Wer nutzt diese Software?

We help eCommerce merchants in a wide range of verticals to recover revenue, reduce operating costs, reallocate resources, and maximize their profitability through sustainable chargeback reduction.

Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 4.3 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.7 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.7 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.3 / 5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Webinare
  • Kundenbetreuung Online

Angaben zum Hersteller

  • Chargebacks911
  • https://chargebacks911.com
  • Gegründet 2011

Über Chargebacks911

Diagnose chargeback sources, win disputes, and deliver long-term chargeback reduction.

Chargebacks911 Funktionen

  • Benutzerdefinierte Betrugsparameter
  • Betrugsüberwachung prüfen
  • Ermittlernotizen
  • Für Versicherungsbranche
  • Für das Bankwesen
  • Interne Betrugsüberwachung
  • Mustererkennung
  • Transaktionsgenehmigung
  • Zugriff-Sicherheitsmanagement

Die hilfreichsten Reviews für Chargebacks911

Was skeptical at first

Bewertet am 22.10.2019
Marji T.
Revenue Services Manager
Einzelhandel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The fact we are not handling the chargebacks and it is with a professional team makes it easier. we have been confident in their abilities. The reports that are sent out let me keep an eye on things even when I don't have time to log into the system. It takes the hard work off our side.

Vorteile: I like the ease and functionality of it. Our support team is always quick to respond and help out. It is simple to navigate and locate things.

Nachteile: It would be helpful if we had more access to know if we won or lost a case or some of the more details without having to ask our representative.

Gave me my Time back

Bewertet am 23.10.2019
Katie R.
Director of Risk Management
Konsumgüter, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: One of my favorite things about using Chargbacks911 is known that my disputes are being done properly and timely. Both Chargeback disputing and management is a timely task. To be able to have this done automatcially is great. I am now able to focus on other areas to produce more timely results.

Nachteile: I can't say that there is anything I don't like. It's easy to use and always current. Any changes that I would make would be personal/ custom changes.

Chargebacks911<>MyHeritage

Bewertet am 29.10.2019
Roi W.
Product Manager
Internet, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Chargeback911 helps us to prevent CBs on a daily basis, their overall service is super professional and I really like the way they manage our account.

Vorteile: The graph section is very useful and helps us to easily draw conclusions.

Nachteile: The VMPI section is not available yet, but our account manager at CB911 sends us a weekly VMPI report until the new VMPI area will be ready.

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