Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden
Was ist HubSpot Service Hub?
Die HubSpot-Helpdesksoftware erleichtert die Verwaltung und den Kontakt mit Kunden. Sie bietet eine Wissensdatenbank, eine proaktive Lösung, die den Kunden hilft, sich selbst zu helfen; Kundenfeedback, Umfragen und Erkenntnisse, die dir einen Eindruck zur Zufriedenheit deiner Kunden geben; Berichterstellung und Automatisierung in allen Tools, um positive Ergebnisse zu skalieren und zu verbessern. Verbinde den Service-Hub mit dem Vertriebs- und Marketing-Hub, um in HubSpot die gesamte Kundenreise zu unterstützen.
Wer verwendet HubSpot Service Hub?
Der HubSpot-Service-Hub ist für Unternehmen gedacht, bei denen der Kunde an erster Stelle kommt. Die Tools helfen kleinen Service-Teams dabei, den Support zu verbessern, Self-Service-Lösungen zu entwickeln und die Kundenzufriedenheit zu erhöhen.
Wo kann HubSpot Service Hub bereitgestellt werden?
Über den Anbieter
- HubSpot
- Ansässig in Cambridge, USA
- 2012 gegründet
Support für HubSpot Service Hub
- Telefon-Support
- 24/7 Live-Support
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Mehr Details anzeigen
Australien, Belgien, Brasilien, Deutschland, Dänemark und 20 weitere
Sprachen
Mehr Details anzeigen
Deutsch, Englisch, Französisch, Japanisch, Portugiesisch und 1 weitere
HubSpot Service Hub Kosten
Startpreis:
Mehr Details anzeigen
- Ja, kostenloser Test verfügbar
- Ja, Gratisversion verfügbar
HubSpot Service Hub bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von HubSpot Service Hub ist ab 20,00 $/Monat verfügbar.
PreismodelleÜber den Anbieter
- HubSpot
- Ansässig in Cambridge, USA
- 2012 gegründet
Support für HubSpot Service Hub
- Telefon-Support
- 24/7 Live-Support
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Mehr Details anzeigen
Australien, Belgien, Brasilien, Deutschland, Dänemark und 20 weitere
Sprachen
Mehr Details anzeigen
Deutsch, Englisch, Französisch, Japanisch, Portugiesisch und 1 weitere
HubSpot Service Hub – Videos und Bilder




HubSpot Service Hub Funktionen
Bewertungen über HubSpot Service Hub

Easy to keep track of issues, create surveys, automations

Best Service Hub to use
Vorteile:
- Ticket management -> Being able to assign tickets to random support owners is awesome- Pipeline management -> The hability to create deals inside different pipelines according to diferent actions and needs- Inbox management -> Managing multiple inboxes per country- Workflows between all the objects (Tickets, deals, contacts, companies)
Nachteile:
- Pay per seat instead of pay per team. As we get more and more members, it can be a bit pricy
HubSpot is great overall!!
Kommentare: My overall experience with HubSpot is that it is a great way to have all client communication details in one spot. Along with marketing emails and sales as well as service tools all in once place and the CRM software is free
Vorteile:
What I like the most about HubSpot Service Hub is that all client communications are located in one spot under the contact or company name. It could be email, text, call and it all is recording and between multiple different people (co workers) not just including all your communications. It makes it easy to see what has already been talked about, etc..
Nachteile:
My least favorite thing about HubSpot Service Hub is it can be pricey and the templates can be confusing when setting up.
Hubspot review
Kommentare: it was used to reserve spots and spaces, and it did the job. However, it would not allow any exceptions, and it prevented me from using it.
Vorteile:
great software for organization and reserving spaces.
Nachteile:
doesn't have enough flexibility. This is a hinderance to business
Great CRM for growing and enterprise companies
Kommentare: Overall I'm very happy with the quality and depth of services as well as customer service
Vorteile:
Hubspot has great off the shelf, free integrations with host of services I.e. WordPress, WooCommerce, Magenta, Shopify and many more. In addition it has a great community both on and off thr platform as well as a well documented API with examples for many OOP languages. It's popularity had also spawned uncountable opensource projects on GitHub if you need customisation to integrate for something unconventional.
Nachteile:
Pricing and pricing plan features could be more accommodating for smaller businesses
A Great Customer Service Solution For Business
Vorteile:
With this product, we have it easy when connecting with our customers. It makes it easy for customer find service service materials and this saves time. The good relationship with our customers is good for our business.
Nachteile:
All features of HubSpot Service Hub are helpful. No issues at all.