Wir helfen Unternehmen seit 17 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist MiClient?

MiClient bietet eine Komplettlösung für das Angebotsmanagement, von der Erstellung eines Angebots bis zum Abschluss. Mit der Integration des automatisierten Kunden-Onboarding-Prozesses sorgst du für eine höhere Conversion-Rate und eine bessere Kundenerfahrung. Dies hilft dir auch, deine Angebote zu verstehen und alle Details zu erhalten, um deine Erfolgsrate zu erhöhen. Reduziere Abwanderung und konvertiere mehr Angebote in aktive Rechnungen.

Wer verwendet MiClient?

Dienstleistungsunternehmen, Angebotsmanagement – alle, die Angebote senden und abschließen müssen

Du bist nicht sicher, ob MiClient das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

MiClient

MiClient

4,8 (21)
32,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
15
5
4,9 (21)
4,8 (21)
4,9 (21)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
215
17
4,1 (777)
4,1 (777)
4,2 (777)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu MiClient

Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kundenhistorie
Warteschlangenmanagement
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Confirmations/Reminders
Erinnerungen
Kundenmanagement
QuickBooks Online
Am besten bewertete Funktionen
Finanzberichterstattung
Kontenabgleich
Kostenverfolgung
ClientPoint
Am besten bewertete Funktionen
Angebotserstellung
Elektronische Unterschrift
Vorlagen
Axonaut
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Online-Abrechnung
Rechnungserstellung
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsabwicklung
Bestandsverfolgung
Produktkennzeichnung
Deltek Vision
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Workflow-Management
Zahlungsabwicklung
Caspio
Am besten bewertete Funktionen
Datenmigration
Projektplanung/Terminierung
Workflow-Management
Efficy CRM
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Leadmanagement
Verfolgung von Interaktionen

Bewertungen über MiClient

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
81%
4
14%
3
5%
Bongani
Bongani
Support Agent in Südafrika
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

My Client review

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I Support the Product to end users

Vorteile:

I like the fact that it is a web-based solution that enables me to handle clients effectively and manage all my proposals. The dashboard overview is user-friendly in terms of navigation. It enables the organization to track leads to bring sales productively. The graphic presentation of the web page enables me to track all the activities that are in my company its very user friendly that I can see progress

Nachteile:

In terms API Integration I would like to see more software applications that can be integrated

Nikita
Sales Executive in Indien
Informationstechnologie & -dienste, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent Solution for any domain

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Easy to use Excellent features Automated my sales process No complex training required No need to switch different platforms and make my work resilient User friendly

Nachteile:

Excellent services provider and haven't find any error.

Neeta
Partner in Indien
Politische Organisation, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Helpful Software

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Tracking on proposals becomes easy due to the help of this software

Nachteile:

Difficult in updating the draft proposals

Udit
Associate Software Engineer in Indien
Informationstechnologie & -dienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Amazing platform MiClient

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: My experience with MIclient is very amazing.

Vorteile:

User Interface is very easy and impressive. It is very impactful for all the users who use it in their sales life.

Nachteile:

There is no cons of using MiClient till today .

Abhishek
CEO in Indien
Architektur & Planung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

One of the best proposal management portal

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: My overall experience so far has been great with Miclient. They really have developed a great software of proposal management. I can see all proposal sent in one dashboard and even followup with clients who have not responded.

Vorteile:

The best part of this software is proposal creation. You can create a very professional proposal and send it to the client right from their portal.

Nachteile:

There could have been more templates and functionality added in the software. Other than that, this is great.

Rucha
Rucha
Founder & Partner in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Useful features

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Satisfactory

Vorteile:

A great tool for building a sales pipeline and managing client relationships.

Nachteile:

Nothing as such. The software is good overall.

Mukesh
Partner in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Helpful to manage your proposals

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Since there is no other options available in Indian market in this category, it is good start from nothing. Helpful to manage all your proposal and know the status of your proposal.

Vorteile:

Online signing of contract updated status of all your proposals Anywhere anytime Integration with QBO

Nachteile:

More template for standard services should be inbuilt in the system

Antwort von MiClient

vor 6 Jahren

Dear Sir, Thanks for the feedback on your experience with MiClient. We sincerely appreciate your insight because it helps us build a better customer experience. If you have any more questions, comments, or concerns or compliments, please feel welcome to reach back out as we would be more than happy to assist. Thanks again for your valuable time, Chandan

Himanshu
Director in Indien
Buchhaltung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easiest way to manage proposals

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

I've never been able to use the big CRMs to manage leads and proposals. MiClient completely simplified that.

Nachteile:

Nothing, all went well. Can't complain about anything

Antwort von MiClient

vor 6 Jahren

Dear Sir, Thanks for the feedback on your experience with MiClient. We sincerely appreciate your insight because it helps us build a better customer experience. If you have any more questions, comments, or concerns or compliments, please feel welcome to reach back out as we would be more than happy to assist. Thanks again for your valuable time, Chandan

Manoj
Owner in Indien
Buchhaltung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best for CA Practice

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Great Customer Service Experience with our rep everytime

Vorteile:

Easy tracking of contracts Nothing gets missed Software usage is very easy

Nachteile:

Everything is good and company is growing with customers

Swati
Head- Financial Planning & Analysis in Indien
Informationsdienst, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent on Customer Feedback

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Management is really very good. Customers feedback is the priority.

Vorteile:

Now my business is taken care by this software completely. It is taking 10 seconds to send the proposal to customers which i earlier miss few of the proposals. I have never thought that there could be something so amazing for managing my PRE-SALES. Thank you MiClient Team.

Nachteile:

As the software is at growing stage, we can see the improvement everyday. Good solution to use.

Antwort von MiClient

vor 6 Jahren

Dear Mam, Thanks for the feedback on your experience with MiClient. We sincerely appreciate your insight because it helps us build a better customer experience. If you have any more questions, comments, or concerns or compliments, please feel welcome to reach back out as we would be more than happy to assist. Thanks again for your valuable time, Chandan

Ayushi
Partner in Indien
Rechtsberatung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Good

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Good

Vorteile:

Good support team, easy to use..........

Nachteile:

There shall be templates for terms & conditions as well, add cc is big hustle as everytime email ids need to be typed, proposal settings shall be at proposal screen

Antwort von MiClient

vor 6 Jahren

Dear Mam, Thanks for the feedback on your experience with MiClient. We sincerely appreciate your insight because it helps us build a better customer experience. If you have any more questions, comments, or concerns or compliments, please feel welcome to reach back out as we would be more than happy to assist. Thanks again for your valuable time, Chandan

Ivan
Sales Manager in Südafrika
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Great Software

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: nice product for the mid-market client, not too expensive to other CRM software, easy to use.

Vorteile:

the sending of proposals is easy and quick

Nachteile:

trying to change or add new templates

Abhishek
COMPANY SECRETARY in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

MY opinion

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: MY OVERALL EXPERIENCE IS VERY GOOD

Vorteile:

USER FRIENDLY AND VERY EASY. ITS FEATURES IS VERY UNIQUE

Nachteile:

NEED LITTLE UPDATION AND ALSO NEED LITTLE SELF EXPLAINATORY

Antwort von MiClient

vor 6 Jahren

Dear Abhishek, Thanks for the feedback on your experience with MiClient. We sincerely appreciate your insight because it helps us build a better customer experience. If you have any more questions, comments, or concerns or compliments, please feel welcome to reach back out as we would be more than happy to assist. Thanks again for your valuable time, Chandan

Parminder
Founder in Indien
Eventservice, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to use

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Easy to use and can effectivily track the entire sales cycle

Nachteile:

there is not anything that our team did not like.

Ankit
Ankit
Member in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

MiClient is very user friendly

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Miclient is a great, very light and user friendly tool for proposal management. It can save a lot of time for professionals

Nachteile:

I like everything however it can offer more integrations

Aashish Kumar
Partner in Indien
Finanzdienstleistungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Software

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Very ease and customized software. gives a different professional look while correspondence to existing as well as new clients.

Nachteile:

Terms and Condition as per the specific service change option to be provided

Antwort von MiClient

vor 6 Jahren

Dear Sir, Thanks for the feedback on your experience with MiClient. We sincerely appreciate your insight because it helps us build a better customer experience. If you have any more questions, comments, or concerns or compliments, please feel welcome to reach back out as we would be more than happy to assist. Thanks again for your valuable time, Chandan

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bankwesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Highly recommend

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Excellent product features. Easy to use. Reduce manual work complete. One stop solution for Client Onboarding

Nachteile:

Had a great experience so far, 100% satisfied

Antwort von MiClient

vor 6 Jahren

Dear Mona, Thanks for the feedback on your experience with MiClient. We sincerely appreciate your insight because it helps us build a better customer experience. If you have any more questions, comments, or concerns or compliments, please feel welcome to reach back out as we would be more than happy to assist. Thanks again for your valuable time, Chandan

shefali
Legal Associate in Indien
Rechtsberatung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy and speedy proposals

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Great

Vorteile:

Shorter time for approval and easy execution

Nachteile:

User control feature needs to be developed.

Antwort von MiClient

vor 6 Jahren

Dear Mam, Thanks for the feedback on your experience with MiClient. We sincerely appreciate your insight because it helps us build a better customer experience. If you have any more questions, comments, or concerns or compliments, please feel welcome to reach back out as we would be more than happy to assist. Thanks again for your valuable time, Chandan

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer- & Netzwerksicherheit, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

MiClient is a great collaborative tool to have

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

MiClient is a great tool for collaboration and process optimization.

Nachteile:

There are some bugs which needs to be fixed but anyways that's not a big concern. Overall the tool is great.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Enough for all my proposal tracking

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

It has required feature for proposal tracking, that is, I can track the progress, and state of a sent proposal. Also, the proposal templates provided are somewhat feasible and easy to use.

Nachteile:

Not enough variety of templates of presentation.

Surender
Sales Head in Indien
Informationsdienst, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

User friendly solution. No hassle of training at all

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

There is no other solution with similar kind of features. Managing proposals and customers' communication was not that much easy. Most important-they give what customers want.

Nachteile:

SMS link should be masked with "Click here" or similar button