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Was ist WWS Mobile?

WWS Mobile ermöglicht es Banken und Dienstleistern, den Verbrauchern die ultimative Bank in der Tasche zu bieten.

Wer verwendet WWS Mobile?

Banken jeder Größe

Du bist nicht sicher, ob WWS Mobile das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

WWS Mobile

WWS Mobile

4,7 (17)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Keine Funktionen gefunden
Keine Integrationen gefunden
4,7 (17)
4,7 (17)
4,6 (17)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
58
Keine Integrationen gefunden
4,2 (6)
4,4 (6)
4,3 (6)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu WWS Mobile

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Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
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Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
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Elektronische Unterschrift
Kontaktmanagement
Kundenmanagement
EBANQ
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Emburse Cards
Am besten bewertete Funktionen
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Belegmanagement
Kosten-Kontrolle
Kony
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Grafische Benutzeroberfläche
Integrationsmanagement
Qonto
Am besten bewertete Funktionen
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Echtzeitüberwachung
Transaktion-Überwachung
Trovata
Am besten bewertete Funktionen
Cash Management
Daten-Import / -Export
Echtzeit-Berichterstattung
eBanking
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über WWS Mobile

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
71%
4
29%
Ajie Anggaon
Ajie Anggaon
IT Analyst in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great product

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

1. Ease of installation and configuration of apps. 2. Never had downtime issues since it was installed 4 years ago. 3. Customer support is top notch.

Nachteile:

They should provide preview of reports and ability to save in pdf format. Also no ability to schedule an emailed report. Aside from that, solution is great.

Aaron
Service Specialist III in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to setup with great features and amazing support

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We initially started using Centrify for federating our environment with Azure/Office 365; but we now also use it for MFA, SAML, OATH, MDM, and for our application user portal. These additional features have no additional cost, but work incredibly well.

Vorteile:

Very easy to setup. A resilient solution with excellent support, and it provides granular MFA for superior support. This is the third review I've written for Centrify. They offered me an incentive for this review; however I would have been willing to give them a glowing review without an incentive. I rarely have to contact Centrify support, but when I have I've found it to be some of the best I've ever used. We have been customers for over 5 years and are still very happy with our decision to use their services.

Nachteile:

It's difficult to find anything to complain about with the Centrify software/services. If I had to choose one thing, it would be that the MDM offerings could be a bit more robust, but it still fits our needs very well.

Devon
Senior Technology Specialist\Network Administrator in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great overall

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Once implemented, Centrify was easy to use and configure additional apps afterwards. This was my first SSO deployment.

Nachteile:

Slowness in pulling up users, but that's because we have over 18,000 users. But once the cache loads, then the users pull up very quickly. It's just the initial load.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Cloud Identify Management/SSO/SAML service at a Fraction of the Cost of Competitors

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Cloud-based Same/Single Sign-On, Identity Management, Multifactor Authentication

Vorteile:

Excellent Customer Support Provides similar services as Okta, OneLogin, and Duo at a much lower price point. Our user adoption of the single/same sign-on system has been very good. Up-time has been great.

Nachteile:

Their pre-built 'App Catalog' for popular online services is pretty slim compared to their competitors. It makes configuration of SAML to online services take a little longer, but their support is excellent at providing the help needed to enable most sites.

Jean
Systems Administrator in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Our experience using Centrify Application Services has been superb from the start.

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

We have been using Centrify Multi-factor Authentication for our SharePoint Online authentication. We have been using it for four years now. Set up and implementation was simple, support was helpful when we have questions. Usage of the application was seamless.

Nachteile:

The last updates did not work. Our connectivity got lost so we couldn't log in properly. The Technical Support group informed us a bit late so our East offices were left without service for at least 2 hours.

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