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bessere Software zu finden

Was ist FormDr?

Erfasse elektronische Signaturen auf sichere Weise von jedem Gerät, überall und jederzeit. Versende deine Dokumente per E-Mail, Textnachricht (SMS) und QR-Code oder bette sie direkt auf deiner Website ein. Optimiere deinen Workflow und rationalisiere die Art und Weise, wie du Unterschriften erfasst. Integriere nahtlos in deine bevorzugten Systeme oder erstelle eine nutzerdefinierte Integration mit der API des Anbieters. Erfasse rechtsverbindliche elektronische Signaturen mit Audit-Trails.

Wer verwendet FormDr?

Für Privatpraxen, medizinische Netzwerke und Krankenhäuser.

Wo kann FormDr bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • FormDr
  • 2017 gegründet

Support für FormDr

  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 225 weitere

Sprachen

Englisch

FormDr Kosten

Startpreis:

29,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

FormDr bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von FormDr ist ab 29,00 $/Monat verfügbar.

Über den Anbieter

  • FormDr
  • 2017 gegründet

Support für FormDr

  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 225 weitere

Sprachen

Englisch

FormDr – Videos und Bilder

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Videos zu FormDr
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FormDr Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Audit Trail
  • Berichterstattung und Statistik
  • Compliance-Verfolgung
  • Daten-Import / -Export
  • Datensicherheit
  • Dokumentenmanagement
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Elektronische Unterschrift
  • Erinnerungen
  • Filesharing
  • Formularerstellung und -design
  • Formularverwaltung
  • HIPAA konform
  • Konditionale Logik
  • Mobile Unterschriftenerfassung
  • Online-Signierung
  • Patienten-Terminplanung
  • Patientenportal
  • Prozess-/Workflow-Automatisierung
  • QR-Code
  • Sichere Datenspeicherung
  • Statusverfolgung
  • Unterzeichnung mehrerer Parteien
  • Verwaltung von Patientenakten
  • Vorlagen-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • für das Gesundheitswesen

Alternativen für FormDr

Sammeln Sie digitale Unterschriften mit Jotform Enterprise. Tschüss Papierformulare, Hallo zu elektronische Unterschriftsformulare!
Caspio ist eine Low-Code-Plattform zur Erstellung von Online-Datenbankanwendungen ohne Programmierung.
GoFormz ist der einfachste, schnellste und kostengünstigste Weg, um deine Formulare und Verwaltungsabläufe zu digitalisieren.
"Pacta sunt servanda." Erwecken Sie Ihre Dokumente mit unserer künstlichen Intelligenz und Ihrer virtuellen rechtlichen Assistenz "Themis" zum Leben.
Eine Suite von Collaboration-Produkten für Teams und kleine Unternehmen. Webkonferenzen, Dateifreigabe und Planung in der Cloud.
Oxcyon fordert den traditionellen Portal ECM, CMS-Space mit einer leistungsfähigen und einzigartigen Centralpoint.solution heraus. 220 Module einschließlich SSO.
Automatisiere deine Geschäftsabläufe auf allen Geräten. Es ist einfach und schnell.
Form.com ist ein laut Hersteller preisgekrönter Anbieter von Formularautomationslösungen für Unternehmen, sowohl im Außendienst als auch im Büro.
Mit Paperless erstellen, verwalten und integrieren Sie rechtsverbindliche Dokumente und dynamische Formulare im Handumdrehen.

Bewertungen über FormDr

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
17%
3
8%
1
8%
Mark
Mark
Project Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great for a telemedicine multi-speciality practice

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Since our practice had converted to seeing our patients through telemedicine due to the COVID-19 Pandemic, we were searching for an online vendor to help streamline our paper-based patient intake process. FormDr was able to assist us with getting started by guiding us with onboarding, integration to our website and taking our paper patient forms making them electronically accessible (for an additional fee). The customization ability of the forms was excellent and they continuously add more features. FormDr's support team was reachable primarily through email and they often responded within one (1) business day and sooner for emergencies.

Nachteile:

The training was minimal getting started making our own custom forms and there was a lot to take in. There was a slight learning curve in making those forms on our own. User-entered documentation of interacting with a patient's submission could be made more easily accessible to those users who are not tech-savvy.

Vikram
Junior Superintendent in Indien
Elektrische/elektronische Fertigung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Create and manage patient intake forms with the help of FormDr

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: FormDr may not be suitable for all types of healthcare providers, FormDr is a recommended option for those looking for a user-friendly and secure online form builder

Vorteile:

FormDr software offers a range of security features, including HIPAA compliance and encryption, to ensure patient data is kept safe and secure.

Nachteile:

FormDr offers customisable templates, the customisation options may be limited for those looking for highly specialised forms.

Kristine
Kristine
Administrative Assistant in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Unreachable by phone or email, support makes you schedule an impersonal "webinar"

1,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

I really don't like anything yet. I tried to contact the company, and to get support, I can do so next week by signing up for a webinar, or sit on hold forever.

Nachteile:

No customer support or service, poor transparency.

Antwort von FormDr

vor 2 Jahren

Hi Kristine, We are sorry you haven't been able to connect with our support team, we would be happy to assist you with your account! We haven't been able to locate your account, if you could send us an email to support@formdr.com, so we can look into this further. You can also schedule a call directly with our team here to setup an account: https://formdr.com/schedule/consultation/ We look forward to connecting with you!

Rachel
Program Service Coordinator in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Changing the Way we Do Business!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Our program relies upon accurate and timely completion of enrollment forms from women who are considered underserved. Prior to adopting FormDr, we were using a completely "paper" system which was fraught with barriers including expense of printing and mailing a packet of forms, length of time to send and receive forms back, and inability to ensure that certain fields were completed before submission. With FormDr, the women enrolling in our program can complete the forms in about 15 minutes from the time they receive them. We had the option of making certain field required, so when an enrollment form is submitted, we know it is complete.

Vorteile:

FormDr has greatly improved our success in obtaining forms which are complete and accurate in a timely manner. For our program, this is the difference between women receiving life-saving health screenings or forgoing screenings due to lack of health insurance and inability to pay. The software is intuitive for both our office staff and applicants.

Nachteile:

We have found that adding complex forms or editing forms ourselves is difficult, but FormDr offers form-building at a very reasonable cost.

Ken
Surgeon/Clinic Owner in Kanada
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great product

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

FormDr is an excellent platform to manage our patient form. We use the platform for patients to complete the patient intake (medical history), recall and consent forms. The software is intuitive and patients are able to complete the forms with minimal issues. The service is excellent - we have been working with the FormDr team to make customized templates. They are very responsive and have tailored our forms as needed in a timely manner. This has been super helpful in allowing us to meet the standards of our local regulating body. Highly recommended.

Nachteile:

It could be beneficial to be able to directly transfer the completed form into the patient EHR.

Tess
Tech Admin in USA
Psychische Gesundheitsfürsorge, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Best Customer Service

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The only reason I'm reviewing is because I have noticed a huge improvement in customer service throughout even just the short amount of time we've been with FormDr. They get back to me very quickly and effectively--which is critical in mental health care.

Vorteile:

ease of making forms and deploying, price compared to others that have similar features

Nachteile:

some feature additions would be great, but there is nothing i greatly dislike besides not having the ability to make more than 1 location admin or assign certain form packets to have specific receipt emails

Addison
Business Manager in USA
Medizinische Praxis, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great product

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: So far so good! We use this for patients to fill out forms and it has worked great.

Vorteile:

Very simple to make new forms. Way cheaper than other options.

Nachteile:

The table feature could be improved to allow for more things to besides drop down and text.

Brandy
Practice manager in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Worst support team ever

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Mixed. I used them when they first came out and it was very simple. I thought bringing it into my new business would be just as nice. The changes they made are not worth it though. They took away so many features that its better to go with Updox or something.

Vorteile:

I liked the idea of it. If it worked it would be fantastic

Nachteile:

The site freezes up and you cant finish what you are working on. When you refresh or log in again, all the work you did disappears. When you email for support all they do is send you a link on how to save your work. The problem is that you can't save it when their site freezes.

Laurissa
Rn in USA
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Fabulous

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Easy to use and Patience love how quick it is to submit a form

Seal
Principal in USA
Psychische Gesundheitsfürsorge, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

A Great Solution

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Everyone I worked with was wonderful!

Vorteile:

I really appreciate the ease of sending my intake packet to my clients. It's great to be able to track who has completed their forms and remind those outstanding. I appreciate being able to upload it to my electronic health record. I

Nachteile:

I wish it integrated with my EHR, rather than me having to do data entry of the filled forms.

Christy
Nurse Practitioner in USA
Medizinische Praxis, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Prestige Medical review

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

I love the convenience of send my forms to new patients, being able to track if the opened the message, receiving the notification that the form is done. It’s awesome and a relief!

Nachteile:

Not being able to login from multiple devices without it saying the device isn’t recognized.

Kjiesta
Office Manager in USA
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Best Use of Time EVER!

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

I love the time not wasted on our in office appointments by having the forms completed before they show up!

Nachteile:

I think the form tabs could be easily changed or amended.