Infor CloudSuite Industrial (SyteLine)

Wer verwendet Infor CloudSuite Industrial (SyteLine)?

Metall-/Kunststoffverarbeitung, Maschinen/Ausrüstung, Medizinprodukte, Automobilindustrie, Luft- und Raumfahrt/Verteidigung, Elektronik, Möbel, Windows/Türen, Lebensmittel/Getränke, Farben/Beschichtungen, Handel, zweistufige ERP-Unterstützung.

Was ist Infor CloudSuite Industrial (SyteLine)?

Infors CloudSuite Industrial ist eine echte Mixed-Mode-Anwendung für Auftragsarbeiten,
die Konfigurierung auf Bestellung, sich stark wiederholende Vorgänge und serviceorientierte Herstellungsunternehmen und mehr für Einzel- und Prozessmärkte. Die Lösung basiert auf einer 30-jährigen Erfahrung und hilft bei der Bewältigung von Komplexität und Wachstum, während gleichzeitig Leistungsverbesserungen in den Bereichen Kundenservice, Produktivität und Kostenkontrolle erreicht werden. Wähle aus lokalen oder Cloud-Bereitstellungsoptionen. Implementierungsdauer von nur 4 Monaten. Unterstützt die zweistufige ERP-Strategie.

Infor CloudSuite Industrial (SyteLine) – Details

Infor

https://www.infor.com/products/cloudsuite-industrial

Gegründet 2002

Videos zu Infor CloudSuite Industrial (SyteLine)
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Infor CloudSuite Industrial (SyteLine) – Preisübersicht

Infor CloudSuite Industrial (SyteLine) bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Infor CloudSuite Industrial (SyteLine) ist ab 150,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

150,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Infor CloudSuite Industrial (SyteLine) – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online
  • Nicht erhältlich

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Installiert - Windows

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Infor CloudSuite Industrial (SyteLine) Funktionen

  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestell-Management
  • CRM
  • Finanzmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Lagerhaus-Management
  • Personalmanagement
  • Projektmanagement
  • Supply-Chain-Management
  • Unternehmens-Vermögensmanagement
  • Vertriebsmanagement

Siehe die vollständige ERP Systeme Liste

  • Auftragsmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Lieferanten-Management
  • Prognose
  • Qualitätsmanagement
  • Rückverfolgbarkeit
  • Supply-Chain-Management

Siehe die vollständige MES Systeme Liste

  • Angebotsmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Dokumentenmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Lieferanten-Management
  • Material-Rechnung
  • Produktionsplanung
  • Qualitätsmanagement
  • Sicherheitsmanagement
  • Supply-Chain-Management

Siehe die vollständige MRP Systeme Liste

  • Automatisierte Terminplanung
  • Kapazitätsplanung
  • Planung von Materialanforderungen
  • Qualitätsmanagement
  • Terminplanung
  • Veränderungsmanagement
  • Was-wäre-wenn-Analyse

Siehe die vollständige PPS Systeme Liste

  • Angebote / Schätzungen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestell-Management
  • ERP
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integration in die Buchhaltung
  • MES
  • Planung von Materialanforderungen
  • Qualitätsmanagement
  • Sicherheitsmanagement
  • Versand-Management

Siehe die vollständige PPS Systeme (Produktionsplanung und Steuerung) Liste

  • Absatzplanung
  • Auftragsabwicklung
  • Elektronischer Datenaustausch
  • Import-/Export-Management
  • Inventarverwaltung
  • Lagerhaus-Management
  • Lieferanten-Management
  • Transportmanagement
  • Versand-Management
  • Vertrieb- & Abwicklungplanung

Siehe die vollständige SCM Software (Supply Chain Management) Liste

Infor CloudSuite Industrial (SyteLine) Alternativen

Mehr Alternativen zu Infor CloudSuite Industrial (SyteLine)

Infor CloudSuite Industrial (SyteLine) – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

3,9/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 3,6
Kundenservice 3,9
Funktionen 4
Preis-Leistungs-Verhältnis 3,7

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Steve M.
IT Director
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.6.2018

"Alexander Mfg. has been using Syteline to run our business for 19 years. It is a great fit for us."

Kommentare: A very stable business system with great support.

Vorteile: This ERP system does everything we need from Customer Service to Supply Chain Management. The user interface is very intuitive, new users get up to speed quickly. The financials have great integration with Excel so our CFO has his financials setup to run easily and changes to them are simple. We are also using the CRM module that comes with the system. It is pretty good, but we are looking at purchasing their full featured CRM. Overall a very good business system.

Nachteile: Modifications to reports are a bit tough without having a SSRS expert in house. LogicData takes care of any needs in that area for us.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.6.2018
Verifizierter Rezensent
SyteLine Administrator/Analyst
Kunststoffe, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 22.10.2019

"CloudSuite Industrial (SyteLine) Review"

Kommentare: We are able to track financials, costs of manufacturing and purchasing, as well as keep track and do great reporting where necessary!

Vorteile: This software is the core of our business. We use it for all aspects from customer creation, order entry, to manufacturing and A/P. I like the fact that it is multifaceted in that way. We use it to the fullest benefit possible in my opinion. When add-on applications are purchased we can use them in a way that seem seamless to users using the product.

Nachteile: The thing I like least about SyteLine in our environment is the speed. We are on a version that is not the fastest. It is also a huge undertaking to upgrade to a newer version when necessary. Because we use it so widely where I work, it requires many resources and time!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 22.10.2019
Charles M.
System Administrator
Telekommunikation, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 7.8.2019

"Not for Rapid Production facilities or Users with a large shipping base (Admin of 9.01.01)"

Kommentare: I can see the potential for manufacturers that build widgets with 6-8 week leads, but for anyone that builds any product and ships out the door in 10 days or less, stay away. There are a lot of cool things we can't utilize because of our business model, but that's on us. Rather the CFO who set us up to fail (he's no longer here). If you have the program development power and really want to take full control of Production Job moves and material transactions. The Data collection tables are a gods send. If your in this boat a lot of the other challenges you will face with CSI can easily be over come. It does require someone with strong programming skills and an understanding of table structures for custom reporting, and advanced form design though. CSI uses pages called forms and when opening a form from within another form it creates what is called a linked form. If you modify the linked form or it's corresponding grid, it will mess up the form completely. This is where some users get tripped up, they'll modify a grid to make the most used information at the beginning, but when they go back to that form it's broken. CSI requires the form to be modified with out being linked to another form. this is a big complaint. Infor can't make up their mind when it comes to reporting, with the newest version all reports are built in mongoose, but before that it was SSRS, and before that is was SSRS, and Crystal reporting, and before that just crystal reporting.

Vorteile: The Data Collections feature is by far the best experience. This module let us build our own job / job material transaction module outside of CSI. we populate the tables with the required data, and CSI does the rest. Contrary to other options I find the accounting side built really well (minus reporting) this sucks everywhere), They do have a custom built Office integration module, which makes detailed accounting analysis and customer report building so simple and easy, this makes up for poor reporting design. Our Controller is really happy with the accounting side minus stock reporting.

Nachteile: Reporting out right sucks. System Administration requires a lot of hours of trial and error. Not all tables update or stay current automatically. an example would be Qty's allocated to Production. This number in the inventory screen can reflect outdated information and requires an utility to be ran to bring the information up to date. There is no guide as to what fields need to have a utility run, and each field that requires this has it's own utility to correct it. There are 5 we have set to auto run daily just for inventory and time phased. Error messages are vague at best, the help index is outdated or doesn't give you all the details, or definitions for terms or fields. Patches are really updates. If there is a known issue you encounter, you need to be really carefully about the patch required to fix it. They don't use patching as a means to correct the issue you have, but as a means to patch and enhance other modules as well. There are a lot of bugs in the web platform for 9.01 we do not have access to upload documents when creating notes, this is a known bug but requires a full tool set update on the mongoose framework, which would require us to update to a never version of CSI as well. Customer and Vendor Item Cross References are poorly designed. It makes doing mass updates at contract renewals impossible. I have to pragmatically update the cross references and new expiration dates.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 7.8.2019
Elizabeth H.
System Admin
Konsumgüter, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.8.2020

"CloudSuite Industrial - helping us make better decisions every day"

Vorteile: Easy navigation and access to data by Users so they can work independently without System Admin help.
We are multi-tenant cloud - monthly software uplifts keep us current without major version upgrades.

Nachteile: Integration with our business processes was easy as the system was designed in a manner that mostly aligned with our processes. And where it wasn't we either changed processes or we used built in functionality to modify CSI to work closer to our needs. Documentation (help) is sometimes not complete and, therefore, not helpful.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.8.2020
Verifizierter Rezensent
Director of IT
Automotive, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 4.12.2019

"CSI Helps Us Achieve Our Goals"

Kommentare: We are able to have real-time inventory and financial tracking that was not possible before. The flexibility of the events system allows us to handle any problem or need our users propose.

Vorteile: I like the ease of personalization and the flexibility of the software out of the box.

Nachteile: Sometimes Infor releases software before it's really ready for production use.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 4.12.2019