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Was ist CloudTalk?

CloudTalk ist ein Telefonsystem mit fortschrittlichen Kostenkontrollefunktionen. Mehr als 2.500 Unternehmen wie DHL, Yves Rocher, Karcher, Glovo vertrauen auf die Anrufqualität und die Telefonielösungen von CloudTalk. Mache deinen Vertriebs- und Kundenbetreuungsteams mit mehr als 70 fortschrittlichen Anruffunktionen das Leben leichter. Verbessere die Kommunikation mit Interessenten dank der Integration mit deinen bestehenden Helpdesk-, CRM- und E-Commerce-Systemen wie Helpscout, Pipedrive oder Shopify. Starte deine 14-tägige kostenlose Testversion.

Wer verwendet CloudTalk?

Smarte Unternehmen aller Größen, die das Kundenerlebnis und die Agentenleistung über den individuellsten Kanal, die Stimme, verbessern möchten.

CloudTalk Software - 1
CloudTalk Software - 2
CloudTalk Software - 3
CloudTalk Software - 4
CloudTalk Software - 5

Du bist nicht sicher, ob CloudTalk das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

CloudTalk

CloudTalk

4,4 (264)
34,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
127
27
4,5 (264)
4,2 (264)
4,3 (264)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
19,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
190
132
4,6 (1.680)
4,7 (1.680)
4,7 (1.680)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu CloudTalk

LiveAgent
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Inbox-Management
3CX
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kundendatenbank
Kundenmanagement
8x8 Work
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
babelforce
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Vonage Business Communications
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Call-Center-Management
Outreach
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Leadmanagement
Leistungsmanagement
Kixie PowerCall
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Bria
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufer-ID
VoIP-Verbindung

Bewertungen über CloudTalk

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
68%
4
20%
3
3%
2
3%
1
6%
Matej
Matej
Founder in Slowakei
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
E-Learning, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great IVR & solid value

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Very positive! Sending the high-five to their team.

Vorteile:

Besides having like every feature of the contact center available on the market, we like the easy-to-use interface, their team (especially support) and the pricing is better compared to the competitors.

Nachteile:

The mobile app could be improved, but we prefer the desktop app anyways.

Frederico
Head of the Customer Service in Lettland
Freizeit, Reisen & Tourismus, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great product and fantastic support!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I can say 10/10.
They have all that we need, and, in addition, they offered me great opportunities. a recent one was an article in their customer experience section.

Vorteile:

The integration process was enjoyable, as we had a dedicated Sales manager taking care of our implementation. As we are already integrated, my favorite features are the interactive voice replies, missed calls, and the statistics we can use to improve our decisions.

Nachteile:

The cloudtalk team is improving along the way. We have experienced some temporary bugs.

Adam
CEO in USA
Unterhaltung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Looks good from a distance, but they're a mess internally

2,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

The idea of the software being able to tie remote-access cell phones together is wonderful, but not fully fleshed out. Their IVR interface seems great on the webpage, but it often glitches, and calls just get dumped to a voicemail void with no message.

Nachteile:

CloudTalk is a young system that promises more than it can deliver. They offer apps for all sorts of connection points, and integrated systems for automation... but once you get signed up, you learn that most of it is beta software and it's SUPER glitchy. The marketing team is propping up a half-built software system. The iPhone and Desktop apps do not work reliably (if-at-all). The Phone app cannot transfer calls or take SMS messages properly. It often just quits in the background on your phone so you don't even know that your phone cannot receive calls. The system also drops entire call processes and never lets you know that someone tried to call. I've tried calling our own office phone and not been able to get through to my own desk through cloudtalk. Their support chat service says "average response time is 5 minutes" but it usually is 2-4 hours, or a couple days. No explanation why. They REFUSE to get on the phone to solve issues unless you pay 2x as much for an Expert account, which is just a sign that they do not care about anyone but their premium customers. They will NOT go out of their way to help you. I had a lot of faith in this company when we first saw a demo of CloudTalk, and thought that it would be perfect for us, but they just put too many roadblocks in the way for us to continue using their service. I don't feel like a valued customer, and I don't see any improvement in a year.

Iliana
Head of Operations in Italien
Versicherung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Cloudtalk is the many tools in one

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: It's a really great app especially because you can do more things than just call a contact. Top point the dashboard they provide is perfect and it gives you the control you need in order to analyze better your calls and get better results.

Vorteile:

The features me and my team like the most are the possibility to send SMS and get replies, from your contacts, the possibility to use tags in order to categorize your calls, and leave notes at any time even when the call is over or maybe you have forgotten to write something and you can go back to the call history. I like it because it gives you the idea of a real phone so you can do more things with one app. Plus, the statistics dashboard is excellent.

Nachteile:

The thing I liked the least at the beginning was some technical problems we faced with the integration with our CRM.

Maddy
eCommerce Manager in USA
Sportartikel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great for remote working!

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

I love how easy it is to download and integrate. Love that it rings all the operators at once and we all have access to all of the data. Love that is synchronizes with our customers so we can ass that little extra touch of personality.

Nachteile:

The phone application needs more work. Doesn't seem to "ring" unless the app is open. Would love to have more mobility since working remote.