Was ist CipherHealth?

The Patient Engagement Company. Ranked as the 2019 KLAS Double Category Leader for Patient Outreach and Digital Rounding, CipherHealth is a proven healthcare technology partner committed to enhancing communication and care team coordination throughout the patient journey. CipherHealth's suite of integrated patient engagement solutions empowers
healthcare providers to deliver better patient outcomes and experiences across the care continuum.

Wer verwendet CipherHealth?

CipherHealth is the proven healthcare technology partner for organizations across the continuum of care, including hospitals, physician groups, home health agencies, and managed care organizations.

Wo kann CipherHealth bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • von CipherHealth
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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Startpreis

N/A
Nicht verfügbar
50,00 $/Monat
N/A

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Funktionen von CipherHealth

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anzeigen, Herunterladen und Übertragen
  • Automatisierte Terminplanung
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Chat / Messaging
  • Compliance Management
  • Diagramm-Erstellung
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Fortschrittsverfolgung
  • Fragebögen für Patienten
  • HIPAA konform
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Live-Chat
  • Mehrere Standorte
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Online-Ersatzfüllung
  • Online-Zahlungen
  • Patienten-Aufnahme
  • Patienteninteraktion
  • Patientenportal
  • Patientenweiterbildung
  • Pflegeplan-Management
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Self-Service Portal
  • Terminplanung
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Textnachrichtenversand
  • Umfragen & Feedback
  • Verwaltung von Patientenakten
  • Videokonferenzen
  • Workflow-Management
  • Überwachung

Siehe die vollständige Patientenbindung Software Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Chat / Messaging
  • Compliance Management
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Elektronische Rezepte
  • Erinnerungen
  • Fortschrittsverfolgung
  • Fragebögen für Patienten
  • HIPAA konform
  • Historische Berichte
  • Integration von Monitoring-Geräten
  • Kalenderverwaltung
  • Konferenzschaltungen
  • Kundenportal
  • Live-Chat
  • Mehrsprachig
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobile Zahlungen
  • Mobiler Zugriff
  • Patienteninteraktion
  • Patientenportal
  • Reklamationsabwicklung
  • Remote-Monitoring und -Management
  • Self-Service Portal
  • Sichere Datenspeicherung
  • Sicheres Login
  • Statusverfolgung
  • Terminplanung
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Verwaltung von Patientenakten
  • Video-Unterstützung
  • Videokonferenzen
  • Virtuelle Besuche
  • Warnungen / Eskalation
  • Wechselseitige Audio & Video
  • Überwachung

Siehe die vollständige Software zur Fernüberwachung von Patienten Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anruferinnerungen
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Elektronische Zahlungen
  • HIPAA konform
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Standorte
  • Mehrsprachig
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Online-Buchung
  • SMS-Erinnerungen
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Terminplanung
  • Umfragen & Feedback
  • Umschuldung
  • Verfügbarkeit-Management
  • Webseitenintegration
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahlungs-Erinnerungen
  • Zwei-Wege-Kommunikation

Siehe die vollständige Terminerinnerung Software Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arzt-Management
  • Aufgabenplanung
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Daten-Import / -Export
  • Diagramm-Erstellung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • HIPAA konform
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kreditplanung
  • Kundendatenbank
  • Kundenportal
  • Live-Chat
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobiler Zugriff
  • No-Show-Nachverfolgung
  • On-Call-Pläne
  • Personalverwaltung
  • Rechnungsmanagement
  • Reklamationsabwicklung
  • SMS-Nachrichtenversand
  • SSL-Sicherheit
  • Self-Service Portal
  • Terminplanung
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Verwaltung von Patientenakten
  • Wiederkehrende Termine
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Terminplaner für Arztpraxen Liste

Alternativen für CipherHealth

Mehr Alternativen zu CipherHealth

Erfahrungen mit CipherHealth

Alle 16 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
13
4
2
3
1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Elizabeth D.
Project Manager, Quality Improvement in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Patient Outreach Post Discharge Calls & Patient Rounding Platform

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall, I consider myself to be a legacy user. Our Hospital was one of the early clients for a very small start up company. We have been a CipherHealth partner through great growth. CipherHealth continues to be energetic, smart and find fresh, thoughtful innovations to support the healthcare industry.

Vorteile:

The software was uneventful and quick to install, simple for new user training, and continues to smoothly integrate into our daily work. The product is quite flexible which enables the applications to accommodate our many diverse system needs. What I like most is that it is reliable. As manager of our installation, I am comfortable that our applications will be available and working properly. If we require new or modifications to our existing rounding scripts or voice/call adjustments the process is rapid. We have come to rely on CipherHealth products to improve our inpatient experience, reduce preventable Hospital readmissions and assist our patients with healthcare services and ongoing care in the community.

Nachteile:

Personally, while not an enormous issue, my least favorite part of the software is the ad hoc reporting feature Insight which it is difficult for users to navigate unless they are very familiar with the greater product.

Danielle J.
Program Coordinator/Healthcare Navigator in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

This product makes me effecient and clinically effective!

5 letztes Jahr

Kommentare: The product does exactly what we need it to do in order to provide the best care for our patients! The Cipher Support Team are speedy to answer questions! If we think of another need or way to improve the product, they are quick to brainstorm and come up with a solution. They have a combo of clinical and technical expertise which helps develop effective tools!

Vorteile:

The look of the platform is sleek and simple - user friendly! The way it allows me to manage a very large patient panel is amazing! I see exactly what I need to do each day (or days ahead- really whatever you need). We can tailor our interventions to be exactly what we needed. My team works faster and leaner. We are able to provide clinical interventions and care coordination to our patients - there's no way we can forget any of the many things we need to do (schedule post-op appointments, coordinate with home health, call the mental health provider, check on HbA1c, schedule transportation for an appointment, and so on!)

Nachteile:

Really there's nothing I can think of that I would change! When our team has come up with ideas for improvement, Cipher provides us the technical support to bring our clinical intervention ideas to fruition!

Teresa G.
Patient Service Manager in
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Patient Care

3 letztes Jahr

Kommentare: Okay

Vorteile:

Being able to see any concerns about patient care.

Nachteile:

Trying to do certain filters to make it easier for me to see areas that are most important for me. Some filters do not work. (Report to filter

Gayle B.
Director of Clinical Quality in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

CipherHealth significantly changed how we perform post-operative patient calls

5 letztes Jahr

Kommentare: CipherHealth's VOICE program has significantly reduced the resource cost that we would use if nurses were making the calls themselves. CipherHealth's customer support is amazing--they respond immediately, touch base with us monthly, suggest improvement ideas to increase our reach rates, and assist with any changes.

Vorteile:

It has significantly reduced the time staff was being utilized to attempt to make patient post op calls. It also provides great reports on patient issues allowing us to see trends that can be addressed.

Nachteile:

They actually have additional features that we have not used primarily because they don't really apply to our healthcare setting (we are an ambulatory surgery center vs. hospital setting).

Ann H.
RN, Care Transition Nurse in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Cipher Health Hospital Discharge follow up calls

5 letztes Jahr

Kommentare: This program is very beneficial to our patients. They are able to let us know if they have any questions or concerns. We can then assist them with their needs and potentially avoid a readmission to the hospital.

Vorteile:

This software is very easy to use. I am able to easily see patient's concerns and then can follow up with them to assist them with their needs. I am able to escalate any complaints about their stay to the unit manager. It is very easy to reopen an episode if I need to add another note. It is helpful for me to also be able to see which calls are pending for the day.

Nachteile:

Initially there were some glitches but these were promptly resolved. Some calls were going to patients who had been discharged to a nursing home and the OB department, who does their own calls. These were promptly resolved and there have been no other problems.