Conclusion

von Eller

4.5 / 5 6 Bewertungen
Conclusion

Wer nutzt diese Software?

Medium, large companies, public sector organisations. Companies with complex processes and organisation structure

Durchschnittliche Bewertung

6 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Eller
  • http://www.ellersoftware.com
  • Gegründet 1998

Über Conclusion

All IT processes in one tool: ideas, projects, tasks, requirements, testing, and support.

237140

Conclusion Funktionen

  • Aufgabenmanagement
  • Kollaboration
  • Priorisierung
  • Reporting
  • Stakeholder Defined Attributes
  • Statusverfolgung
  • Veränderungsmanagement
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Automatisierung von Geschäftsprozessen
  • Kollaboration
  • Management für Geschäftsrichtlinien
  • Process Modeling & Designing
  • Prozess-Mapping
  • Prozessänderung-Nachverfolgung
  • Visual Workflow Management
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen
  • Beschaffungsmanagement
  • Configuration Management Database (CMDB)
  • Fernbedienung
  • IT-Asset-Management
  • Mobiler Zugriff
  • SLA-Management
  • Self-Service Portal
  • Störfallmanagement
  • Veränderungsmanagement
  • Wissensdatenbank

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Conclusion

Best platform to develop digital products

Mit Google übersetzen Bewertet am 26.3.2019
Pavel G.
Chief Product Manager
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The main problem is communications between customers, product and project managers and our development team. Before implementation we had to use different systems for each team, make use a lot of email and messengers, constantly loosing track of tasks and documents.
Eller helped us to move to single platform and to keep track of all tasks and finance, we improved our discipline and customer satisfaction.

Vorteile: The Eller has almost unique blend of task manager, instant messenger and powerful project management and Service desk functionality. We can have our development process in the same system without need to switch between different non-integrated applications.
The user interface is also brilliant, it's very fast, lightweight and intuitive.
Eller is a highly customisable platform, we have setup all our processes and customised forms to capture required data.

Nachteile: The software is quite expensive, but affordable comparing to competitors.

Excellent tool for supporting all key IT processes

Mit Google übersetzen Bewertet am 28.3.2019
Jiri N.
CIO
Telekommunikation, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We have been using the Conclusion for 4 years and gradually we implemented full scope of available modules and functions. The Conclusion helps us to be more efficient and productive and we saved investment about 20% (no needed any additional supporting applications) and operational costs about almost 30%  (due to supporting costs and license maintenance costs). We can plan and synchronize projects each other, supervise test progress and deployment on production. The Conclusion provide us with all needed data for decision making and control our IT environment effectively.

Vorteile: - a comprehensive and compact IT management support tool
- collaborative platform for business and IT staff
- unique solution for business analysis preparation
- effective sharing of all data for making decision
- seamless integration of all modules
- easy implementation and fast adoption

Nachteile: - there are no major flaws or issues
- be aware that all comprehensive solutions require a preparation and effort

Lies weitere Bewertungen