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Was ist NexHealth?

Die Lösung befähigt Zahnarztpraxen, eine moderne, nahtlose Kommunikation zu gewährleisten und die Erwartungen ihrer Patienten in der heutigen Zeit zu unterstützen. Mit einer All-in-one-Lösung, die Online-Buchungen in Echtzeit, Textnachrichten, E-Mail-Marketing und Online-Zahlungen umfasst, erhalten deine Patienten das Erlebnis, das sie in der heutigen Zeit erwarten.

Wer verwendet NexHealth?

CRM-Lösung für das Gesundheitswesen für Zahnärzte und Dermatologen, mit der Unternehmen Termine, Aufnahmen, Kommunikation und mehr automatisieren können.

NexHealth Software - 1
NexHealth Software - 2
NexHealth Software - 3
NexHealth Software - 4

Du bist nicht sicher, ob NexHealth das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

NexHealth

NexHealth

4,9 (26)
350,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
39
8
4,8 (26)
4,8 (26)
4,8 (26)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
36
Keine Integrationen gefunden
4,2 (364)
4,0 (364)
4,1 (364)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu NexHealth

Dentrix
Am besten bewertete Funktionen
Behandlungsplanung
Diagramm-Erstellung
Terminverwaltung
OperaDDS
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Kalenderverwaltung
Verwaltung von Patientenakten
Lighthouse 360
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Erinnerungen
Terminverwaltung
TimeTap
Am besten bewertete Funktionen
Kalender-Synchronisierung
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
Legwork
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kalenderverwaltung
Terminplanung
Pabau
Am besten bewertete Funktionen
Patienten-Terminplanung
Terminverwaltung
Verwaltung von Patientenakten
vcita
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kalender-Synchronisierung
Online-Buchung
SimplyBook.me
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Online-Buchung
Terminplanung
Qualifacts Insync
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Reklamationsabwicklung

Bewertungen über NexHealth

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
92%
4
4%
3
4%
Brett
Brett
Owner/ Dentist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Dental Software

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Patient communication hurdles knocked down daily has led to a decrease in our cancellation rates and has increased our revenue as a result.

Vorteile:

Two way texting with patients! This has been a lifesaver multiple times.

Nachteile:

Redundancy of some tasks such as online scheduling.

Andrew
Owner in USA
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

One Product, Everything We Need

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

We've been using NexHealth in our office for about 2 years, and what I've loved from the beginning is the complete suite it offers. More than just appointment reminders, we can collect reviews (and customize who receives those requests) and offer online bill payment - which our patients really appreciate. And it's all contained within one dashboard in my browser.

Nachteile:

I'd like patients to be able to pay partial payments without needing to go through me to resend the patient request, and some bulk options/autofilling features would make the feature even more helpful.

James
CIO in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Almost, but does not understand dentistry

3,0 vor 10 Monaten

Kommentare: They say setup takes a week- if you don't have any questions - took our solo practitioner office a month and we don't use all the functionality. They changed how the ipad workflow works and made it more cumbersome, slower, and inaccurate - with no NOTICE. They told us one thing during sales and setup and turns out it is wrong and not how it works. NEVER try to get support before the patients arrive, they have no hours before the day starts, unless you are on the west coast.

Vorteile:

Flashy, good upfront sales talk. Great claims of understanding dentistry. Polished looking software.

Nachteile:

They make changes without adequate/any notification. They change workflow and functionality on the fly and expect the office to adapt. They placate, but do not listen to customers. LIMITED support hours. WEST coast centric mentality - east coast starts at 8am, but west coast support starts at 5am so they can fix issues before they impact the day.

Michelle
Dir of Info Technology in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Robust functionality that automates patient engagement workflow and integrates seamlessly with PMS

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We love this product and their support team is top notch. Very knowledgeable, super responsive. The product exceeds our expectations in every area.

Vorteile:

Robust functionality that automates patient engagement workflow and integrates seamlessly with our Patient Management System. The software is easy to navigate and use, intuitive and it's functionality addresses the gaps in functionality of our PMS. Easy to use for multiple locations. Support and management team are easily reached and open to feature request submissions. The support team is highly knowledgeable and super responsive, and they know us by name.

Nachteile:

There is nothing we don't like. Any features or functionality that is lacking is in development now.

Allison
Office Manager in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Nexhealth review

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Easy transition, I have had reps reach out several times to check in with us and make sure we were happy with the product. So far a great experience

Vorteile:

The digital forms that are automatically sent to new patients and that Nexhealth is able to write this information into Dentrix. It saves us so much time and eliminates human error.

Nachteile:

Sometimes patients tell us that they recieved a notice with the wrong time, also patients that have cancelled for the day and have beeen removed from the schedule still get an appointment reminder for the day