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Was ist ProPricer?

PROPRICER ist eine Suite branchenführender Angebots- und Preisgestaltungstools, die von mehr als 400 staatlichen Auftragnehmern und Behörden verwendet werden. PROPRICER ist eine beispiellose Lösung für die Entwicklung, Einreichung, Analyse und Überarbeitung von Kostenvorschlägen. Die Software unterstützt Kalkulations- und Preisgestaltungsteams, Regierungskostenanalysten und Manager während des gesamten Akquisitionszyklus.
Die PROPRICER-Software ersetzt selbst entwickelte und auf Excel basierende Preisgestaltungstools durch eine zentralisierte datenbankbasierte Lösung.

Wer verwendet ProPricer?

Die Contractor- und Government-Editionen unterstützen staatliche Auftragnehmer und deren Kalkulations- und Preisgestaltungsteams sowie Kostenanalysten und -manager der Bundesregierung.

ProPricer Software - 1
ProPricer Software - 2
ProPricer Software - 3
ProPricer Software - 4
ProPricer Software - 5

Du bist nicht sicher, ob ProPricer das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

ProPricer

ProPricer

4,7 (57)
5.000,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
11
Keine Integrationen gefunden
4,5 (57)
4,6 (57)
4,8 (57)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
35,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
137
27
4,4 (1.118)
4,3 (1.118)
4,3 (1.118)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu ProPricer

PandaDoc
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Digitale Unterschrift
Elektronische Unterschrift
Deltek Costpoint
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzberichterstattung
Hauptbuch
Microsoft Excel
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Offline-Zugriff
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
MPMM Professional
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Flexbilling
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Docusign
Am besten bewertete Funktionen
Authentifizierung
Elektronische Unterschrift
Unterzeichnung mehrerer Parteien
Deltek Vision
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Workflow-Management
Zahlungsabwicklung
Proposify
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Elektronische Unterschrift
Vorlagen
Ploomes
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management

Bewertungen über ProPricer

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
77%
4
19%
3
4%
Koren
Pricing Analyst V in USA
Verteidigung & Raumfahrt, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best Professional Pricing Alternative

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I have used the software since 2005 at varying points in my career from buyer/implementer/administrator to my current status of user.

Vorteile:

Constant improvement and support for the packages, ease of contacting EBS for personalized telephone support, ability to customize purchase package configuration, size, and pricing depending upon functional applications and number of users.

Nachteile:

Report designer is still not extremely user friendly; too many trials and errors required for the average user to set up. No clear online instruction to move, size, and change columns to be active.

Antwort von Executive Business Services

vor 4 Jahren

Koren, we greatly appreciate your review, especially the mention of our technical support services and software updates! In the future, we'll do our best to improve the Report Designer feature and its help documentation. Unfortunately, we are limited on what we can change in it, because our own team uses the feature to develop new system reports, so it must remain flexible. Our recommendation for your users is to attend a PROPRICER Report Designer training or contact our technical support team for assistance in report creation.

Jesse
Principal Pricing Analyst in USA
Verteidigung & Raumfahrt, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

ProPricer Review

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Again, even with my previous statement, I would gladly recommend this tool to any Pricing Organization.

Vorteile:

When I first came to this company 23 years ago, we were not using Pro-Pricer. The tool we used was cumbersome and mostly a manual effort. The actual Pricing on a single multi-million dollar proposal usually had to be left running overnight and when I got to work the next morning it would be finished. It doesn't matter how large the proposal (even up to 1B$) it always take less than a minute to price. That is from the first time I used it in 1999.

Nachteile:

Year over year, ProPricer has consistently updated the tool and for the most part I have found the updates to be useful to my job. The one glaring shortfall is in material. We have looked at doing material with ProPricer with each new revision, and our existing material tool still works better. Sorry, just being honest.

Nermin
Proposal Manager in USA
Verteidigung & Raumfahrt, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Needs easier user interface

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Different report options

Vorteile:

Accurate results with different reporting options such as summary, monthly etc

Nachteile:

Not easy to use, better user interface, constant re-saving for every iteration

Antwort von Executive Business Services

vor 4 Jahren

Nermin, we appreciate your honest review! Have you checked out the PROPRICER Enhancement Voting Site? This site contains a list of several approved enhancements that could be included in future releases of PROPRICER. On the site you have the ability to review each enhancement and vote for the ones that you would like us to work on! One of our customer success representatives will be contacting you to ensure that you have the link to your dedicated site.

Jim
Sr. Pricing Analyst in USA
Verteidigung & Raumfahrt, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

ProPricer Review

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: It is accepted by the Government as a tool that is accurate for Government Contracting.

Vorteile:

ProPricer is easy to learn and use. The support is good. We can use it over our network.

Nachteile:

Too many features. It is like Excel. There are too many features that we won't ever use.

Brian
Pricing Manager in USA
Verteidigung & Raumfahrt, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Industry Standard

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

ProPricer is designed to meet the needs of end user. The flexibility of the tools allows for ProPricer to meet the various needs of customer requirements. I have successfully utilized ProPricer for large DOD, Commercial, and International pursuits, as well as small, low dollar spare part bids. ProPricer’s sortable and reportable functionality is key to customizing Pricing activities to meet the ever changing needs of our customers. Lastly, ProPricer Customer Support is second to none when it comes to meeting customer needs. I know that I can call or email and be working directly on a question or issue within minutes. When working under strict deadlines, minutes matter, and ProPricer delivers 100% of the time.

Nachteile:

There is nothing that I don’t like about the ProPricer software, it is easy to use, easy to install, and easy to maintain. For my Company specifically, the only issue that I have is that I need to utilize the IT department for updating and maintaining the server and database. Therefore, when an update is released, I need to work with another department that may have other priorities, before we can update. The updates themselves are minimally invasive and can be rolled out in less than an hour across multiple users.