Was ist Seeladora?

Secure, web-based, highly configurable case management platform that supports every aspect of case management. With the integrated client portal, your clients can apply for aid, upload documents, complete their profile and send and receive notes. Seeladora also has automated reminders for tasks and appointments, classes and goals so your case managers don't have to waste time calling and emailing your clients.

Wer verwendet Seeladora?

Large and small social service agencies with short-term and long-term aid and/or service programs.

Wo kann Seeladora bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Seeladora
  • Ansässig in LITTLE ELM, USA
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Seeladora
  • Ansässig in LITTLE ELM, USA
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Seeladora – Videos und Bilder

%{screenshots_count} weiteren anzeigen

Kosten ähnlicher Produkte wie Seeladora vergleichen

Seeladora

599,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
35,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
240,00 $/Jahr
Kostenlose Version
Gratis Testen

Seeladora Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • Dokumentenmanagement
  • Empfehlungs-Management
  • Fall-Aufzeichnungen
  • Formularverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Programm-Management
  • Terminplanung
  • Zielsetzung / Nachverfolgung

Alternativen für Seeladora

Apricot ist eine sichere, flexible und nutzerfreundliche Fallmanagementlösung für gemeinnützige Organisationen jeder Größe. Teste die Software 30 Tage kostenlos.
Speziell fürs Human Services entwickelt, mit konfigurierbaren Formularen, Calendering und Sicherheit auf Unternehmensniveau.
Verbessere die Ergebnisse und die Bindung deiner Kundschaft mit einer Cloud-basierten Fallmanagement-Softwareplattform, die eine zentrale, vertrauenswürdige Informationsquelle bietet.
A HIPAA compliant client management software to organize your clients, case notes, organize and track community resources and more!
iSTEDY LMS Learning and Case Management System help simplify and manage the operational processes of your organization.
Verbessert die Effektivität von Sozialarbeitern und fördert die Kollaboration mit allen relevanten staatlichen, gerichtlichen und lokalen Behörden.
Fallmanagementlösung, die Human Services und Agenturen dabei unterstützt, Kundschaft zu verwalten, Services nachzuverfolgen und die Auswirkungen auf die Gemeinschaft zu bewerten.
Case Management that configures to your needs: on-site/ office scalable, extensible, make forms: assessment, checklist, logs, etc.
Nutzerfreundliches, flexibles und leistungsstarkes Fallmanagementsystem, das von Angestellten, Hilfskräften und Führungskräften gleichermaßen geschätzt wird.
Software für elektronische Dokumentation, Fallmanagement und Kundenverfolgung für I/DD- und verhaltensorientierte Gesundheitsdienstleister.
Eine Alles-in-Einem Fundraising-Lösung, die Online-Spendenseiten und Email-Marketing umfasst und mehr als ein Dutzend Add-ons zur Auswahl hat!
Steigert die Verwaltungskapazität jeder Human-Service-Agentur, jeder Größe, unabhängig des Standorts um mindestens 25 %. Reduziert Stress und Risiken.
Neon CCM software is designed to manage and streamline client, case, and program data so you can focus on making an impact.

Bewertungen über Seeladora

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0 (3)
Benutzerfreundlichkeit
4,7 (3)
Kundenservice
5,0 (3)
Funktionen
5,0 (3)
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0 (3)

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Irene T.
Director of Programs and Services in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Seeladora is a great platform that is affordable and easy to use!

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Seeladora is great for case management; it's easy to document client notes, gather demographics, collect reports on agency cases, etc. The best part is that it costs significantly less than other software systems and the customer service is fantastic. If you have any questions or need troubleshooting assistance, you're guaranteed to receive a response within 24 hours (but most of the time you'll receive a response a lot quicker, sometimes within the hour).

Nachteile:

It took some time navigating Seeladora in the beginning but once you get used to the software, it is very easy to use. It took as much time to learn Seeladora as it did any other new software Id' have to learn.

Christine H.
Executive Director in USA
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

"Complete" Agency Management System

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Seeladora -- it is definitely today's platform for providing organizations with a complete agency management system. Now in our 3rd year of use I can't impress enough the ease of use, increased efficiency, and time saving for staff. And storytelling has never been easier because the data is there resulting in amazing pieces of information to be used in all forms of communication pieces. We're using all the available modules and continually are amazed with the newest features that are readily produced. Ranging from tracking information and referrals, donor touches, volunteer management, inventory system, great reporting system and more. And the amazing thing is that the developer "listens" and responds to featured requests. It's like having your personal developer on staff. Yes, the Seeladora Team cares about giving the best support possible. They live up to their motto of giving back to the community. I highly recmmend Seeladora!

Antwort von Seeladora

vor 7 Jahren

Thanks so much for your wonderful support. We only get better with great customers like you!

Condell G.
Executive Director in USA
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Comprehensive and affordable

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We have been using Seeladora for the last year and a half. We have tried several other programs but haven't found any of them to be as comprehensive and easy to use. It can also be easily customized. We use it for client inquiries, client tracking, volunteer management and donor management. It replaced several databases and spreadsheets for us and replaced our old, cumbersome paper filing system. This has really saved us time and increased our efficiency. The event voucher feature made our last big special event a breeze. Best of all, the company is responsive to our questions, concerns and requests and doesn't make us feel "stupid" for asking. The report features could be easier to use, but the developer has been consistently working to make them better. It is an affordable alternative for small and medium sized assistance agencies.

Antwort von Seeladora

vor 6 Jahren

Thank you so much for the positive feedback!