Was ist Ovation?

Miss und verbessere die Kundenerfahrung, verwalte die Reputation und führe effektive Marketingkampagnen durch.

Wer verwendet Ovation?

Konzipiert für jedes stationäre Unternehmen, das sich um Online-Bewertungen, Betrieb/Kundenerfahrung und Umsatzsteigerung durch Textmarketing kümmert.

Wo kann Ovation bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Ovation Up
  • 2017 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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  • Ovation Up
  • 2017 gegründet
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Ovation – Videos und Bilder

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Ovation

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Ovation Funktionen

  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatische Antworten
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bonus-Verwaltung
  • CRM
  • Customer Journey Mapping
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Datenvisualisierung
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Feedback-Management
  • Fragen-Verzweigung
  • Fragenkatalog
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • KI/Maschinelles Lernen
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kontinuierliches Feedback
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundenkarten
  • Kundenspezifisches Branding
  • MMS
  • Massen-SMS
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobile Coupons
  • Mobile Keywords
  • Multi-Channel-Vertrieb
  • Multichannel-Datenerfassung
  • NPS-Umfragestruktur
  • Nachverfolgung der Marken
  • Negatives Feedback Management
  • Nutzerbewertungs-Anfrage
  • Nutzerbewertungs-Notifikation
  • Offline-Antwort-Sammlung
  • Reaktions-Management
  • SMS Gewinnspiele
  • Sammeln von Nutzerbewertungen
  • Segmentierung
  • Sentiment-Analyse
  • Social Media-Überwachung
  • Social-Media-Integration
  • Textanalyse
  • Treueprogramm
  • Umfragen & Feedback
  • Umfragenerstellung
  • Verzweigungslogik
  • Überprüfung bewerten

Alternativen für Ovation

Unterstützt dich dabei, den Net Promoter Score deines Unternehmens zu verfolgen, wertvolles Kundenfeedback zu sammeln und die Kundenloyalität zu verbessern.
Zoho CRM bietet Unternehmen eine komplette Lösung für das Kundenbeziehung-Lebenszyklus-Management Erfahre mehr über Zoho CRM
MailChimp bietet dir das Marketing-Tool, um auf höherem Niveau zu agieren.
GetFeedback ist eine einfach zu bedienende Suite aus Online-Umfragetools, mit der du bessere Umfragen senden und besseres Feedback sammeln kannst. Erfahre mehr über GetFeedback
SurveyGizmo ist die weltweit beste Umfrage- und Data-Insights-Plattform, mit der du intelligentere Entscheidungen treffen kannst.
Trustmary verbindet Kundenfeedback, Kundenbewertungen und Website, um mehr Konversionen (Leads, Verkäufe) zu generieren. Vollständig automatisiert.
An omnichannel CRM life sciences platform built on Microsoft Cloud for healthcare.
Software, die Unternehmen bei der Verwaltung von und Reaktion auf Bewertungen, bei der Verbesserung von Bewertungen und Platzierungen sowie beim Ermitteln wichtiger Kundenerkenntnisse unterstützt.
Einfache Video-Chats, um Vertrauen bei deiner Zielgruppe aufzubauen, im großen Maßstab. Erfahre mehr über VideoAsk
Technologie mit integrierten qualitativen und quantitativen Funktionen. Erfahre mehr über Crowdtech
Influitive – ehemals AdvocateHub – ist eine intelligente Community-Plattform, die B2B-Unternehmen dabei unterstützt, in großem Maßstab Kund*innen zu gewinnen, zu vermehren und zu binden.
WebEngage ist ein B2C-Multichannel-Marketingautomatisierungs-Tool. Es hilft, die Benutzerbindung zu verbessern und Conversions zu steigern, ohne viel Geld auszugeben.
Deliver personalized content and brand experiences across the customer journey with our digital customer engagement platform.

Bewertungen über Ovation

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0 (15)
Benutzerfreundlichkeit
4,9 (15)
Kundenservice
5,0 (15)
Funktionen
4,8 (15)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8 (15)

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Chelsea S.
Chelsea S.
Brand President & small business owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Outstanding Platform for every small business that depends on reviews

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The CEO is responsive. They're developing additional features for the platform. This is a cool startup and I'm excited to be a customer. I tell all my franchise partners about them. This is not a sponsored review :).

Vorteile:

What's not to like? You automatically text customers, solicit reviews, and get feedback. The nicest thing about the platform is you're able to get texts from the platform on your phone, and respond in real time. Customers think you're texting them directly from a store phone number, and you can engage with live-action conversations to resolve concerns. Our business has benefited a ton from this as we've been able to resolve customer complaints and fix what we've done wrong.

Nachteile:

Honestly, nothing. It's pretty niche so doesn't solve every marketing pain point, but that can be said of most marketing solutions.

Antwort von Ovation

vor 3 Jahren

Chelsea, You rock and have been such a fantastic customer. So grateful to have you on board and so glad you're able to experience the value of Ovation and share that with others. We are huge fans of yours and excited for our future together!

Bill C.
Owner in USA
Restaurants, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Helps us get, keep & grow customers

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

We love how Ovation allows us to engage with customers while they are still in our restaurant. We have increased the number and quality of our reviews since implementing Ovation, by a lot. I believe we were around 4.5 stars and 200 reviews when we started. We are now at 4.7 stars and 500 reviews overall, and nearly 4.9 stars in the past month. The difference? We can talk to guests when things are less than perfect and make them feel better about their experience before they write a sad review. Ovation also helps us improve our guest experience by allowing guests to share feedback, which we implement real-time. Our team has a better first-focus and our operations are better because we learn each day what makes our guests happy and what we need to improve. We are in a small town with lots of summer tourists. I can’t tell you how many people came in this summer and told us they found us by searching reviews. They increase our search results even though we don’t do any paid internet advertising.

Nachteile:

I wish the software integrated with my loyalty program and text system. I think they are working on that and may have solved it. Let’s hope so!

Antwort von Ovation

vor 3 Jahren

Well we give you a 5-star review for being an awesome customer! We are working on integrating, but in the meanwhile, we do offer Ovation loyalty and text marketing now! Let us know if we can help you out. Appreciate you, Bill!

Michael M.
Owner in Kanada
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

New User of Ovation

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: The customer service is outstanding. The software does exactly what it says it will do and even more.

Vorteile:

The feature I like the most is Winback. It provides an opportunity to make a wrong a right. The number of reviews generated in a month was much higher than using no software.

Nachteile:

Nothing to speak of at the moment. I need to work with the software a bit more before I can pass any negative judgment.

Antwort von Ovation Up

vor 4 Monaten

Hey Michael! Zack Oates here from Ovation. So glad you're enjoying the software and the winback functionality! We're always striving for that 5-star experience. Please reach out to me personally if there's any additional ideas you have to push us up to perfect! Thanks for being a great customer.

Miranda R.
Chiropractic Assistant in USA
Alternative Medizin, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Thrilled with the results!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We were struggling for new reviews and looking for a service that would help us attain more. We had wonderful reviews and high ratings but not many and few recent. In just 3 months of having Ovation integrated into our office, we've nearly doubled our reviews and our ratings are spectacular! We are beyond thrilled with results and would recommend this system and service to any business looking to broaden their presence on the web and social media sites.

Vorteile:

The simplicity of design and ease of use for customers.

Nachteile:

The inability to send the review link to a phone number OR an email address. Having the cell number as the only communication option is not helpful with our patients who do not have or use cell phones.

Antwort von Ovation

vor 3 Jahren

Miranda, So glad you have seen such an awesome jump in reviews. Doubling in 3 months is fantastic. Grateful to have you as a customer. We would recommend you to anyone to anyone in need of a chiro just based on the reviews we've read!

Cheryl C.
Owner in USA
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Most Valueable Partnership

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We love working with Ovation!

Vorteile:

We love the opportunity to communicate with less-than-satisfied guest in real time. Also, requesting reviews from happy guests has resulted in more than 600 reviews and a 4.8 star rating.

Nachteile:

We have occasionally run into problems getting push notifications if our mobile phones are not using the most up-to-date operting system.