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Was ist Botsplash?

Sei dort, wo deine Kunden sind: mit Botsplash können deine Agenten und deine Kundschaft über mehrere digitale Kanäle, wie SMS, Webchat, FB und mehr, miteinander interagieren. Steigere deine Einnahmen, indem du von einem zentralen Ort aus schnell reagieren kannst. Alle aufgezeichneten Konversationen werden an einem zentralen Ort aufgelistet, um einen einfachen Zugriff auf Chat-Transkripte zu Compliance-/Regulierungszwecken zu ermöglichen.

Wer verwendet Botsplash?

Unternehmen mit einem hochwertigen Transaktionsproduktangebot. Der Fokus liegt auf Hypotheken- und Privatkreditvergebern, der Immobilienbranche und anderen FinTech-/Lead-Generierungs-Unternehmen.

Botsplash Software - 1
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Botsplash Software - 5

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Botsplash

Botsplash

4,5 (55)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
79
18
4,5 (55)
4,7 (55)
4,8 (55)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
60,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
29
11
4,2 (232)
4,2 (232)
4,2 (232)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Botsplash

Velocify
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Lead-Erfassung
Pipeline-Management
Zipwhip
Am besten bewertete Funktionen
Massen-SMS
Nachrichten-Personalisierung
Zwei-Wege-Messaging
Microsoft Teams
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Echtzeit-Chat
Videokonferenzen
Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
SimpleCRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Lead-Generierung
Leadmanagement
Birdeye
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Benachrichtigungen
Nutzerbewertungs-Anfrage
Überprüfung bewerten
INSIDE
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
User.com
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Marketing-Automatisierung
Verfolgung von Interaktionen
Quiq
Am besten bewertete Funktionen
Inbox-Management
Terminplanung
Wissensbasis-Management

Bewertungen über Botsplash

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
71%
4
16%
3
7%
2
2%
1
4%
Muhammad Adil
Muhammad Adil
Technical Analyst in Pakistan
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Botsplash

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall integration is seamless and very helpful support team makes it a must have customer interaction software.

Vorteile:

Very intelligent and powerful chat solution. I like it very much and having integration options with Facebook messenger, web and SMS chat etc.

Nachteile:

Not much to say about anything unusual about it. They are adding continues features and their support is always there.

Todd
National Consumer Direct Division Manager in USA
Finanzdienstleistungen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Botsplash is best in class

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

In addition to the top tier customer service and support below are some of the key features: Velocify integration Mobile App Group Chat capabilities Canned messages Attachments in chat Robust reporting Real time Deliverability tracking Omni channel solutions for web chat, Google, facebook

Nachteile:

No complaints at this time. We are always coming up with ideas and [SENSITIVE CONTENT] and her team are always evolving the platform. Having a team that understand the needs of mortgage lenders is one of the most important pieces they bring to the table. There is never a situation or scenario we are trying to solve that they can’t quickly understand and take action on solutions.

Antwort von Botsplash

vor 3 Jahren

Todd, We appreciate the thorough review! It's great to hear that your outlook on Botsplash is so positive and we truly enjoy working with you. Please don't hesitate to reach out to us if you ever need anything!

Mac
Processing Team Lead in USA
Finanzdienstleistungen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Botsplash review

3,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Overall I like it because it give us the ability instant message the client, but some tweaks need to be made so that it doesn't freeze and give the option for multiple users to be linked to client.

Vorteile:

Being able to have an instant message feature with clients. The layout of the app is easy to follow.

Nachteile:

Inability to have multiple users assigned to one client. If the messages get transferred to another party, I have to request a transfer from the other party, or initiate a chat with the client to get it to come back. Lately, it has been freezing, or not loading at all. I also don't like that our direct lines can't be tied to the messages. Sometimes I am asked by the client if they can text my direct line, and I don't know what number to give them in order for it to go through botsplash.

Antwort von Botsplash

vor 6 Jahren

Mac, thank you for taking the time to write this review. One of our large initiatives for 2019 is multi-agent chat. Regarding texting from direct line(personal mobile), you will require to setup your mobile number in profile section. Once the setup is complete, messages from Botsplash will be delivered to your phone when you are not on the platform. Feel free to schedule an appointment with us if you have any questions - https://calendly.com/botsplash Sorry to hear about the "freezing" problem. We will work with your admin to understand and resolve the same.

Brian
Mortgage Coordinator in USA
Bankwesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Why I Love Botsplash

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: In my line of work, communication is key. In a world where texting is second nature, it allows for direct and easy communication.

Vorteile:

Very easy to use in gaining new business

Nachteile:

I have no complaints about botsplash. None

Antwort von Botsplash

vor 9 Monaten

Brian, we appreciate your support! Thank you for taking the time to leave us a review.

Christopher
Loan Originator in USA
Finanzdienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Botsplash

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: 10/10 5 STAR....made our lives as LO's much easier and helped increase our production/sales

Vorteile:

Not having our SMS numbers blocked. Botsplash gives us a huge advantage over our competitors with the percentage of texts delivered. Texting is now mainstream communication.

Nachteile:

Haven't came across any flaws with Botsplash. Once your company figures out how they are wanting to utilize Botsplash it's very simple to use and customize

Antwort von Botsplash

vor 3 Jahren

Christopher, We appreciate you taking the time to leave us a review. It's great to hear that your SMS strategy has improved since adopting Botsplash. Please let us know if you need anything!