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Was ist SmatBot?

SmatBot, ein intelligenter Bot, beschleunigt die Lead-Generierung mit erhöhtem Engagement und wandelt sie direkt in MQLs um.

Wer verwendet SmatBot?

KMU, Unternehmen in B2C und B2B mit gutem Datenverkehr auf ihre Website oder in sozialen Medien.

SmatBot Software - 1
SmatBot Software - 2
SmatBot Software - 3
SmatBot Software - 4

Du bist nicht sicher, ob SmatBot das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

SmatBot

SmatBot

4,5 (73)
19,00 ₹
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
55
7
4,6 (73)
4,4 (73)
4,6 (73)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
22
11
4,8 (15.942)
4,7 (15.942)
4,3 (15.942)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu SmatBot

WhatsApp
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Chat / Messaging
Mobiler Zugriff
TIMEOFF.GURU
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung und Statistik
Urlaubsverfolgung
Urlaubsverwaltung
Freshdesk
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Kontakt-Datenbank
Marketing-Automatisierung
ChatBot
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Kundenspezifisches Branding
Live-Chat
Chatfuel
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Code-Free Development
Kontakt-Datenbank
Freshchat
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Mobiler Zugriff
Transkripte / Chatverlauf
Trello
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Kommentare / Notizen
Projektmanagement
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kontakt-Datenbank
Kundendatenbank

Bewertungen über SmatBot

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
59%
4
37%
3
4%
Vinay
Vinay
Director in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Value for Money

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Best in Class.

Vorteile:

Integrating the product for my requirement was critical to me and the team helped me get the integration done as per requirements with all the changes being made from time to time. Having a video was very important for customer engagement and the team did that very effectively.

Nachteile:

The presentation UI can be made for colourful with impactful colours.

Prabhat
Professor and Psychiatrist in Indien
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy for non-technical

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Connecting health providers to "learn" best practices in addiction Management

Vorteile:

Excellant user friendly interface, easy to develop, navigate, customize

Nachteile:

At this point nothing to point out. The team is working to make it better.

Antwort von SmatBot, Subsidiary of ByteQuark

vor 4 Jahren

Hi Prabhat Chand, I am thrilled to hear wonderful feedback. Thanks for choosing Smatbot as your valuable partner. If you have any suggestions or requirements, please feel free to connect with us at info@smatbot.com. Have a great day.

Mukul
Director in Indien
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Fair service support

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Good service with good support.

Vorteile:

I am using it for a month what i like about them is support team availability.Product need lot of improvement but support is strong that's why they can do it.

Nachteile:

Missing commitment on getting verified to have green tick.

Omar
Full-Stack Developer in Vereinigte Arabische Emirate
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Time saver for working from home

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

That the features are so helpful including Live Chat and the contact database which helps us to like manage a newsletter (by email) with the customer's name, email, etc., and also the ease-of-setup or deployment is super simple! However, the price is affordable which is good.

Nachteile:

I think there are not many disadvantages noticed by our team about Smatbot for now, but it would be really good if the AI is improved significantly.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Smatbot : Honest Review

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I could define it as a smart experience.

Vorteile:

Easy to set up. Great pricing for small businesses, I like that they have a fremium model to it. A great way to generate qualified leads.

Nachteile:

No chatbot templates for all industries. This could have made it easy to implement. But they are working on it and are willing to prioritize based on customer needs.

Antwort von SmatBot, Subsidiary of ByteQuark

vor 6 Jahren

Thanks for the honest feedback, we really appreciate it. We will be increasing the industry templates from 30 to 50 very soon.

Anil
Manager in Indien
Design, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A User friendly Chat bot

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Customers' engagement got up 120% after using the chatbot. These are a set of cute animations available. Happy to use the free version to know how worthy the product is. And it is worth it.

Nachteile:

It takes a little while to setup the chatbot. But it is totally worth the little extra time we put in to set it up.

Antwort von SmatBot, Subsidiary of ByteQuark

vor 4 Jahren

Hi Anil Pilla, I am thrilled to hear those words. Really appreciate your time in dropping us your feedback. Smatbot is upgraded with the latest features and improved UI for its customers. I would recommend 14days of the PRO trial version to get started. I am sure you get amazed with the features we have and the current market offering are. Feel free to drop us an email with your requirements at info@smatbot.com Looking forward to your email. Have a great day.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Smatbot for Business Problems

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: It is a delightful experience while working with Smatbot for the organization.

Vorteile:

It is easy to integrate, and interface is user friendly.

Nachteile:

It took a lot of effort for to setup a Grocery business where SKU counts are high in number.

Bitupan
DGM in Indien
Marktforschung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Chat Bot for Tea Auction

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

we have requested a chat bot for our clients, so that they can get the current market statistics and insides. The team helped us to do it very effectively.

Nachteile:

Chat bot responses are very slow. It should be more interactive rather than one liner response

Nagendra
Software Engineer in Indien
Bildungsmanagement, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Still have issues and need to work on standards

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Not at all satisfied, looking for other alternatives.

Vorteile:

There is no such point to be frank because in every aspect there is an obstacle.

Nachteile:

Code standards, bugs are really causing frustration.

Rpanditijay
Astrologer in Indien
Kunst & Handwerk, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

SmartBot: The All-in-One Solution for Your Chatbot Needs"

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I have good experience with Smartbot. They are relatively user friendly. Easily customizable.

Vorteile:

SmartBot is a chatbot platform that provides a range of features to help businesses automate their customer service, marketing, and sales processes. Some of the most notable features of SmartBot include its easy-to-use interface, integration with popular messaging platforms like Facebook Messenger and Slack, and the ability to create custom chatbots with pre-built templates.

Nachteile:

However, based on my knowledge of SmartBot, some users may find the platform's pricing to be on the higher side compared to other chatbot platforms. Additionally, while SmartBot offers a range of features, some users may find that the platform is not as customizable as they would like, especially when it comes to designing the chatbot's user interface.

Clement
Clement
Gestionnaire in Benin
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Meilleures avantages

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

C'est une logiciel qui donne des moyens global qui permet à bien utiliser facile.

Nachteile:

C'est très bon à utiliser pour permettre des avantages

Fataye
Consultant en production in Benin
Lebensmittelproduktion, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Logiciel de gestion

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

Logiciel de largenda très fiable et très utile pour ces programmes

Nachteile:

Je m'y reproche rien à ce logiciel de largenda

Gauthier
Agent commercial in Benin
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Logiciel de prise de rendez-vous

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

Ce logiciel est vraiment appréciable et me facilite d'avoir de planification pour la bonne rendez-vous avec mes clients.

Nachteile:

Je n'y trouve pas d'inconvénients bien parce-que avec ce logiciel je suis à la une de mes clients.Donc pas d'inconvénients

Antwort von SmatBot, Subsidiary of ByteQuark

letztes Jahr

Hello Gauthier, Thank you for your response. Your feedback means a lot to us.

Joël
Assistant in Benin
Personalwesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

C'est logiciels de chat en direct

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

C'est logiciels permet les chats en direct et facile plus la communication.

Nachteile:

Je ne trouve aucun inconvénient pour ce logiciel. C'est un très bon logiciel très efficace.

Salomon
Commercial in Benin
Gewerbeimmobilien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Logiciel de de solution

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

C'est le meilleur logiciel qui représente dans ses rôles, l'acteur majeur du secteur des chatbots.

Nachteile:

Je recommande vivement aux entreprises d'utiliser ce logiciel pour un meilleur négociations avec les clients.

Nicolas
Agent commercial in Benin
Baumaterial, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Logiciel de prises de rendez-vous

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

SmatBot est un logiciel qui par ça grâce je tiens des rendez-vous avec mes clients plus rapide et facilement.

Nachteile:

Par le prix abordable du SmatBot, plus rien a reprocher.

Saturnin
Administratif in Benin
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Logiciel de gestion

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

C'est un tres bon logiciel qui s'utilise dans la pris des Engagement des clien .

Nachteile:

Je recommande ce tres bon logiciel au utisateurs

Aruna
GM sales and marketing in Indien
Immobilien, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great experience, saves time. Increases productivity

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Providing excellent customer service and lowering customer wait times by quickly getting them the information they need

Vorteile:

Proactive service, quick response, increased customer satisfaction.They made Easy customization

Nachteile:

Nothing at the moment, we are happy with the services so far

Abhishek
Project manager in Indien
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Awesome software

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Very good

Vorteile:

Live chat is the best features available

Nachteile:

More reporting options would be great to have

Reeta
Digital Marketer in Indien
Bildungsmanagement, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Shimla diaries

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Great . Smatbot team is very supportive . Apart from some rare technical glitches it is a good product.

Vorteile:

It's easy to use. Price Smatbot is charging is quite reasonable and yes we get value for money.

Nachteile:

Sometimes behave inefficiently but your query is resolved instantly so overall good software.

Antwort von SmatBot, Subsidiary of ByteQuark

vor 4 Jahren

Hi Reeta, I am delighted to hear feedback from you and thank you for choosing Smatbot as your valuable partner. For any further communications, please feel free to contact us. Have a great day.

Michael
Director in Australien
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Really good for getting business leads

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Great

Vorteile:

Easy to install and set up. Users seem to love it and we get many leads submitted via the chatbot.

Nachteile:

Table view of leads is limited to 10. It would be good to be able to filter/customize the analytics.

Rupert
Marketing Officer in Indien
Bildungsmanagement, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

The world of AI

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I have had an overall excellent experience and like I have already highlighted, I was pretty impressed with the way SMATBOT works and how well it suits the organization's requirements.

Vorteile:

Honestly, I was kind of amazed when I got the login details for the SMATBOT. It somehow struck me and left me in awe. This is the first time I am using a software of this nature and I find it pretty much organized and suits my requirements. I have now taken up a yearly subscription and that I will definitely take up a customized pack for the coming year. The support team is indeed responsive and they are quick and available to assist. I have had a few encounters and I appreciate the urgency with which they took up my matters. I will definitely experiment more on the SMATBOT so that I can make use of it in the best possible way to suit my business requirements.

Nachteile:

That we do not have a current/live chat option despite taking up the starter pack. I feel it could have been included here.

Antwort von SmatBot, Subsidiary of ByteQuark

vor 4 Jahren

Hi Rupert, Thanks for choosing Smatbot as your valuable partner. The live agent feature starts from the PRO version. Still, we can enable this for you based on your use case. Feel free to drop us an email with your requirements at info@smatbot.com Looking forward to your email. Have a great day.

Harika
Harika
Product Head in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Smart Bot

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Support is too good. They are always available when it's emergency

Nachteile:

Not able to delete the response is something I would like you people to add it

monu
Database Lead in Indien
Medienproduktion, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

simpl and easy to use

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: superb

Vorteile:

making this more simple,before i use to search from google now getting things easily

Nachteile:

location filter feature is needed,coz most of the companies here are of US

Antwort von SmatBot, Subsidiary of ByteQuark

vor 4 Jahren

Hi Monu, Hi Anish Chowdhury, I am thrilled to hear those words. Thanks for choosing Smatbot as your valuable partner. If you can let us know the use case and the requirement over an email will be a great help. Feel free to connect with us at info@smatbot.com. Looking forward to your email. Have a great day.

santosh
santosh
Founder & Director in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Fotografie, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

SmatBot - Effective tool

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: 100% recommendation to all business who wants to improvise their conversion and get to know why are customers coming to you and for what.

Vorteile:

We used smatBot on our ecommerce portal to connect & assit potential customer in buying process.. Fantastic and bang on - It works 24x7 and cost of tool is very economical to value it brings inn. Helps to capture the leads & stats on who is customer & what is he looking at ? Conversion rate was much high as compared to other tools. Gives you database of actual customer to nurture them further.

Nachteile:

Post Leads capture - Integration with third party tool for automation nurturing this leads will add lot of value.

Antwort von SmatBot, Subsidiary of ByteQuark

vor 6 Jahren

Thanks for the detailed review, thats exactly the purpose of the bot we created to give businesses like yours the complete ROI in terms of leads and their purpose of visit to your website. We are happy to see the purpose is served. We already released the integration with all top CRM soft wares to further nurturing the leads. We keep listening to such requirements and make it available quickly, thanks for the awesome feedback, we will continue to work towards delivering the true value to your business. Good luck !!