Was ist Payzerware?

Tausende von Auftragnehmern verwenden Payzerware, das All-in-one-Management-Tool, um ihr Geschäft zu verwalten. Diese umfassende Außendienstverwaltungssoftware umfasst die Zeitplanung von Technikern, Termine, Erinnerungen, Wartungspläne, Rechnungsstellung, vollständige Verwaltungsberichterstattung sowie ein Live-Dashboard. Mit dieser nutzerfreundlichen und leistungsstarken Software kannst du dein Unternehmen wachsen lassen und optimieren.

Wer verwendet Payzerware?

Das Unternehmen bedient Auftragnehmer in den USA, einschließlich Branchen wie: HLK, Sanitär, Dachdecker, Elektrik, Solar, Wartung usw.

Wo kann Payzerware bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Payzer
  • Ansässig in Charlotte, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Payzer
  • Ansässig in Charlotte, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

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Englisch

Payzerware – Videos und Bilder

Payzerware Software - 1
Payzerware Software - 2
Payzerware Software - 3
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Videos zu Payzerware
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Payzerware

399,00 $/Monat
Kostenlose Version
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Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
35,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
89,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Payzerware Funktionen

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Auftragnehmer-Datenbank
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Compliance Management
  • Datensicherheit
  • Debit-/Kreditkartenverarbeitung
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Elektronische Unterschrift
  • Erinnerungen
  • Fotoerfassung
  • GPS
  • Gerätenachverfolgung
  • Inspektions-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie
  • Kundenhistorie
  • Mehrere Zahlungsmöglichkeiten
  • Mobile App
  • Mobile Zahlungen
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Zahlungen
  • Online-Zeiterfassung
  • PCI-Compliance
  • Persönliche Zahlungen
  • Routing
  • Standortverfolgung
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahlungsabwicklung
  • Zahlungseinzug im Außendienst
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeitverfolgung

Alternativen für Payzerware

Vonigo eignet sich hervorragend für Außendienstunternehmen, die Abläufe rationalisieren und den Umsatz steigern möchten.
Für HLK-Unternehmen für Wohn- und Gewerbeimmobilien, die Sanitär- und Elektroindustrie, die ihren Umsatz steigern und Geschäftsabläufe optimieren möchten.
Verwalte mobile Mitarbeiter mit der Synchroteam Field-Service-Management-Software (FSM). Erstelle deine kostenlose Testversion in weniger als einer Minute. Live-Support. Erfahre mehr über Synchroteam
Vereinfachte und vollständige Lösung für deine Kostenvoranschläge und Aufträge, Versand, Inventar, Verkaufsstelle, Buchhaltung und Echtzeitverfolgung.
All-in-one-Außendienstmanagement-App mit umfassenden Funktionen zum Ausführen und Erweitern von Vorgängen jeder Größe. Fakturierung, Zahlungen und mehr!
ServiceTitan ist eine führende Business-Software, die die Art und Weise verändert, wie Außendienstbetriebe im privaten und gewerblichen Bereich ihre Geschäfte abwickeln.
Commusoft ist eine All-in-one-Servicesoftware für Klempner, HLK, Elektrik und sonstige Wartungsunternehmen ab drei Mitarbeitern.
Skalierende Außendienst-Plattform in der Cloud für die Cloud entwickelt, die auf allen mobilen Geräten für den Einsatz im Außendienst leicht funktioniert.
Komplette moderne ERP-Lösung – Buchhaltung, Vertrieb, CRM und mehr. SaaS oder auf deinen Servern. Mobile Option verfügbar, keine Pro-Nutzer-Preisgestaltung.
All MUST HAVE features gathered in one place to run successful business in service industry.
Verwalte deine Services und deinen Geschäftsplan, verfolge Jobs in Echtzeit, erstelle Rechnungen und Angebote und erhalte Zahlungen und Statistiken.
Smart, flexible paperless forms, Job Scheduling, CRM and Smart Automation all included in one powerful but super simple to use solution
Meist empfohlene, einfach zu bedienende Service Management Software mit Terminplanung, Versand, Verträgen, Fakturierung, Arbeitszeitblatt und mehr.

Bewertungen über Payzerware

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
83%
4
10%
3
5%
1
2%
Scott S.
Owner in USA
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Perfect migration from wintac to payzerware

5 letztes Jahr

Kommentare: The on boarding experience has been great. Very friendly knowledgeable people always willing to help with anything

Vorteile:

The product is very easy to learn. It had everything we needed and than some. The data migration went perfect. The entire payzerware team has been there every step of the way and very helpful. The online quick books syncs perfectly.

Nachteile:

The Profit Rino flat rate add on package is not near as robust as the program offered from Profit Rhino itself.

Taz H.
Technical Administrator in USA
Bau, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Fantastic payment processor. Better technology and customer service than the big banks!

5 vor 5 Jahren

Vorteile:

1) Great mobile app. All of our residential technicians (HVAC, plumbing, electrical, appliances) use this to collect credit card payments in the field. 2) Great customer support - always a quick reply and resolution to any issues (which there are few of). 3) Very easy for back office to use. Previously, we used the product that our bank (a large, well-known one) offered us. It was very difficult for the office to manage what the field was collecting and the technology was very poor. With Payzer it's been so much easier. 4) Customization. Payzer has been very open to customizing the program to fit our needs.

Nachteile:

No complaints. Everything that we've had a problem with (which hasn't been much), we've taken to them and they've promptly handled.

Antwort von Payzer

vor 5 Jahren

Hey Taz, Payzer would like to thank you for being such a great partner from the very beginning. Your company and employees have been so easy to work with. We appreciate the kind review and we hope your business continues to grow along side us. Seriously, you guys are the best. Thanks, PayzerCare 1.866.488.6525

Court S.
General Manager in USA
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

DO NOT USE THIS PROGRAM

1 vor 11 Monaten

Vorteile:

Nothing, this product is terrible and should have never been released to consumers. There are 100s of issues and their team cannot seem to resolve any of them. This system will change your financials without permission and cannot be trusted.

Nachteile:

Their customer service is terrible. They do not resolve issues. We use their program to sync to Quickbooks and it's been an absolute nightmare. It changes our invoices behind the scenes the different amounts, doesn't sync properly, and to top it off, they haven't been able to resolve any of the issues over the past 12 months. They created a software that is full of bugs and should have never been released to consumers.

Ann'g M.
HR ,AR in USA
Verbraucherdienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Switching to Payzer was a piece of cake. We have had a very positive experience.

5 vor 5 Jahren

Kommentare: The ease of use makes our jobs easier. We are able to close out and apply invoices so much faster. We are able to balance knowing what has been paid everyday. I am glad to be able to turn other processors away. Very happy with Payzer!

Vorteile:

The software is very user friendly making it easy to input cards, see payments, give credit etc. Our money is in the bank the next day . Our customers love being able to go on our site and make payments from home. Payzer has top notch customer service !

Nachteile:

Our techs seem to have issues swiping cards they mostly have to enter them manually. It would be nice if this worked better.

Antwort von Payzer

vor 5 Jahren

Hi Ann'g, Thank you for the review. Payzer would also like to thank you for being a valued partner of ours. As far as your techs having to manually enter cards, I'm very sorry to hear this. Payzer is always trying to improve our product and service. That being said, we have a solution and it's the new G4 card reader that launched about a year ago. The new readers have a re-chargeable battery, which means the reader will recognize a swipe on a more consistent basis. If you would like to discuss the card readers over the phone or via email, feel free to reach out. Our PayzerCare email is customercare@payzer.com and our phone number is 1.866.488.6525. Hope to talk to you soon :) Regards, PayzerCare 1.866.488.6525

Aaron S.
President in USA
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Fast and Flexible

5 vor 5 Jahren

Kommentare: My company is able to offer many more options for payment, which ultimately increases sales.

Vorteile:

Payzer allows my sales team to close deals in the home, whether it be credit card processing or financing. Credit card processing and financing within the same dashboard lowers complexity and increases execution. I also like that Payzer retains all personal information so that I do not have the liability.

Nachteile:

Not much, but I would like some additional financing options for clients with less than perfect credit. there are some at the moment, but a few more would not hurt.

Antwort von Payzer

vor 5 Jahren

Hey Aaron, Thanks for your comment and kind review. If you're not already using Fortiva or Genesis, please let us know. They both do a great job of 2nd look lending and are helping our customers win more jobs today. We also have some new options planned for later in the year. Can we check back with you in Sept / Oct for an update? Feel free to call us or email us at payzercare@payzer.com if you have any questions or concerns. Regards, PayzerCare 1.866.488.6525