Wer verwendet Goby ESG?

Die Cloud-basierte Plattform ist ideal für Portfolios jeder Größe, an jedem Standort und in jeder Branche.

Was ist Goby ESG?

Richte deine ESG-Initiativen aus und zeige zukünftige Möglichkeiten mit Big Data an.

Goby ESG – Details

Goby

http://www.gobyinc.com/

Gegründet 2009

Goby ESG – Kostenübersicht

Goby ESG bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Goby ESG Funktionen

Energiemanagement Software
Abrechnungen importieren
Abrechnungs-Datenbank
Benchmarking
Compliance Management
Emissionsüberwachung
Energiepreisanalyse
Kosten / Nutzen-Berichterstattung
Kostenplanung und Prognosen
Kreditplanung
Lastprognose
Laststeuerung
Rechnungsprüfung
Risikomanagement
Treibhausgas-Nachverfolgung
Vertragsmanagement
Wetter-Normalisierung
Zähler-Nachverfolgung
Abfallwirtschaft
Benchmarking
Compliance Management
Emissionsmanagement
Energiemanagement
KPIs
Korrekturmaßnahmen (CAPA)
Leistungskennzahlen
Lieferanten-Management
Mitarbeiter-Training
Störfallmanagement
Treuhänder-Engagement
Wirtschaftsprüfung-Management

Goby ESG – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 14 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
4,5/5
Kundenservice
4,8/5
Funktionen
4,6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Kristin M.
Sr. Sales Executive
Finanzdienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.11.2019

"Excellent Software for AP Professionals"

Kommentare: We are very pleased with the Goby Software

Vorteile: With the help of Goby, our payment errors and late fees have diminished.

Nachteile: The software takes time to configure. Expectations were set at the get go but still, it is important that people know about this.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.11.2019
Glenn M.
Controller
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.2.2019

"AP Automation that delivers results "

Kommentare: To date, what Goby helped us with is mainly processing times (which were reduced by 34% and continue to shrink with the goal of reaching 50%). Our costs have been reduced and should continue to do so in the months to come. My boss loves the reporting and analytics they provide, still a lot to learn on my end to be honest!

Vorteile: Intuitive and easy to use, automate so many data fields smoothly. Data is actually captured in the platform so we could report, track etc. They are by far the best with utility bill automation.

Nachteile: The implementation process was time-consuming but in return, we got a pretty flawless product. Potential users should know that that's just a part of the package. I cannot say enough good things about the implementation team, they made it painless!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.2.2019
Maya H.
Director of Sustainability
Immobilien, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.2.2019

"Goby Review"

Kommentare: Helps us with utility data collection and management.

Vorteile: The platform provides plenty of ways to view, find and assess utility data.

Nachteile: The most useful tools are not easy to find or navigate. The tool is not able to notify us when there is a disruption in data collection.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.2.2019
Mike K.
Intern
Immobilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.3.2019

"Goby makes Accounts Payable painless!"

Kommentare: Analytics make finding presentable data easy. Reviewing accounts payable is going to be a much easier process as my company moves forward. I have much more time in my day now, and I don’t have to juggle all the duties I had before using Goby. I can spend more of my time bringing value to my company.

Vorteile: Using Goby has made my work day so much easier through the automated accounts payable. I find that I have so much time left in the day that I used to spend manually entering data. Goby validation also makes sure that there aren’t any errors in our invoices and less time is spent correcting mistakes. This really helps reduce the workload and means I am spending much less time reviewing invoices. I also love that everything is cloud based. It means wherever I am I can access my invoices to make better choices.

Nachteile: So far, our company has found no problems using the platform. There was some apprehension and fear in the beginning as to how long it might take to implement this solution. However, we quickly implemented Goby and accounting very quickly realized how easy it was to use this.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.3.2019
Adam S.
AP Manager
Essen & Trinken, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.4.2019

"Has made our process much quicker"

Kommentare: Has saved us a tremendous amount of time. The team is incredibly friendly, attentive, and easy to work with. Would recommend.

Vorteile: Whereas our previous software was really just an electronic database for our bills that we still had to manually put in, Goby actually automates the collection of the bills and approves on our behalf. The time savings have been exponential. I also really like the ability to approve bills via email.

Nachteile: When we start working with certain vendors, bills there can be a couple of errors, but that's really only at the start and it's infrequent. Goby team & software is responsive about correctly coding/adjusting. It's not 100% automated (90+%) but that's the nature of the beast.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.4.2019