Wer verwendet Wowdesk?

Business of all sizes ranging from early startups to Fortune 500 companies All Verticals: Technology- Retail- Financial - Healthcare - Logistics - Government - Professional Services- Public - NGOs

Was ist Wowdesk?

WowDesk is a powerful suite of customer service solutions that aims to provide and deliver optimum customer support services through various channels including self-service portals, email, chat, phone, and social media networks at affordable price.
Wowdesk is a flexible, scalable and user friendly customer engagement platform that is installed in multitude of industries with different sizes across the globe.
They call it help desk, we call it WOWdesk!
Learn more at wowdesk.com

Wowdesk – Details

Wowdesk

https://wowdesk.com

Gegründet 2018

Wowdesk – Kostenübersicht

Wowdesk bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Wowdesk ist ab 5,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

5,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

Wowdesk Funktionen

Beschwerdemanagement Software
Fall-Management
Feedback-Management
Formularverwaltung
Klassifikation der Beschwerden
Korrekturmaßnahmen (CAPA)
Kundenreklamations-Tracking
Problem-Nachverfolgung
Qualitätssicherungs-Management
Routing
Self-Service Portal
Social Media-Überwachung
Umfrage-Management
Automatisiertes Routing
Dokumentenspeicher
E-Mail-Integration
Echtzeit-Chat
IT-Asset-Management
Kundenspezifisches Branding
Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
Multi-Channel-Kommunikation
Netzwerküberwachung
Self-Service Portal
Ticket-Management
Verfolgung von Interaktionen
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Aufgabenmanagement
Aufgabenmanagement
Dashboard
Eskalationsmanagement
Problemplanung
Projektmanagement
Wiederkehrende Probleme
Wissensbasis-Management
Überprüfung von Vorfällen

Wowdesk – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 8 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,9/5
Benutzerfreundlichkeit
4,8/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4,9/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Alexei N.
Managing Partner
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.3.2019

"Managing Partner"

Kommentare: We're dealing with a large amount of clients and I'm glad we managed to get to know Wowdesk. Solution is absolutely brilliant for us.

Vorteile: Its very easy to use and explain to our team how to navigate. There are many functionalities and customization can be done which is very helpful when you manage a sizable amount of clients. Support team is very friendly and spent with us many hours to explain all prons.

Nachteile: It took a bit of time to get used to user interface however its just a matter of proper training for our teams.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.3.2019
Verifizierter Rezensent
Managing Director
Unterhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.3.2019

"Perfect for an SME"

Kommentare: Overall very easy to get started and to customize. Software is extremely customizable, all fields can be named the way we want them. We can define our own rules for incoming cases. We can continue to use outlook (one of our agents prefer to use the email she knows how to use, not an issue as WowDesk handles that in the background).
Most important the support team is very helpful.

Vorteile: We love the fact that all customer interactions are now in one place. No more responding to outlook/Facebook/Instagram individually. Now all of those feed into Wowdesk. We have 6 Customer service agents and we have two shifts everyday. We used to rely on emails for customer interaction, and the way a case is passed on from one agent to the other is to Mark the email unread for the next shift to see.

Nachteile: It took a bit of effort to setup the system, mailing because we need to define our workflow rules. WowDesk help team was great as they helped us with that.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.3.2019
Prateek A.
Manager
Staatsverwaltung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.9.2019

"A must have a software for the business !"

Kommentare: Great. Will definitely recommended to the friends and colleagues.

Vorteile: Excellent features
User friendly
Modules
Cost
Adaptability
Configuration

Nachteile: Sometimes the features needs update to run properly.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.9.2019
Mohamed M.
Digital Media Manager
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.2.2019

"Customer Service All-In-One Solution"

Kommentare: I needed an Asset management tool to use it in our Company.
Then I found that it can manage my time effectively with the ticketing system that will manage, assign, and track each ticket based on product or asset. This mechanism will serve all your customer complaints or queries that come through and without having to go through any 3rd party integration which makes the process much easier and faster. There built-in tracking mechanism goes hand in hand with any existing asset management tool.

Vorteile: Powerful reporting tool enables you to measure key metrics like customer satisfaction ratings, resolution speed, and agent performance. Generate your reports through multiple organizational levels and teams. Access multi level dashboards to track case status, SLA, and overall operations performance and KPIs.

Nachteile: I am still trying the software right now, there is nothing I didn't like so far.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.2.2019
Mohamed A.
CEO
Tiefbau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.3.2019

"Excellent customer service software "

Kommentare: Managing customer service requests and issues is great. It reduced our response time and allowed customers to track their requests via all channels

Vorteile: Simple to configure for our workflow
The automation of repetitive tasks
The multi channel support
The time tracking feature

Nachteile: The mobile app does not have all the features in the web version

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.3.2019