At Your Service Repair Centre

At Your Service Repair Centre

von At Your Service Software

Wer verwendet At Your Service Repair Centre?

Designed for manufacturers or third-party repair centres to track items they receive for repair or servicing, and for retail stores to track items that they send out for repair or servicing.

Was ist At Your Service Repair Centre?

Full-featured repair and service management software for repair centres to track items they receive for repair or servicing, and for retail stores to track items that they send out for repair or servicing. Standard, enterprise, and lite editions. Includes repair/service orders, sales orders, customers and vendor management, inventory management, technician management. Integrated credit/debit card processing, online repair tracking, QuickBooks, and much more!

At Your Service Repair Centre – Details

At Your Service Software

https://ayssoftware.com

Gegründet 1999

At Your Service Repair Centre – Kostenübersicht

At Your Service Repair Centre bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von At Your Service Repair Centre ist ab 35,92 $/Monat verfügbar.

Startpreis

35,92 $/Monat

Preisinformationen

One-time, monthly, and yearly pricing options are available.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Live Online

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

At Your Service Repair Centre Funktionen

Computer Reparatur Software
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aufnahmeformulare
Barcodes/Etiketten
CRM
Inventarverwaltung
Reparatur-Tickets
Verkaufspunkt POS

At Your Service Repair Centre – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 5 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,4/5
Benutzerfreundlichkeit
4,8/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4,4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Jeff G.
President
Hausmeisterservice, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.4.2020

"AYS Software"

Kommentare: The best. I would not be able to run the company without AYS and Quickbooks

Vorteile: I like the way that AYS uses Modules that you can allow or block users from.
I like the way that AYS tries to be as generic as possible allowing us to use it the way that is best for us.
Quickbooks exporting
I really like the ability to customize the statuses and the flow of the statuses.
I like the way that we are able to customize the service codes
I like the ability to attach files to an RO

Nachteile: When we return a unit to a customer unrepaired we have to manually remove the pricing instead of AYS doing it for us. New employees sometimes send a unit back unrepaired with a repair price still attached to the invoice which can startle the customer.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.4.2020
Nathan W.
Owner/Manager
Elektrische/elektronische Fertigung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.5.2020

"AYS is a great off-the-shelf product than fullfilled almost all our needs....."

Kommentare: Satisfied!

Vorteile: The software has a lot of inventory and repair databases features built into the system that can be turned on and off easily as needed. It’s a very intuitive software to use. Customer service is great...!!

Nachteile: There are no major complaints with the software or company. There are a few additional features we would love to have that are specific to our company, but to get these features we would have to pay to have a programmer or software development firm handsomely to customize a product for us. However, AYS’s team has put into play some of the features we have requested over the years.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.5.2020
Rusty J.
Service center supervisor
Automotive, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.4.2020

"MAC review"

Kommentare: we moved from a manual process done on paper. AYS has streamlined the process and made us more efficient.

Vorteile: ease of use. ability to customize to fit the business.

Nachteile: inability to create custom reports on the fly.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.4.2020
Mike R.
Owner
Elektrische/elektronische Fertigung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.4.2020

"The only real software for service based business"

Kommentare: Exactly what I was looking for. Great customer support.

Vorteile: This was the only software I found after trying out a dozen or more softwares that suited my electronic repair business. Keep up the great work AYS.

Nachteile: Waiting for 4.0 to arrive. Long wait. I know the team is working hard on this already,

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.4.2020
Tracy W.
Service Supervisor
Maschinerie, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.4.2020

"Personalization of Functions"

Kommentare: Have been using AYS prior to 2006 and have only had one real problem with software, we out grew our version, and lost some data due to a crash.

Vorteile: I can keep track of our entire service team and the progression of the repairs with all four of our locations.

Nachteile: We have customized alot of the service status which makes the general reports obsolete. Would like the ability to make reports to match our changes without having to go thru AYS support and paying for the changes.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.4.2020