Wir helfen Unternehmen seit 17 Jahren,
bessere Software zu finden
Octoboard for Agencies
Was ist Octoboard for Agencies?
Marketingagenturen sparen Zeit und gewinnen Kunden, indem automatisierte Berichte und White-Label-Kundenportale erstellt werden. Octoboard versendet Berichte an Kunden und hostet Kundenportale – SEO, PPC, Social Media, E-Mail-Marketing, Web-Analytics und mehr.
* Gehostete Kundenportale – mehr Traffic auf deine Website
* Über 50 Integrationen in alle deine bevorzugten Marketingplattformen
* Über 100 vorkonfigurierte Vorlagen für Dashboards und Berichte von Kundenportalen
* Unbegrenzte Anzahl von Berichten, Dashboards und Nutzer ab nur 5 USD pro Kunde
Wer verwendet Octoboard for Agencies?
Marketingagenturen sparen Zeit und gewinnen Kunden, indem automatisierte Berichte und White-Label-Kundenportale erstellt werden.
Du bist nicht sicher, ob Octoboard for Agencies das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Octoboard for Agencies
Bewertungen über Octoboard for Agencies
Easy to use dashboard
Kommentare: Overall, I enjoyed working with octoboard. I didn't have any complaints.
Vorteile:
Octoboard was very simple to use, visualized data well, and updated regularly.
Nachteile:
It's middle of the pack in terms of cost. Might be better for a midsized company than a smaller one.
Small Agency - we love it
Vorteile:
Cheap. Easy to Use. White Label Reports.
Nachteile:
Customization of compare reports is lacking. They're adding features every month though.
Antwort von OCTO
vor 6 Jahren
Thank you Ian. We are happy to have your agency among our customers! Octoboard are adding more comparison options as well as real-time website traffic metrics for you and your clients soon. We hope you will like our new release!
Octoboard is a great tool to help you create digital marketing reports and dashboards
Kommentare: Octoboard is recommended if you're looking for a unified analytics platform.
Vorteile:
Octoboard is great at creating interactive dashboards and visual analytics. You can seamlessly connect with popular ad networks and create a unified analytics dashboard
Nachteile:
There are only 3 tiers available and the cost doubles if you move from starter to teams package. Scaling can be very expensive if you have a lot of users or connections.