CallSource

Wer verwendet CallSource?

Kleine bis große Unternehmen in den Bereichen Automobil, Heimdienstleistungen, Hör-, Zahnmedizin- und anderen Gesundheitsindustrien sowie alle terminbasierten Unternehmen, die sich auf das Marketing verlassen.

Was ist CallSource?

CallSource wurde für die Personen in der Unternehmensführung entwickelt, die auf Daten angewiesen sind, um ihre Geschäfte zu verbessern.
Die Lösung ist für Personen gedacht, die das im Unternehmen ausgegebene Geld mit den anvisierten Ergebnissen verknüpfen möchten. Du erhältst alle Informationen, die wichtig für dich sind: mit fortschrittlicher Anrufverfolgung, -aufzeichnung und -Scoring, Rufprozessor-Coaching, Reputation- und Bewertungsmanagement usw.

CallSource – Details

CallSource

https://www.callsource.com

Gegründet 1991

CallSource – Preisübersicht

CallSource bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

CallSource – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

CallSource Funktionen

  • Ad-hoc-Analyse
  • Ad-hoc-Berichte
  • Dashboard
  • Konsolidierung
  • Kostenplanung und Prognosen
  • Prädiktive Analytik
  • Qualitative Analyse
  • Quantitative Analyse
  • Strategische Planung
  • Wertungslisten erstellen
  • Wichtige Leistungsindikatoren (Key Performance Indicators, KPI)

Siehe die vollständige CPM Software Liste

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-Identifikation
  • CRM
  • IVR / Spracherkennung
  • Kampagnen-Attribution
  • Konversion-Tracking
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Siehe die vollständige Call Tracking Software Liste

  • Empfindungsanalyse
  • Gamification
  • Kampagnenmanagement
  • Reaktions-Management
  • Sammeln von Nutzerbewertungen
  • Social Media-Kennzahlen
  • Social Media-Überwachung
  • Überprüfung bewerten

Siehe die vollständige Online Reputation Management Tools Liste

  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Kampagnenmanagement
  • Negatives Feedback Management
  • Nutzerbewertungs-Anfrage
  • Nutzerbewertungs-Notifikation
  • Reaktions-Management
  • Teilen in sozialen Medien
  • Überprüfung bewerten

Siehe die vollständige Review Management Software Liste

  • Anruf-Tagging
  • Archivierung
  • Aufnahme- und Wiedergabefunktionen
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Dateitransfer
  • Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
  • Programmierte Aufnahme
  • Verteilte Anrufaufzeichnung

Siehe die vollständige Software zur Anrufaufzeichnung Liste

CallSource Alternativen

Mehr Alternativen zu CallSource

CallSource – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,4/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,3
Kundenservice 4,5
Funktionen 4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,2

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Kali C.
Inside Sales Representative
Einzelhandel, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 21.8.2019

"No Better Way to Track Calls"

Kommentare: My experience with CallSource has been nothing but positive. I would recommend this software to anyone looking to improving their call tracking systems.

Vorteile: I like that can see which of our ads are working best by tracking each incoming call through their source.

Nachteile: I had a little trouble, at first, with the interface but the support team walked me through it many times until I felt comfortable on my own. They have endless patience.

Antwort des Softwareanbieters

von CallSource an 6.9.2019

Thank you for your awesome review, Kali! We're glad that your team was able to help you out with the reporting system and that you are able to use it to your advantage now. We look forward to continuing to partner with you!

- CallSource

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 21.8.2019
Blake M.
General Manager
Verbraucherdienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.8.2019

"Thank you"

Vorteile: Customer support staff - were engaged in our account and helpful with set up

Nachteile: Cross functionality with how it ties into other programs

Antwort des Softwareanbieters

von CallSource an 30.8.2019

Thanks for your review, Blake! If you need more insight into what we can integrate with, let your CallSource rep know - we can most likely make an integration work with your provider. We have the ability to use ADF XML, FTP or XML to integrate CallSource reporting or provisioning into your system(s).

- CallSource

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.8.2019
Jamie P.
Executive Assistant
Marketing & Werbung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 18.2.2020

"Not My Favorite Call Reviewing Program, But Effective"

Vorteile: Have you ever found yourself in a situation where you needed to know how many UNIQUE callers you received to a tracked phone line? I often do. What's super helpful about CallSource is that they will tell you how many unique callers you had, as well as how many total calls you had. CallSource also offers a veritable ton of different reports to help analyze the calls received, so that is really cool.

Nachteile: Unlike other programs, CallSource does not EASILY allow note-taking. One of the things that our agency does is provide detailed summaries of calls that come in on tracked phone lines. Yes, we are the people who are referred to in the recorded statement, "these calls may be monitored and reviewed, blah, blah, blah." It is easier when you can have the recording of the call up while taking notes on the call, which CallSource does not allow. Additionally, you aren't able to access calls that are more than 2 years old, which comes up more frequently than you might think.

Antwort des Softwareanbieters

von CallSource an 21.2.2020

Hi Jamie,

Thank you so much for your feedback; we greatly appreciate it.

I am happy to tell you that we are rolling out a new product in this next month which allows you to take notes on each tracked call (inbound and outbound) all in one dashboard. Please feel free to reach out to your CallSource rep to learn more about when you can have this active on your account!

Additionally, if you need calls for longer than the time frame they are saved for, we can accommodate that request as well; do not hesitate to let your CallSource rep know your needs and we will help you with that.

Thanks again!
CallSource

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 18.2.2020
Lea E.
CRM BDC Supervisor
Automotive, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.8.2019

"Call Source Review"

Kommentare: Good working relationship easy to get a hold of someone.

Vorteile: Calls fall in fairly quickly instead of days later

Nachteile: Sources of where the calls are coming from do not come into my CRM

Antwort des Softwareanbieters

von CallSource an 20.8.2019

Hi Lea,

Thanks for your review! We do integrate with many CRMs, please reach out to your dedicated CallSource rep to see how we can get your calls integrated into your CRM for a more seamless process.

Thanks!
CallSource

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.8.2019
Nick W.
Marketing Manager
Verbraucherdienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 7.8.2019

"Call Source is a great service at an okay price"

Kommentare: CallSource has allowed us to better track our marketing efforts both online and in our traditional marketing (print) campaigns for more accurate attribution of leads for a better calculation of ROI.

Vorteile: Good functionality of the site
Accurate tracking data
Provides actionable results
Easily to set up and implement

Nachteile: Turn-over in account reps makes it difficult to stay in touch
Price is slightly higher than competitors
The dashboard reporting is not completely relevant, you have to drill down into the reports to receive actionable data

Antwort des Softwareanbieters

von CallSource an 8.8.2019

Hi Nick,

Thank you for your detailed review; if you have specific requests on reports that would be easier for you to utilize, please let your account rep know so that we can send that request over to our product team. We appreciate your feedback and are glad to hear that CallSource has helped you get actionable results!

- CallSource

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 7.8.2019