Was ist Ringy?

iSalesCRM ist eine VoIP-Marketing-Automation- und Mobile-Messaging-CRM-Plattform für Callcenter und Agenturen. Binde deine Leads ein und vereinfache den Verkaufsprozess schnell und skalierbar mit einem Lead-Management- und CRM-System für deine Agentur.

Wer verwendet Ringy?

Das Unternehmen bedient jeden Markt, der ein CRM mit Marketing Automation schätzt, insbesondere diejenigen, die auf die Verarbeitung von Leads angewiesen sind, um einen Verkauf zu tätigen.

Wo kann Ringy bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Ringy
  • Ansässig in Denver, USA
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Ringy
  • Ansässig in Denver, USA
  • 2013 gegründet
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Ringy – Videos und Bilder

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Nicht verfügbar
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Ringy Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Aufgabenmanagement
  • Automatische Antworten
  • Automatisierung von Geschäftsprozessen
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Engagement-Tracking
  • Für Vertriebsteams/ -organisationen
  • Für iPad-Geräte
  • Gebietsmanagement
  • Gemeinsame Kontakte
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • MMS
  • Marketing-Automatisierung
  • Massen-SMS
  • Mobile Coupons
  • Mobile Keywords
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Marketing
  • Planungs-Tools
  • Prädiktive Analytik
  • ROI-Tracking
  • SMS Gewinnspiele
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Stapelverarbeitung
  • Suchen / filtern
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vorlagen-Management
  • Workflow-Management
  • Zielseiten / Web-Formulare

Alternativen für Ringy

Vollständig anpassbares, cloudbasiertes CRM-System mit Clouds für Vertrieb, Marketing, Projektmanagement, Personalwesen, Helpdesk und Rechnungsstellung.
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Eine End-to-End-Client-Experience-Plattform für kleine Unternehmen.
Freshsales ist eine vollwertige CRM & Lead Management Software für Hochgeschwindigkeits-Sales-Teams. Erfahre mehr über Freshsales

Bewertungen über Ringy

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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Paul a. D.
Paul a. D.
Managing Partner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Top CRM in the game

5 vor 3 Jahren

Kommentare: I am able to do the job of 10 ppl with one login. Text, e-mail and dial at a click.

Vorteile:

The ability to flow from text to email to calls at the click of a mouse. The ability to customize the CRM for my own business needs. The continue effort in improving customer interface.

Nachteile:

I have no complaints. One of the best marketing tools any sales organization should be using.

Antwort von Kovacs Systems

vor 3 Jahren

Thanks for the review Paul! We're glad to see you're getting the most out of the systems automation features. As always, let us know if there's anything we can do to make your life easier!

David L.
Health/Life Insurance Agent in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

iSales is a MUST to grow

5 letztes Jahr

Kommentare: Incredible. I'm upset I didn't find it sooner.

Vorteile:

Texting plays a huge role in my sales. The mobile feature is bar none to text clients on the go while my laptop is closed, also being able to see a whole page of different styles of texts I've sent and if they got reactions is incredible. Another software I use alongside is not as efficient in this sense but I like the scheduling capabilities of it so I use it for that.

Nachteile:

Honestly nothing is bad about this software. I love how you can disposition with different colors to help coordinate and once again like the texts - be able to see everything on 1 page....

Andrew B.
agent in USA
Versicherung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

my thoughts

2 vor 3 Jahren

Vorteile:

I like the integration of text and email

Nachteile:

Its incredibly rudimentary. It doesn't really allow for great positioning of leads that are hot. Yes you can add tags and sort by tags, but even then I have spent a lot of time trying to find the lead I was looking for. I have seen other tools that allow for scoring the leads and you can go to a page that would have your top leads based on scoring - like they took the call gets points, they went through the presentaion they got more points, they were quoted gets points etc. also, I cant really see the emails that have been sent and which email they viewed. sometimes the filtering just doesnt work and i have to find other ways to get to what im looking for

Antwort von Kovacs Systems

vor 3 Jahren

Thanks for the awesome feedback Andrew! We value your opinion, so we've made some improvements based on your thoughts. You can now see which email a lead has opened (instead of just seeing that they opened an email from you). You can also see which emails are sent to your leads when viewing the leads profile under their activity log. You did mention that we do not currently have a lead scoring feature, which is true. However, you can set your sales pipeline up to better organize your leads and see which ones are hot. For example, you could filter a pipeline stage by leads that have texted you in the past 24 hours, but haven't been responded to yet, or by leads that have responded to a drip campaign, as well as many, many other filters. We would love to go through this with you, just contact support through your iSalesCRM portal and we'll be happy to help!

Janice S.
Agent in USA
Versicherung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

iSalesCRM

5 letztes Jahr

Kommentare: This has helped me be able to stay in contact with my prospects more and able to have them become clients.

Vorteile:

This program allows you to keep working even when you are "off the clock"! Being able to develop "drips" to keep in contact with your prospects automatically is great. You are able to track and segment each lead as you see fit.

Nachteile:

The mobile app does not allow you to be able to disposition a lead so that the automatic drips can start. You are able to text back and forth though.

Tanner M.
Licensed Agent in USA
Versicherung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Using iSales

5 letztes Jahr

Kommentare: The service is great and much better than other CRMs I have used in the past. It gives me the ability to follow up with leads without even thinking about it.

Vorteile:

I like the drip marketing. I can start a lead in the drips and then the system takes over so I can use my time elsewhere to do other important activities.

Nachteile:

I don't like that I can't delete leads that are either dead or bad number etc. that are given to me. I probably have 1000 leads just sitting there. I wish there was a way to get rid of those.