ClaimRemedi Clearinghouse

ClaimRemedi Clearinghouse

von eSolutions

Wer verwendet ClaimRemedi Clearinghouse?

Krankenhäuser, Gesundheitsbehörden, Hospize, medizinische und Langzeitpflegeeinrichtungen, staatlich qualifizierte Gesundheitszentren, Unternehmen für medizinische Ausrüstung, Ärzte.

Was ist ClaimRemedi Clearinghouse?

Verbessere die Effizienz des Lebenszyklus von Schadenersatzansprüchen von Anfang bis Ende mit ClaimRemedi. Diese Lösung bietet leistungsstarke Schadensbearbeitung, modernste Scrubbing-Technologie, Echtzeit-Bearbeitung, -Verfolgung und -Verwaltung von Schadenersatzansprüchen.

ClaimRemedi Clearinghouse – Details

eSolutions

https://www.esolutionsinc.com

Gegründet 1999

ClaimRemedi Clearinghouse – Kostenübersicht

ClaimRemedi Clearinghouse bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

ClaimRemedi Clearinghouse Funktionen

Schadenmanagement Software
Compliance Management
Elektronische Ansprüche
Fall-Management
Formularverwaltung
Kundenmanagement
Nachverfolgung der Anspruchsresolution
Nachverfolgung von Eigenbeteiligung & Selbstbehalt
Papierbasierte Ansprüche
Sachverständigen-Management
Verwaltung der Zahlenden
Öffentliche Verwaltung

ClaimRemedi Clearinghouse – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 12 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,2/5
Benutzerfreundlichkeit
3,9/5
Kundenservice
3,8/5
Funktionen
3,9/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7/5
Verifizierter Rezensent
Owner/Operator
Medizinische Praxis, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.8.2019

"Excellent Software and Support"

Kommentare: My overall experience is excellent. I've switched one client to them and plan to switch over more clients later this year due to the features. Their customer support is excellent!

Vorteile: ClaimRemedi links with eClinicWorks. This feature gives us access to more information without leaving our software, which saves us administration time. Claim Remedi offers a merchant account that is linked with them in order to streamline the patient billing and collections process through a web portal.

Nachteile: The reporting features took some adjustment at first. The statement part of the software does not upload all the data, which is partially on eClinicalWorks and partially on ClaimRemedi. I've been told they are working to resolve the matter with eCW.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.8.2019
Denise G.
PRACTICE MANAGER
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.8.2019

"CLAIMREMEDI SOFTWARE REVIEW"

Kommentare: CLAIMREMEDI IS A GREAT ASSECT TO OUR ORGANIZATION MAKING CLAIM GO SMOOTHLY RECEIVING PAYMENT MUCH QUICKER.

Vorteile: EASY TO NAVIGATE CLAIMS BY REVIEWING PAID, DENIED AND REJECTED CLAIMS ON ONE WEB SITE. SOFTWARE HAS THE ABILITY TO FIX CLAIMS ONLINE AND REVIEW CLAIM DENIAL REASONS MAKING IT EASY TO CORRECT CLAIMS ONLINE. CLAIMREMEDI IS A FRIENDLY USER WEBSITE AND I WOULD RECOMMEND TO OTHERS.

Nachteile: IT WOULD BE NICE IF CLAIMREMEDI WAS ABLE TO ELECTRONALLY BILL ALL INSURANCES WITH A PAYOR ID NUMBER even workers comp claims.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.8.2019
Deborah N.
Billing Manager
Medizinische Praxis, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    2/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.1.2019

"Real Issues With Support"

Kommentare: The clearinghouse portion has been fine. Seriously considering discontinuing payment for Navigator, ACE, etc.

Vorteile: It is nice to be able to see the status of claims. But much of the utility is lost if we're unable to resubmit from within the program because of issues with FISS / DDE.

Nachteile: The biggest issue is that underlying real functionality of the product is access to medicare FISS / DDE. It is a bear. When eSolutions is trying to sell you on the product they help with the enrollment and logging in. It is very, very easy to lose access as it must be updated every thirty days. When you call eSolutions for assistance at that point, you're out of luck.
The whole idea of the product is to be the intermediary to Medicare because it's so antiquated and difficult. Knowing that, they need to accept the need to assist folks with these password resets. If they could do it when selling the product, they can do it to keep their customers.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.1.2019
Ann B.
ASST OFFICE MANAGER
Medizinische Praxis, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.8.2019

"CLAIMREMEDI"

Kommentare: The rep is awesome to work with

Vorteile: It is easier to use then the previous clearinghouse I used

Nachteile: Being caught in the middle with issues between the clearing house and our EMR

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.8.2019
Andrea M.
Biller
Medizinische Praxis, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.1.2019

"Great Clearinghouse"

Kommentare: Ease of access is amazing. I can quickly find the exact information I am looking for without too many clicks.

Vorteile: Customer service is amazing. Each account gets your own personal point of contact , so its nice to always speak to the same person, rather than a call center. Plus they have designated specialist to help you with Insurance enrollment, etc. making it a breeze to link all of your insurance companies.

Nachteile: Although I appreciate the ready-made reports available, I wish I could customize or have a few slightly different options. Overall though, this is not a deal breaker.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.1.2019