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Was ist CloudTalk?

CloudTalk ist eine umfassende cloudbasierte Call-Center-Lösung, die in wenigen Minuten einsatzbereit ist. CloudTalk hilft smarten Unternehmen, außergewöhnliche Kundenbetreuung zu bieten und den Umsatz zu steigern. Unabhängig davon, ob du mehrere Agenten beschäftigst oder eher selten telefonierst – CloudTalk passt sich deinen Bedürfnissen und der Größe deines Unternehmens an. Integration in deine bevorzugten Helpdesk-, E-Commerce- oder CRM-Lösungen. Sofortiger Zugriff auf Telefonnummern aus mehr als 60 Ländern.
Teste CloudTalk kostenlos.

Wer verwendet CloudTalk?

Smarte Unternehmen aller Größen, die das Kundenerlebnis und die Agentenleistung über den individuellsten Kanal, die Stimme, verbessern möchten.

CloudTalk Software - 1
CloudTalk Software - 2
CloudTalk Software - 3
CloudTalk Software - 4
CloudTalk Software - 5

Du bist nicht sicher, ob CloudTalk das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

CloudTalk

CloudTalk

4,4 (263)
25,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
127
27
4,5 (263)
4,2 (263)
4,3 (263)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
83
205
4,4 (4.095)
4,3 (4.095)
4,4 (4.095)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu CloudTalk

HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
NICE CXone
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Verfolgung von Interaktionen
CircleLoop
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Mobiler Zugriff
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Five9
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Twilio
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Massen-SMS
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Mixmax
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Verfolgung
Berichterstattung / Analyse
E-Mail Marketing
3CX
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
RingCentral MVP
Am besten bewertete Funktionen
VoIP-Verbindung
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Freshcaller
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Berichterstattung / Analyse

Bewertungen über CloudTalk

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
68%
4
20%
3
3%
2
3%
1
6%
Eyituoyo
Eyituoyo
Linux System Admin in Nigeria
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

intruitive for Both Admins and Users

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: There are few companies that earn our respect in both terms of service and after-sales support and Cloudtalk has really impressed us. We see ourselves doing business with them for the foreseeable future.

Vorteile:

One of the most difficult issues with adapting to new software is not just getting the administrators to like and accept the software but to also get the final users of the solutions (support team) to use it with minimal setup and a short learning cycle. It was so easy for staff to make use of it right out of the box that we were running literally within minutes. Also as a Systems Administrator, nothing is better than having a clean interface to work with, you get a quick summary right on your dashboard and any function or feature you need is within easy reach. Plus with the support staff helping to iron out any and all issues that pop up, which was very few (was mostly our fault - a bad internet), we were more than happy having it as our default solution moving forward.

Nachteile:

For now, I don't think there is anything negative I have to say about Cloudtalk. Would love to pick a number from a selection but that's not a con.

Pedro
Marketing & Growth Ops in Portugal
Finanzdienstleistungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best All in One tool regarding communications

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Very good. Execelent Integrations and support.

Vorteile:

In our company we try to always automate everything. And with Cloudtalk, using their integration with Hubspot / Make.com / API, we can easily do multi touch using their services: Send automatic SMS's, voicemails and even call dials.

Nachteile:

The option to send MMS inside Europe. It's not possible yet.

Enrico
Customer Service Manager in USA
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best Business Phone - CloudTalk

5,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

I like that it is a great business phone system It comes with amazing VoIP features and also makes call tracking easy

Nachteile:

With CloudTalk, it has been smooth managing business calls.

Andres
Recruitment Manager in Kolumbien
Outsourcing/Offshoring, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Unreliable tool for small businesses that do not work 24/7

2,0 letztes Jahr

Vorteile:

The waiting time for the phone lines is short. That is the main positive thing

Nachteile:

Reception is unstable.assigning a caller ID takes over one month.they will do unexpected maintenance during the middle of the night, without asking/advising their night-users about itCustomer service is awful.

Antwort von CloudTalk

letztes Jahr

I'm sorry to hear about your disappointing experience with us. It's always our intention to provide great customer service and useful, transparent advice. Please accept our sincerest apologies that we didn't live up to your expectations on this occasion. I'm thankful that you reached out to share your experience as your valuable feedback helps us to improve our processes and better serve our clients. Please reach out to us at support@cloudtalk.io to discuss how we can make this right.

Victor
Customer service developer in Finnland
Buchhaltung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Well functioning and good integration with HubSpot

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We are able to better document our communication with customers in HubSpot. We are able to get more data on our communication

Vorteile:

Integration with HubSpot allows for all of the information to be documented in HubSpot. This allows for recording calls on tickets and getting call analytics for the reports dashboard in Hubspot

Nachteile:

The customer service was sometimes slow to respond or did not have answers for my questions. We have encountered some bugs with the service but they have not been critical and were fixed very quickly after giving information.