Was ist Conclusion?

All IT processes in one tool: ideas, projects, tasks, requirements, testing, and support.

Wer verwendet Conclusion?

Medium, large companies, public sector organisations. Companies willing to automate processes and have a real-time view into business data

Conclusion – Details

Eller

1998 gegründet

Conclusion – Details

Eller

1998 gegründet

Conclusion – Videos und Bilder

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Startpreis

Nicht verfügbar
10,00 $/Monat
13,49 $/Monat
18,00 $/Monat

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Conclusion – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • FAQ/Forum
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Funktionen von Conclusion

  • @mentions
  • API
  • Agile Methodiken
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anforderungsmanagement
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anwendungsmanagement
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgabenliste
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Beurteilung-Management
  • Budgetierung/Prognosen
  • Compliance Management
  • Datei-Verwaltung
  • Daten-Import / -Export
  • Datenvisualisierung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Daten
  • Fehlerverfolgung
  • Fortschrittsverfolgung
  • Kommentare / Notizen
  • Kommunikationsmanagement
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Lifecycle-Management
  • Mehrere Projekte
  • Priorisierung
  • Prognosen
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projekt-Workflow
  • Projektplanung
  • Prüfung der Anforderungen
  • Rückverfolgbarkeit
  • Stakeholderdefinierte Attribute
  • Statusverfolgung
  • Versionskontrolle
  • Veränderungsmanagement
  • Vorlagen-Management
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Anforderungsmanagement Tools Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Audit Trail
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Automatisierung von Geschäftsprozessen
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Compliance Management
  • Daten-Import / -Export
  • Datenvisualisierung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Einmalige Anmeldung
  • Formular-Automatisierung
  • Formularverwaltung
  • Geschäftsprozess-Steuerung
  • Grafischer Workflow Bearbeiter
  • Kalenderverwaltung
  • Kommentare / Notizen
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Mobiler Zugriff
  • No-Code
  • Prozessmodellierung & Design
  • Prozessänderung-Nachverfolgung
  • Regelbasierter Workflow
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • Versionskontrolle
  • Vorlagen
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Überwachung

Siehe die vollständige BPM-Tools Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Analytics
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Asset Lifecycle Management
  • Aufgabenmanagement
  • Benchmarking
  • Berichterstattung und Statistik
  • Beschaffungsmanagement
  • Chat / Messaging
  • Configuration Management Database (CMDB)
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Geplante / automatisierte Berichte
  • IT-Asset-Management
  • IT-Risikomanagement
  • Inventarverwaltung
  • Konfigurationsmanagement
  • Kundenbetreuung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Live-Chat
  • Lokalisierung-Automatisierung
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Priorisierung
  • Problem-Management
  • Projektmanagement
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Self-Service Portal
  • Service Level Agreement (SLA) Management
  • Service-Katalog
  • Störfallmanagement
  • Supportticket-Management
  • Umfragen & Feedback
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Veränderungsmanagement
  • Veröffentlichung und Bereitstellung
  • Virtueller Assistent
  • Warnungen / Eskalation
  • Wissensbasis-Management
  • Workflow-Management

Siehe die vollständige Service Desk Software Liste

Alternativen für Conclusion

Mehr Alternativen zu Conclusion

Erfahrungen mit Conclusion

Alle 9 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
5

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
6
4
3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Pavel G.
Chief Product Manager in Zypern
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best platform to develop digital products

5 vor 3 Jahren

Kommentare: The main problem is communications between customers, product and project managers and our development team. Before implementation we had to use different systems for each team, make use a lot of email and messengers, constantly loosing track of tasks and documents.
Eller helped us to move to single platform and to keep track of all tasks and finance, we improved our discipline and customer satisfaction.

Vorteile:

The Eller has almost unique blend of task manager, instant messenger and powerful project management and Service desk functionality. We can have our development process in the same system without need to switch between different non-integrated applications. The user interface is also brilliant, it's very fast, lightweight and intuitive. Eller is a highly customisable platform, we have setup all our processes and customised forms to capture required data.

Nachteile:

The software is quite expensive, but affordable comparing to competitors.

Josef K.
Business development manager in Tschechien
Computer-Software, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Why have we chosen Conclusion?

4 vor 2 Jahren

Kommentare: I solved a problem with managing developers teams - colect and manage issues, manage projects and other ITSM processes in combination with processes of ServiceDesk. My experience is very good, because the implementation Conclusion was really easy. Implementation of business proceses was more complicated, but this is not a problem with this products.

Vorteile:

I think that this SW is good because: have very nice and modern UI, very easy implementation and deployment, very interesting business processes implemented inside, good product support with knowledge of Service desk processes. The system can be integrated with other systems very easily with REST interfaces. Some of the interfaces are default. Conclusion is based on platform Softshell. This is very useful. This combination enables creating new functions effectively.

Nachteile:

The platform Softshell (on which Conclusion is based) is closed. This situation causes that the community of developers is quite small. But we don't think this is a problem. The application developers can use only simple developers approaches (CSS, HTML5, JS). Some of implemented proceses not ITIL compatible.

Antwort von Eller

vor 2 Jahren

Thank you for positive feedback and I hope our new automated development tools and documentation would help you to make changes even faster, without need to go for lower coding levels. Which of course, would remain fully supported in future.

Ivan K.
Service manager in Tschechien
Telekommunikation, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

All in one system

4 vor 3 Jahren

Kommentare: Thanks to Conclusion , we were able to decommission five legacy systems.

Vorteile:

System is designed with respect to real users and our experience. We can always discuss new requests and our needs. Vendor is ready to adopt our proposals into the product roadmap. New features regularly appear in the product.

Nachteile:

Some configurations are still "half coding", nicer GUI would help.

Jiri N.
CIO in Tschechien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent tool for supporting all key IT processes

5 vor 3 Jahren

Kommentare: We have been using the Conclusion for 4 years and gradually we implemented full scope of available modules and functions. The Conclusion helps us to be more efficient and productive and we saved investment about 20% (no needed any additional supporting applications) and operational costs about almost 30%  (due to supporting costs and license maintenance costs). We can plan and synchronize projects each other, supervise test progress and deployment on production. The Conclusion provide us with all needed data for decision making and control our IT environment effectively.

Vorteile:

- a comprehensive and compact IT management support tool - collaborative platform for business and IT staff - unique solution for business analysis preparation - effective sharing of all data for making decision - seamless integration of all modules - easy implementation and fast adoption

Nachteile:

- there are no major flaws or issues - be aware that all comprehensive solutions require a preparation and effort

Tomas S.
PMO Manager in Tschechien
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Flexible & powerfull product

4 vor 3 Jahren

Kommentare: Conclusion covers several IT/business areas (project management, test management, servicedesk) where we previously used more products. All users adopted the software very fast and the biggest advantage is, that we are able to customize it to our needs in a short time.

Vorteile:

Conclusion is very flexible product which is fast and easy to deploy, configure and customize to match exact needs in company of any size. It contains important modules supporting most IT and business process areas from demand and requirements management, project management and development, testing, deployment and IT support. Fast, modern and intuitive web-based GUI helps users to start using it very fast.

Nachteile:

The software offers wide range of configuration and customization which may lead to wrong setup and user confusion. Predefined products and processes would help.