eLama

eLama

von eLama

Wer verwendet eLama?

Marketers, agencies and SMB owners regardless of the type of the business.

Was ist eLama?

eLama is a smart digital marketing automation platform which simplifies Google Ads and Facebook Ads campaigns. eLama offers a bunch of professional tools such as UTM-building tool, Smart Bid Calculator, Campaign Advisor, single payment hub and others.

eLama offers a complex PPC-marketing automation solution using which platform's users save both time and money advertising with Google Ads.

eLama – Details

eLama

https://elama.global

Gegründet 2008

eLama – Preisübersicht

eLama bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für eLama finden Sie unten.

Preisinformationen

Basic Plan - $0/month Optimal Plan - $75/month

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

eLama Funktionen

Kampagnenmanagement Software

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

A/B-Tests
Analytik / ROI-Verfolgung
Budgetmanagement
Gebot-Management
Kampagnenmanagement
Keyword-Recherche Tools
Konto-Benachrichtigungen
Konversion-Tracking
Landing Pages / Web-Formulare
Stichwort-Nachverfolgung
URL-Generator

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

eLama – Nutzerbewertungen

1 von 1 Nutzerbewertungen angezeigt

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
Funktionen
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Digital Promotion Optimization

Bewertet am 27.7.2019
Verifizierter Rezensent
Associate Founder
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The service helps to effectively set up an advertising campaign in Google Ads and other services. Subscribers receive webinars with a detailed description of how to save money using contextual advertising.

Nachteile: When paying for contextual advertising in favor of this service from my country, I have to overpay about 20% (by the value of VAT).