IntellaSphere Marketing Toolkit

IntellaSphere Marketing Toolkit

von IntellaSphere

Wer verwendet IntellaSphere Marketing Toolkit?

Digital Marketing for the Rest of Us. Marketers and end-users in Retail, Professional Services, Healthcare/Wellness, Hospitality, Online Services, Agencies and SaaS Marketers.

Was ist IntellaSphere Marketing Toolkit?

IntellaSphere's affordable marketing toolkit builds your reputation online and amplifies your efforts with effective grassroots and cross-channel marketing. We turn your fans into active promoters who help you spread good word-of-mouth!

Communicate centrally to all your channels & profiles. Use cross-channel content marketing to engage with prospects and convert them into leads. The system is available online at IntellaSphere.com, start today with the Free Edition.

IntellaSphere Marketing Toolkit – Details

IntellaSphere

https://www.intellasphere.com

Gegründet 2015

IntellaSphere Marketing Toolkit – Preisübersicht

IntellaSphere Marketing Toolkit ist verfügbar ab 49,00 $/Monat. IntellaSphere Marketing Toolkit bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für IntellaSphere Marketing Toolkit findest du unten.

Startpreis

49,00 $/Monat

Preisinformationen

Starting price includes five users (account logins) within the company.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Webinare

Kundenbetreuung

Online

IntellaSphere Marketing Toolkit Funktionen

Brand Management Software

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Angebote / Vorschläge
Aufgabenmanagement
Dokumentenspeicher
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Interne Chat-Integration
Kalender-/Erinnerungssystem
Lead Scoring
Marketing-Automatisierung-Integration
Mobiler Zugriff
Segmentierung
Social-Media-Integration
E-Mail Marketing
Ereignisgesteuerte Aktionen
Kanalmanagement
Kontakt-Datenbank
Leadmanagement
Mehrere Kampagnen
A/B-Tests
Analytik / ROI-Verfolgung
Anpassbare CTAs
Drip-Kampagnen
Dynamische Inhalte
Lead Scoring
Sales Intelligence
Segmentierung
Social Marketing
Suchmaschinen-Marketing
Websitebesucher-Nachverfolgung
Zielseiten / Web-Formulare
Empfindungsanalyse
Gamification
Kampagnenmanagement
Reaktions-Management
Sammeln von Nutzerbewertungen
Social Media-Kennzahlen
Social Media-Überwachung
Überprüfung bewerten