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Was ist Intermedia Unite?

Intermedia Unite ist ein herausragendes, äußerst zuverlässiges, cloudbasiertes Telefonsystem, das kleinen Unternehmen hilft, die Kosten zu senken, das Management zu vereinfachen und die Produktivität der Mitarbeitenden zu steigern. Mit ergänzenden mobilen Apps und Desktopanwendungen bleiben Nutzer von Unite überall und auf praktisch jedem Kommunikationsgerät nahtlos verbunden. Darüber hinaus wird Unite durch den J.D.-Power-zertifizierten 24/7-Support von Intermedia und eine Service-Level-Vereinbarung mit 99,999 % Verfügbarkeit unterstützt.

Wer verwendet Intermedia Unite?

Unternehmen jeder Größe mit einem bis mehr als 500 Mitarbeitenden

Intermedia Unite Software - 1
Intermedia Unite Software - 2
Intermedia Unite Software - 3
Intermedia Unite Software - 4
Intermedia Unite Software - 5

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Intermedia Unite

Intermedia Unite

4,7 (182)
27,99 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
44
16
4,6 (182)
4,7 (182)
4,8 (182)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
14,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
202
70
4,1 (6.750)
4,3 (6.750)
4,1 (6.750)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Intermedia Unite

Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Für Startups
Hilfe Desk-Management
Viewpoint Spectrum
Am besten bewertete Funktionen
Auftragskostenrechnung
Mehrere Projekte
Verbindlichkeiten
Google Workspace
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Kalenderverwaltung
Sichere Datenspeicherung
RingEX
Am besten bewertete Funktionen
VoIP-Verbindung
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Avaya UCaaS
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Chat / Messaging
Viber
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
On-Demand Kommunikation
Personalisierung
Microsoft 365
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
E-Mail-Management
Filesharing
Switchvox Phone System
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Vonage Business Communications
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Call-Center-Management

Bewertungen über Intermedia Unite

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
80%
4
16%
3
3%
2
1%
1
1%
Sully
Sully
Principal in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Grafikdesign, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Excellent product, exceptional support

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

We have found it very easy to set up our VOIP phones, auto-attendants, cell phone apps etc. Intermedia Unite is a very clean, easy-to-use interface compared to other VOIP providers we've had in the past. When we have needed support, their team is very responsive and well-trained, and they escalate to the next tier without delay when that is necessary.

Nachteile:

No complaints. It does everything we need it to do.

mark
Managing Partner in USA
Immobilien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great phone to email integration of voice message system for quality service

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: It's been a very good addition to our business and helps us operate much more efficiently and effectively, especially when we have to go into the field or are out of the office traveling - we can take and place calls and it 'looks like' we're in the office.

Vorteile:

Seamlessly integrates into our email system so all VM's are sent to our email with a voice to text transcript along with the actual audio recording. Super nice functionality and even with heavy accents, you can always listen to the VM when the transcription doesn't "get it" word for word.

Nachteile:

Can't figure out how to set a different and unique ring tone for my cell phone to let me know it's the "office line' ringing. Also, can't turn down the Unite ringer volume level

Danny
Lead Tech in USA
Unterhaltungselektronik, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

NOT Phone orientated .... But it works

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The phone works decently, but it seems as if they do not focus on phone calls as much as their other services

Vorteile:

Phone calls consistenrtly go through, good call qualities, good customer service

Nachteile:

Recent calls dont show which calls were incoming and outgoing, no text threads, no option to switch to a direct number and make a call unless you go through the settings online change it and then try to make the call

Justin
Network Consultant and Engineer in USA
Computer- & Netzwerksicherheit, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

One Stop Shop for Voip needs!

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: prompt, attentive and responsive. As soon as the onboarding technician noticed i had experience in their systems he let me take the wheel and ask questions as needed for a brief yet informative experience for me.

Vorteile:

This is an all in one package that is not only easy to resell but reliable with versatile cost based on what you need!

Nachteile:

Im not a big fan of their exchange services but it has been some time since i have used them and dont believe my experience is currently accurate.

Cheryl
co-owner of a dental practice in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best Tech Team on the net.

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Very good experience with Intermedia Unite. They can give any size office the best product and support and that has helped our office greatly. I have the best software and techs out there for our office!

Vorteile:

I buy software for our office based on the tech team that I talk with. If the tech team is willing to talk to me and answer my questions, then I know that the whole team wants our business. The sales teams are great but the tech team is what sales the product to me. After I purchase a product or service than I work with the tech team to make sure all is running smooth. The tech here at Intermedia Unite is the best that I have worked with and that means I can get a lot of work accomplished because I have a very good support software and team. Well worth having on my team. Best phone software out there!

Nachteile:

The company does not have any problems with our office and we would highly recommend them to other businesses as well.