funktionen

Abfallmanagement Software
Abfallentsorgung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Gerätenachverfolgung
Inventarverwaltung
Kundendatenbank
Kundenkonten
Routing
Terminplanung

BinBooker – Nutzerbewertungen

Zeigt 2 von 2 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Dylan O.
Owner/Op
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.4.2019

"Bin Booker"

Vorteile: Bin booker saved us tons of time! We have virtually zero data entry. It has fully automated our bin booking software. Out times on phone have decreased drastically. We find out customers enjoy booking at leisure. I was surprised at how many customers book bins out of general operating hours. Support has been great, and the software is always improving

Nachteile: Expense tracking and receipt uploading would be great on a per customer basis.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.4.2019
Mike V.
Owner
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.4.2019

"Great addition to our business."

Kommentare: BinBooker was super easy to implement and start using right away. If you're not already accepting online reservations I would highly recommend it!

Vorteile: It's brought in business that we probably would not have booked if we didn't have it.

Nachteile: There really is no downside to using BinBooker except that it doesn't integrate directly with our accounting software so we need to spend a little time reconciling payments but definately not a big deal.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.4.2019