Was ist Content Hub?

Sitecore Content Hub wurde für Content-Vermarkter*innen und Marketing-Operations-Teams in großen Unternehmen entwickelt und kann Kampagnen, Programme und personalisierte Erfahrungen mit Leichtigkeit und operationaler Exzellenz bereitstellen.

Wer verwendet Content Hub?

Alle vertikalen Branchen

Wo kann Content Hub bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Sitecore
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2001 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, China, Deutschland, Japan, Kanada und 2 weitere

Sprachen

Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch und 8 weitere

Über den Anbieter

  • Sitecore
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2001 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, China, Deutschland, Japan, Kanada und 2 weitere

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Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch und 8 weitere

Content Hub – Videos und Bilder

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Content Hub

Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
4,00 $/Monat
Kostenlose Version
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489,00 $/Monat
Kostenlose Version
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N/A
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Content Hub Funktionen

  • Anpassbare Vorlagen
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Asset Sharing
  • Asset-Kategorisierung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bibliothek von Vermögenswerten
  • Dokumentenmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Metadata-Management
  • Optionen zur Inhaltsveröffentlichung
  • Suchen / filtern
  • Textbearbeitung
  • Versionskontrolle
  • Volltextsuche
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für Content Hub

Bynder ist eine cloudbasierte Lösung für Marketingexperten, die die Verwaltung digitaler Inhalte über ein zentrales Portal vereinfachen möchten Erfahre mehr über Bynder
Mit der Omnichannel-Content-Plattform von censhare können sich Marken über jeden Kanal und in jeder Sprache lokal oder global mit Zielgruppen verbinden. Erfahre mehr über censhare
Nuxeo ist eine Inhaltsdienstplattform zur Verwaltung aller Arten von Unternehmensinformationen.
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Bewertungen über Content Hub

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
3,3
Kundenservice
3,5
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
41%
4
41%
3
15%
2
4%
Andrew H.
Andrew H.
Software Engineer in Ägypten
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

One of the best content management systems

5 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

The easy way to edit the content on websites and the wide range of features controlling the content publishing to users according to personalization

Nachteile:

A little bit difficult in development and installtion at first

Verifizierter Rezensent
Marketing Communications Assistant in Spanien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Strafverfolgung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Not a friendly CMS

4 vor 3 Jahren

Vorteile:

I honestly cannot think of anything I like about this software that other content management softwares don't have.

Nachteile:

At least the version I use is definitely not user-friendly. It is slow and complicated to use. Everything is complicated and takes forever. The aesthetics are outdated. I have never fully learned how to use this software because no one in my organization knows. We have all learned by trial and error and random online forums. I cannot wait to use a different CMS for our company website.

Andreas O.
Digital Content Specialist in Belgien
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Not the easiest CMS to start with

3 letzten Monat Neu

Vorteile:

While the tool was by far the most challenging CMS I had to work with, its logic and how it's translated at different levels of the arborescence is really consistent and allows mutualizing content. Another thing I believe Sitecore is doing a good job at, is how efficiently you can upload and organize your image library.

Nachteile:

Understanding the logic behind the CMS/site build wasn't the easiest. In essence, the concept itself is logical and makes sense once you get a good grasp of it, but nowadays, there are easier ways of doing things/achieving the same goal. As such, it looks a bit deprecated in terms of logic to me. The layout is extremely outdated and could use a fresh build. The tool itself also lacks reactivity and can be slow as hell at times.

Brittany H.
Brittany H.
Web Coordinator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hochschulbildung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Make It Yours Because You Can!

5 vor 4 Jahren

Kommentare: I can easily get anything done on the website that I need to. I also have people trained across the organization with limited permissions so they can't break anything, but they can make updates and submit them to the publishing queue, where I just review them before publishing. Being able to delegate little tasks like that lets me focus on more front-end work. It's easy, it's customizable, and I love it.

Vorteile:

I love the customization available with this software. For one, it does its job out of the box. But get a developer on your team and you can run leagues ahead your competition with your website. Use templates, develop your CSS, create new object types to put on your website, or customize the objects that come out of the box. I'm not a developer myself, so I can't speak to how user-friendly that side of it is, but I've worked with a few developers who are able to fly through customization requests. Everything is granular in permissions too: you can create groups for permissions or individuals, and you can get pretty detailed in what those permissions are. It's incredible on so many levels for so many different sizes of teams.

Nachteile:

It does cost money. Not a cheap product. But if you need a website that's more complex than a blog, it should be worth it. Just make sure to get buy in from everyone involved with setting the budget. Customer service can connect you with sales reps who would be more than happy to provide you with content to show the ROI if you aren't sure how to bring the C Suite onboard. Then you don't have to worry so much about getting your annual budget approved just to stay in the same system. Get everyone committed to the spend!

Scott S.
Scott S.
Associate Director, PMO in
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hochschulbildung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Sitecore can be great, but all depends on your team supporting it

4 vor 7 Jahren

Kommentare: We switched over to using Sitecore 4 or 5 years ago, transiting from another web content management system. The transition was a lengthy process, mainly because we had to switch over the look and feel and content of the existing site. Sitecore is a great tool and is very flexible, but it requires more skill and people to maintain then our previous CMS. We enjoyed the previous one, but made the switch because of the capability and functionality available with Sitecore. I would recommend Sitecore, but just as long as the team that supports it has the technical skill and there is a well thought out plan for how it should be configured.

Vorteile:

Because Sitecore is essential just an online platform that is a .net application, you can set up and configure the system anyway you want, and get as granular as you want with the permissions. The system is real flexible and if you can think of it, the system can most likely do it! It is a more advanced system then some of the other CMS out there (which is also a con).

Nachteile:

You need a real concrete plan for setting up your CMS, everything from the templates to how you want users to edit the pages. There is a lot, so it takes a lot of planning and forward thinking. You also need people with the right skills and tools to maintain and configure the system. It is a more advanced system then some of the other CMS out there (which is also a pro).