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Was ist essensys Platform?

Connect ist eine softwarebasierte Infrastrukturplattform für Unternehmen, die IT, Technologie, Produkte und Dienstleistungen für flexible Arbeitsbereiche bereitstellt, verwaltet und überwacht. Mit der einfach zu bedienende Software von Connect erhalten Betreiber von flexiblen Arbeitsbereichen die Echtzeitkontrolle über alle IT- und technischen Dienstleistungen, auf die sich die Mieter verlassen, unterstützt durch die stets aktive Private Cloud von essensys.

Wer verwendet essensys Platform?

Connect ist so konzipiert, dass es sich den Anforderungen deines Arbeitsbereichs anpasst, wenn dieser wächst. Die herausragende IT-Management-Plattform wurde für die Betreiber flexibler Arbeitsbereiche von einem bis zu mehreren Standorten entwickelt.

essensys Platform Software - 1
essensys Platform Software - 2
essensys Platform Software - 3

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essensys Platform

essensys Platform

5,0 (4)
1.200,00 £
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
5
Keine Integrationen gefunden
4,5 (4)
4,3 (4)
4,5 (4)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
8,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
467
34
4,5 (5.405)
4,3 (5.405)
4,4 (5.405)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu essensys Platform

monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Bestandsverfolgung
Fälligkeits-Tracking
Produktkennzeichnung
Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Finanzmanagement
Konfigurierbarer Workflow
EZO
Am besten bewertete Funktionen
Bestandsverfolgung
Inventarverwaltung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Spiceworks Cloud Help Desk
Am besten bewertete Funktionen
Alerts/Escalation
Inventarverwaltung
Ticket-Management
LogMeIn Central
Am besten bewertete Funktionen
Real-Time Monitoring
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Wissensbasis-Management
Pulseway
Am besten bewertete Funktionen
Remote-Monitoring und -Management
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Server-Überwachung
ConnectWise PSA
Am besten bewertete Funktionen
Alerts/Escalation
Supportticket-Management
Ticket-Management
Splunk Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Ereignisprotokolle
Protokollerfassung
Server-Logs
Vivantio
Am besten bewertete Funktionen
Real-Time Notifications
Störfallmanagement
Ticket-Management

Bewertungen über essensys Platform

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Tracy
General Manager in UK
Gewerbeimmobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

IT/Telco Setup Made Easy

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Myself and all of my staff actually enjoy using Connect as it is that easy to navigate. Activating IT for clients is so quick and efficient and this gives a positive impression to the client as well. Problem solving is also simple when you have all the info in front of you on Connect.

Vorteile:

Having total control of the IT within my buildings, including switches, bandwidth speeds and even telephone number distribution to clients.

Nachteile:

Invoicing reports, personally find them a bit long winded and do not always give me the info I require.

Antwort von essensys

vor 6 Jahren

Hi Tracy, thanks for your review. It's great to hear the impact Connect has had on your IT management and member experience! Please don't hesitate to get in touch with your Customer Success Manager regarding your invoicing reports to see how we can support you. Thanks, Susan.

Robert
Operations Manager in UK
Gewerbeimmobilien, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Connect review

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Fantastic. We have an honest and excellent open working relationship and they are always willing to support us and any ideas we may have that may benefit the industry

Vorteile:

The connect platform is uniques and designed around our business model. The functionlity makes it easy for us to manage our customer experience journey

Nachteile:

The integration process was complex and hard going. We employed a consultant to help us migrate our existing systems but we had excellent support from essenys who helped us and engaged with us considerably throught the process

Amir
Head of IT in UK
Vorstandsbüro, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Time and resource saving - exceed customer expectation

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: It is a premium product in the market and pricing reflects that. It has saved lot of support hours as our centre team members are trained to use the platform with limited IT knowledge.

Vorteile:

I have seen this platform evolved and it is by far the best platform I have used to managed clients network, wireless and telephone with various reporting features. It is simple to use and easy to train new team members. Having ability to create new setups and make changes on the go is the best to exceed any client's expectation.

Nachteile:

I would like the possibility of integrating with third party applications as connect holds the client user database.

Wendy
HR/Organizational Development in USA
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Transitioning to Connect

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Too soon to say. The migration went pretty well and the majority of the clients are happy. The clients with more difficult setups are less happy and we'll have to see how it is resolved. I do like that we can do basic admin functions remotely.

Vorteile:

Ease of use and intuitive work flow. Extensive knowledge base. Unlimited support.

Nachteile:

The team has reported that client support, when relegated to only chats, is difficult. A phone call or direct client communication would be preferable for more complicated cases. We were told that customer support would work with the clients and all clients were sent credentials but that has not been the case.