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ManageEngine Remote Access Plus

ManageEngine Remote Access Plus

Was ist ManageEngine Remote Access Plus?

Remote Access Plus ist eine sichere und umfassende Lösung der Unternehmensklasse für den Remote-Support,
die Systemadmins und IT-Helpdesk-Technikern bei der Fehlerbehebung auf Windows-,
Mac- und Linux-Computern von einem zentralen Ort aus hilft. Leistungsstarke Tools wie erweiterte
Remote-Desktop-Freigabe, Remote-Eingabeaufforderung, Registrierung, Wake on LAN, Remote-
Shutdown, Dateimanager und mehr ermöglichen eine hervorragende Remote-Unterstützung und
reduzieren die Zeit für die Fehlerbehebung erheblich von Tagen auf Minuten.

Wer verwendet ManageEngine Remote Access Plus?

USA, EMEA, APAC, Australien

ManageEngine Remote Access Plus Software - 1
ManageEngine Remote Access Plus Software - 2
ManageEngine Remote Access Plus Software - 3
ManageEngine Remote Access Plus Software - 4
ManageEngine Remote Access Plus Software - 5

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ManageEngine Remote Access Plus

ManageEngine Remote Access Plus

4,6 (33)
75,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
46
Keine Integrationen gefunden
4,5 (33)
4,6 (33)
4,4 (33)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
196
26
4,7 (202)
4,7 (202)
4,7 (202)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu ManageEngine Remote Access Plus

NinjaOne
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Warnungen/Eskalation
Zoho Assist
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Unbeaufsichtigter Zugang
AnyDesk
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
TeamViewer
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Echtzeit-Chat
Remote-Zugriff/-Kontrolle
ConnectWise Automate
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Patch-Implementierung
Korrektur-Management
Remote-Zugriff/-Kontrolle
LogMeIn Central
Am besten bewertete Funktionen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Self-Service Portal
Wissensbasis-Management
Pulseway
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Server-Überwachung
Kaseya VSA
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Benachrichtigungen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Server-Überwachung
Atera
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Benachrichtigungen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Unbeaufsichtigter Zugang

Bewertungen über ManageEngine Remote Access Plus

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
27%
3
6%
Arti
Arti
Founder in Albanien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Remote Access Plus for my Advertising Agency - KUDO Advertising

5,0 letztes Jahr

Kommentare: I would recommend this software to anyone who runs a remote team for their business. It helps you easily manage your team and documents that need to be worked on, so the team can easily co-operate with each other.

Vorteile:

What i liked most about the software is its onboarding process and guides. The integration for my company through these was easy and made it easy for us at KUDO Advertising to realize our goals of having a remote access software.

Nachteile:

The integration to my business was easy and I find the software fits my needs. User experience can be improved its little bit old-school.

Shreedhar
Inventory manager in Indien
Lagerung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Resolve issue faster with it's extraordinary features

5,0 letztes Jahr

Kommentare: It is one of the most advanced solution to remotely support users.

Vorteile:

We are logistics company and we have our own inhouse ERP for inventory.As a inventory manager i have to take remote access of user's system frequently to resolve ERP related issues.Manageengine remote access plus is helping me to resolve user's issue by taking remote access of his system. Along with common features like screen sharing, chatting, File sharing it also provides advanced features like start or stop services from my laptop which helps me to troubleshoot and resolve issue faster.

Nachteile:

I am using it since last 3 to 4 years and I didn't faced any issue with it.

Balaji
Technical HOD in Indien
Animation, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Good

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We are a small team, Due to the covid pandemic all of sudden govt has announced lockdown, I tried different software but within 3 to 5 hours. I'm able to set up an 8 artist system with cloud sync.

Vorteile:

within 3 to 5 hours. I'm able to set up an 8 artist system with cloud sync.

Nachteile:

Remote desktop is unable to connect few connections.

Leonardo
CEO in USA
Computer- & Netzwerksicherheit, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Ideal for support

4,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

Always available, easy to use, branding,

Nachteile:

Not working on Linux, Sometimes works weird when connecting more than one person

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Amazing Remote Desktop Manager!

4,0 letztes Jahr

Kommentare: It makes diagnosing remote workstation problems a breeze.It's cost-effective compared to sending technicians physically to different remote workers.

Vorteile:

I like how it has a variety of remote working tools to resolve any issues that crop up.I like how easy it is to connect between computers on the same network.I like how easy it is to collaborate with fellow technicians and manage an issue using this software.I like how affordable the software is. I enjoy how the learning curve is not so steep for someone tech survey. I enjoy how you can wake systems connected within a LAN.I like how it has an announcement feature whereby people in the company can get notifications in case you are planning on doing maintenance to the systems at a particular time.

Nachteile:

It can be a bit hard to learn for someone who is not tech survey. If you have more than 10 computers, you need to get a paid version.