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Was ist CloudTalk?

CloudTalk ist ein Telefonsystem mit fortschrittlichen Kostenkontrollefunktionen. Mehr als 2.500 Unternehmen wie DHL, Yves Rocher, Karcher, Glovo vertrauen auf die Anrufqualität und die Telefonielösungen von CloudTalk. Mache deinen Vertriebs- und Kundenbetreuungsteams mit mehr als 70 fortschrittlichen Anruffunktionen das Leben leichter. Verbessere die Kommunikation mit Interessenten dank der Integration mit deinen bestehenden Helpdesk-, CRM- und E-Commerce-Systemen wie Helpscout, Pipedrive oder Shopify. Starte deine 14-tägige kostenlose Testversion.

Wer verwendet CloudTalk?

Smarte Unternehmen aller Größen, die das Kundenerlebnis und die Agentenleistung über den individuellsten Kanal, die Stimme, verbessern möchten.

CloudTalk Software - 1
CloudTalk Software - 2
CloudTalk Software - 3
CloudTalk Software - 4
CloudTalk Software - 5

Du bist nicht sicher, ob CloudTalk das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

CloudTalk

CloudTalk

4,4 (263)
34,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
127
27
4,5 (263)
4,2 (263)
4,3 (263)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
194
26
4,0 (18.401)
4,0 (18.401)
4,1 (18.401)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu CloudTalk

Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
NICE CXone
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Verfolgung von Interaktionen
Five9
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
CircleLoop
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Genesys Cloud CX
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Anrufverteilung
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Infobip
Am besten bewertete Funktionen
Geplanter Nachrichtenversand
Massen-SMS
Nachrichten-Personalisierung
RingCentral Contact Center
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Toky
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Bewertungen über CloudTalk

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
68%
4
20%
3
3%
2
3%
1
6%
Eyituoyo
Eyituoyo
Linux System Admin in Nigeria
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

intruitive for Both Admins and Users

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: There are few companies that earn our respect in both terms of service and after-sales support and Cloudtalk has really impressed us. We see ourselves doing business with them for the foreseeable future.

Vorteile:

One of the most difficult issues with adapting to new software is not just getting the administrators to like and accept the software but to also get the final users of the solutions (support team) to use it with minimal setup and a short learning cycle. It was so easy for staff to make use of it right out of the box that we were running literally within minutes. Also as a Systems Administrator, nothing is better than having a clean interface to work with, you get a quick summary right on your dashboard and any function or feature you need is within easy reach. Plus with the support staff helping to iron out any and all issues that pop up, which was very few (was mostly our fault - a bad internet), we were more than happy having it as our default solution moving forward.

Nachteile:

For now, I don't think there is anything negative I have to say about Cloudtalk. Would love to pick a number from a selection but that's not a con.

Pedro
Marketing & Growth Ops in Portugal
Finanzdienstleistungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best All in One tool regarding communications

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Very good. Execelent Integrations and support.

Vorteile:

In our company we try to always automate everything. And with Cloudtalk, using their integration with Hubspot / Make.com / API, we can easily do multi touch using their services: Send automatic SMS's, voicemails and even call dials.

Nachteile:

The option to send MMS inside Europe. It's not possible yet.

Andres
Recruitment Manager in Kolumbien
Outsourcing/Offshoring, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Unreliable tool for small businesses that do not work 24/7

2,0 letztes Jahr

Vorteile:

The waiting time for the phone lines is short. That is the main positive thing

Nachteile:

Reception is unstable.assigning a caller ID takes over one month.they will do unexpected maintenance during the middle of the night, without asking/advising their night-users about itCustomer service is awful.

Antwort von CloudTalk

letztes Jahr

I'm sorry to hear about your disappointing experience with us. It's always our intention to provide great customer service and useful, transparent advice. Please accept our sincerest apologies that we didn't live up to your expectations on this occasion. I'm thankful that you reached out to share your experience as your valuable feedback helps us to improve our processes and better serve our clients. Please reach out to us at support@cloudtalk.io to discuss how we can make this right.

Victor
Customer service developer in Finnland
Buchhaltung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Well functioning and good integration with HubSpot

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We are able to better document our communication with customers in HubSpot. We are able to get more data on our communication

Vorteile:

Integration with HubSpot allows for all of the information to be documented in HubSpot. This allows for recording calls on tickets and getting call analytics for the reports dashboard in Hubspot

Nachteile:

The customer service was sometimes slow to respond or did not have answers for my questions. We have encountered some bugs with the service but they have not been critical and were fixed very quickly after giving information.

Stefan
Stefan
Sales Manager in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

CloudTalk offers the best solution to our small team

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: With CloudTalk we are solving the cold outreach via phone to potentially interested customers. The benefits of the software are: Monthly payable (no annual membership required), great customer support(!), intuitive handling and easy to use. Plus, CloudTalk works very well with most existing CRMs.

Vorteile:

The most incredible feature about CloudTalk is the function to autorecord convesations and to integrate them into our current CRM (we are using HubSpot). This is very convenient when reaching out to potential clients once again after several days or even weeks have passed because I can always go back into the frame and the vibe of the previous call and seamlessly go on to the next.

Nachteile:

There is nothing in particular that comes to mind. Maybe the call prices per minute are a little higher than for other cloud telephone systems.