Wer verwendet Emercury?

Entreprenuers, Businesses, Bloggers, Speakers, Marketers, Developers

Was ist Emercury?

Emercury is an email marketing automation platform to nurture targeted leads and convert into sales with direct access to email marketing experts. Run broadcast campaigns, A/B split testing, auto responder campaigns, and workflows based on behavior triggers. Get real time stats on your campaigns and track with Google Analytics through Domain Group and ECPM reporting. Manage subscribers through segmentation, list verification and cleansing, and auto updates based on triggers like opens or clicks.

Emercury – Details

Emercury

https://www.emercury.net

Gegründet 2006

Emercury – Preisübersicht

Emercury ist verfügbar ab 19,00 $/Monat. Emercury bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Emercury findest du unten.

Startpreis

19,00 $/Monat

Preisinformationen

Monthly price is based on number of subscribers in account or send monthly

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Emercury Funktionen

E-Mail Marketing Software
A/B-Tests
Abonnenten-Management
Automatische Antworten
Berichterstattung / Analyse
Bildbibliothek
CAN SPAM-Compliance
Drip-Kampagnen
Dynamische Inhalte
Ereignisgesteuerte E-Mail
Kundenbefragungen
Mailinglisten-Management
Mobil-ootimierte E-Mails
Vorlagen-Management
WYSIWYG-Email-Editor
Zielseiten / Web-Formulare

Emercury – Nutzerbewertungen

Zeigt 3 von 3 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.7/5
Benutzerfreundlichkeit
4.7/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4.7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7/5
Verifizierter Rezensent
Officer
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.5.2019

"The best of the best"

Kommentare: The team at Emercury is top notch! The support and industry knowledge on the team to help you get through the ups and down of mailing is unmatched. I've used many of the ESP's out there over the years, big and small, but none can match the support you'll get from Emecury. They make your success personal and will do whatever it takes for you to hit your business goals. Your success is their success!

Vorteile: The Emercury platform is easy to use and very transparent in regards to what is happening now. Mailing success, or failures, are easy to spot, see and investigate. Implementing autoresponders or automation campaigns are quick and easy. The platform allows you to get set up and mailing, quickly.

Nachteile: There has honestly not been a negative to speak of.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.5.2019
Jon C.
CEO
Finanzdienstleistungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 24.9.2019

"Great ESP!"

Vorteile: eMercury is very easy to use. Their customer service is excellent. They have gone out of their way to help me with my delivervability.

Nachteile: Their reporting could use an update. It can take a long time for multi-day reports to run.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 24.9.2019
Tom H.
CRM Manager
Glücksspiel & Casinos, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.5.2019

"Consultative and proactive, these are the qualities that set eMercury apart. "

Kommentare: Automation. By creating time lapse email campaigns based upon subscription date, I was able to save time and resource spent on manual scheduling. What’s more, I was able to increase my open rates and earnings due to more relevant content and messaging.

Vorteile: API set-up and automation, I am in direct contact with each specialist necessary to helping me overcome a specific challenge. For example, my tech knowledge is lesser than my marketing expertise. eMercury recognised this and checked my work at each stage of my onboarding to ensure all set-up was done correctly. The level of personal service. Unlike some monolith ESPs, you are on first-name terms with the owner and other key support personnel working on your account. They care about your success and helping you to develop your eCRM expertise, automation and email strategy. Consultative and proactive, these are the qualities that set eMercury apart.

Nachteile: The time zone difference. eMercury is in the US. The company I represent is based in the UK.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.5.2019