NexHealth

von NexHealth

5 / 5 17 Bewertungen
NexHealth

Wer nutzt diese Software?

Dentists and Dermatologists

Durchschnittliche Bewertung

17 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 450,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • NexHealth
  • https://www.nexhealth.com
  • Gegründet 2015

Über NexHealth

We're empowering dental practices to provide the modern, seamless communication and support their 2019 patients demand. With an all-in-one solution that includes real time online booking, text messaging, email marketing, and online payments, your patients get the experience they've come to expect in 2019.

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NexHealth Funktionen

  • Arzt-Management
  • Kampagnenmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Patientenakten-Aufzeichnungen
  • Patientenkommunikation
  • Patientenmanagement
  • Prädiktive Analytik
  • Zielgruppen-Targeting
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Die hilfreichsten Reviews für NexHealth

NexHealth Has changed the game of dentisty forever~

Mit Google übersetzen Bewertet am 10.1.2019
Krislyn R.
Office Manager/Operations
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The benefits of using nexhealth is for certain the capability of keeping up with patients and appointments in this fast pace NYC we live in. We are able to really connect with our clients and keep our conversations documented. This has really helped avoid broken appointments!

Vorteile: I love that we are able to communicate in real time to our pateints via text. I love all the inforamtion that is requested at the time of making their appointments. It is seamless!

Nachteile: The only issue I can consider is when patients who made appts on nexhealth break their appointment, yet they still get a reminder. If its broken on our schedule, it should sync and break on Nexhealth site. We have to manually remove them.

NexHealth platform

Mit Google übersetzen Bewertet am 26.2.2019
Azadeh A.
Owner
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Our practice loves NexHealth. It covers all aspects of our business needs in terms of patient communication. The customer service is fantastic and the team is always available to help guide us through any issue we experience.

Vorteile: We love that the software allows for effective and simple communication with our patients. Everyone has busy schedules in NYC and NexHealth allows our patients to make appointments online, send us a quick texts, confirm appointments and pay their bills - all through their smart phones!

Nachteile: The system doesn't allow for a good way for patients to leave reviews - our patients find it a bit cumbersome to go from the NexHealth 5-star review system (which is not seen by the public) to actually writing a review on Google.

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