ConnectPointz

ConnectPointz

von ACT Data Services

Wer verwendet ConnectPointz?

ConnectPointz enables entire communities through flexibility, powerful programming, experience and support. Retailers can reach every vendor. Merchants can reach every sales channel and supplier.

Was ist ConnectPointz?

Just released Connectpointz 2.0! Note that all reviews prior to 10/15/2019 are based on our alpha version. Ver 2.0 includes easy assistance wizards, detailed help and videos! Now over 800 users!
ConnectPointz connects all of your systems for end-to-end automation via integration. Electronic orders from any retailer, marketplace or shopping cart are integrated with ERP, Quickbooks, warehouses and 3PL systems to eliminate labor intensive data entry, copy and paste and the associated errors.

ConnectPointz – Details

ACT Data Services

http://www.actdata.com/

Gegründet 1985

ConnectPointz – Preisübersicht

ConnectPointz ist verfügbar ab 29,00 $/Monat. ConnectPointz bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für ConnectPointz findest du unten.

Startpreis

29,00 $/Monat

Preisinformationen

http://connectpointz.com/pricing.php

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

ConnectPointz Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

ConnectPointz – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 13 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.2/5
Benutzerfreundlichkeit
3.6/5
Kundenservice
4.2/5
Funktionen
3.9/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.1/5

ConnectPointz for Bed Bath and Beyond

Bewertet am 18.4.2019
Daniel W.
President
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It allows me to get my orders prepped easily and professionally.

Vorteile: Once I went through the training, the process was easy.

Nachteile: Waiting for the emailed labels to come. I would prefer if the labels were generated immediately when the info was entered.

Great low maintenance EDI service

Bewertet am 25.4.2019
Verifizierter Rezensent
N/A
Bekleidung & Mode, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: ConnectPointz solved the issue of passing orders to our vendor in a much more direct and automated way. previously we were downloading orders from Shopify and transferring them to an order spreadsheet that then was emailed to a vendor rep who might get to it right away or later in the day, or sometimes, miss it entirely. with ConnectPointz our orders are taken directly from Shopify and then sent directly to the Vendor EDI system for much faster processing and shipping

Vorteile: Once it is set up there is very little maintenance required for it to run efficiently. it is easily customized from fully automatic to semi automatic process flow, especially if orders need a last check before being sent to the fulfillment center. Also orders can be entered manually directly in the portal which is especially useful for exchanges

Nachteile: the only thing missing that I would love to see added in the future is a means to upload products into the Portal via spreadsheet instead of having to create a spreadsheet and send it to the ActData team to update. The only way currently to add products in the portal is one variant at a time

Easy to use and affordable

Bewertet am 25.4.2019
Lauren B.
CEO
Groߟhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I love how simple it is to use and the price point is perfect for our small business.

Nachteile: It is a bit of an inconvenience that it doesn't sync with my quickbooks, essentially entering in an invoice twice, but other than that, works great!

Antwort des Softwareanbieters

von ACT Data Services an 29.4.2019

Dear Ms Beck,
Integration is one of the greatest benefits of choosing ConnectPointz. ConnectPointz integrates with all versions of Quickbooks from Pro on up, https://www.connectpointz.com/connecting-clients/quickbooks. I do not have your direct contact info so, please contact me to square this away immediately. I really would like you to enjoy the benefits of integration.
Thank you,
Mike
Michael Meyer
VP Sales and Services
1-800-ACT-DATA x 331
www.actdata.com
www.connectpointz.com

ConnectPointz Review

Bewertet am 18.4.2019
Ralph N.
Office Administrator
Bekleidung & Mode, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
2/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Adequate - it serves the purpose of being in compliance with the EDI requirements for our customer.

Vorteile: Generates ASN for every order to be in compliance with the customer EDI requiremtns.

Nachteile: Complicated to use. There is no formal training on the use of the software - only phone instructions.
Transmission of the ASN and related files to the customer is delayed, due to the time differences.
The software has too many redundant inputs (i.e. delivery date has to be inputted twice on the same page).
No answer to emails sent thru the system.

They make it easy

Bewertet am 30.4.2019
Edward B.
Presiden
Groߟhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Turn times, reducing personnel for tedious tasks, inventory management and simplified performance and tracking.

Vorteile: Great support. Few or no issues. Quick turnaround for adding new companies. Seamless interface.

Nachteile: That more of my customers aren't at the point of integrating yet.