Wer nutzt diese Software?

Small to medium sized geographically dispersed teams.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $399/einmalig
    Preisinformationen
  • Preisinformationen Subscriptions for hosted is typically $180/mth. $399 - $4000 on-premise.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • GRR Systems
  • https://dbgallery.com
  • Gegründet 1994

Über DBGallery

DBGallery is a Digital Asset Management software package. It has a special focus on utilizing image meta-data for finding, exploring and organizing photos. It is a multi-user system for use across an organization. While typically run as on-premises software, since mid-2013 the company has offered it as a SaaS (Software as a Service) cloud-hosted solution. The on-premises software version enables controlled access to the collection via the Internet using a web server plugin.

Spotlight_media_placeholder

DBGallery Funktionen

  • Anlagenbeteiligung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bibliothek von Vermögenswerten
  • File Conversion
  • Kategorisierung von Vermögenswerten
  • Kundenspezifisches Branding
  • Metadata-Management
  • Mobile App
  • Suchen / filtern
  • Versionskontrolle
  • Workflow-Management

Die hilfreichsten Reviews für DBGallery

Who knew making a chatbot was so easy and fun

Mit Google übersetzen Bewertet am 7.5.2019
Greg G.
Social Media Marketing Manager
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I have lots of sites that could benefit from chat - but no time to be online. Enter the chatbot. Continually makes it super easy to create one and launch it on all my sites. And, it even has Slack integration. The process is drag and drop, fun, fast, and I got a sales call about 1 day after launching it. Woohoo.

Nachteile: I wish that I could left-align the lists of options I give people. I also wish it had a way to start small and pop up when a user gets X% of the way through a page. There are a few other issues about custom fields and what is able to be saved and used for conditional logic. But overall, none of that stops me from loving it.

Lies weitere Bewertungen