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Was ist HelloClient?

Plattform zur Automatisierung von Wartungsaufgaben und effektiven Verwaltung von Bestellungen für Reparaturwerkstätten. Ausstellung von Tickets und Rechnungen, CRM.

Wer verwendet HelloClient?

HelloClient ist ideal für alle Arten von Reparaturwerkstätten, von Fahrrädern über Computer und Waschmaschinen bis hin zu Smartphones. Perfekt für kleine und mittlere Reparaturwerkstätten aller Art.

HelloClient Software - 1
HelloClient Software - 2
HelloClient Software - 3
HelloClient Software - 4
HelloClient Software - 5

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HelloClient

HelloClient

5,0 (12)
9,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
24
Keine Integrationen gefunden
4,8 (12)
4,9 (12)
4,9 (12)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
69,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
142
14
4,7 (29)
4,2 (29)
4,4 (29)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu HelloClient

Orderry
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
CRM
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CellStore
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
CRM
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RepairShopr
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Rechnungserstellung
Verfolgung von Interaktionen
RepairDesk
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Inventarverwaltung
Kontaktmanagement
MyGadgetRepair
Am besten bewertete Funktionen
Barcode-/Etikettenmanagement
CRM
Kundenportal
Fixably
Am besten bewertete Funktionen
Barcode-/Etikettenmanagement
CRM
Reparatur-Tickets
mHelpDesk
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Kontaktmanagement
Mobiler Zugriff
RepairCMS Ultimate
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Repair Spots
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über HelloClient

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Vadim
Vadim
Company Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Simple solution for my repair business.

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

After trying a lot of different solutions we found out that HelloClient will be our best fit. Most of the applications we've tried are overloaded with features we really not going to use. But since the first minute, my technician opened HelloClient, he told me that this is the software he would like to use in his daily routine. The design is very clean. Nothing overloads the page. Very easy to use and simple to understand. I also want to mention that tech support is great as well. We had a problem to migrate all our clients and they did it for us in a less painful way. Our overall experience was great and we want to highly recommend this software.

Nachteile:

Since a team started not a while ago, they don't have a few features that we are really wanted to see. But they promised us that they will do their best to develop them as fast as they can. Not sure if this is a con but that's all I have so far.

Antwort von HelloClient

vor 6 Jahren

Thank you for your valuable feedback. We are happy that you are satisfied with HelloClient and we aim to make the system even easier and more convenient for you. Have a super day!

Viljami
CEO in Finnland
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Very customizable software for repair shop

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Customer service is the best you can get

Vorteile:

Customization is easy, documents can be made with HTML. Easy to use, there is nothing useless, only everything you need.

Nachteile:

Point of sale could have more features and also webhooks I'm waiting for

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

HelloClient opinion

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: HelloClient fulfills its purpose and does it satisfactorily, it is a software that I would recommend especially for its usefulness.

Vorteile:

What stands out most about HelloClient is its interface and ease of use. It perfectly meets all the requirements that the customer may need, the price is affordable and it provides useful tools.

Nachteile:

Perhaps the only disadvantage that can be found is the lack of images of the products in the inventory.

Igor
repair technician in USA
Musik, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Affordable and User Friendly

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I've only had great experiences with the HelloClient Team. Although the software is intuitive and very easy to use, there will always be support questions, with any such product. The team is quick to respond and helpful. HelloClient doesn't have too many options that would end up cluttering the workflow. It does not require a steep learning curve. Best of all, they give you 40 repair orders for free, to test the software to your heart's content, without imposing any time limits for the trial period.

Vorteile:

The price is just right, for any small business, especially for a startup. It is easy to use and customer support is great.

Nachteile:

Ease of use; customer support; affordability.

Sergei
Sergei
Deputy Director of Sales and Marketing in Belarus
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Best software for small repair store!

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Convenient, visually nice, properly supported.

Vorteile:

I no longer need to keep track of tickets in spreadsheets. HelloClient gives me everything I need and no useless extras. I've easily set up the ticket form and now I print invoices with my company logo. Also, it helps me to monitor stock inventory. I know exactly how much I earn and what I spend business money on. HelloClient is a perfect tool for this money - $9 a month for everything!

Nachteile:

I'd like to have some widgets and options to choose from, as I plan integration with my website.

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