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Was ist CScan?

Nutze auch die Fingerabdruck-Software und -Hardware als Kernlösung für die Einreichung von Fingerabdrücken per Live-Scan an. Diese Lösung bietet eine kostengünstige, einfache und intuitive Möglichkeit zur Erfassung von Fingerabdrücken, die über sichere Netzwerke arbeitet, wie von staatlichen und bundesstaatlichen Behörden vorgeschrieben. Geschulte Betreiber können mit der Software problemlos Fingerabdrücke erstellen und übermitteln.

Wer verwendet CScan?

Ideal für Organisationen, die die Fingerabdrücke von Mitarbeitern, Auftragnehmern oder Freiwilligen für eine Überprüfung des strafrechtlichen Hintergrunds auf Landes- oder Bundesebene einreichen möchten.

CScan Software - 1
CScan Software - 2
CScan Software - 3
CScan Software - 4
CScan Software - 5

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CScan

CScan

4,7 (71)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
5
Keine Integrationen gefunden
4,7 (71)
4,3 (71)
4,8 (71)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
47
11
4,8 (217)
4,7 (217)
4,9 (217)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu CScan

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Am besten bewertete Funktionen
Hintergrund-Screening
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Vorstrafenprüfung
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Aktivitäts-Dashboard
Hintergrund-Screening
Self-Service Portal
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Hintergrund-Screening
Self-Service Portal
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Certn
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Online-Applikationen
Self-Service Portal
Vorstrafenprüfung
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Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Clairiti
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Veremark
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Automatisiertes Anfragen von Bewertungen
Berichterstattung / Analyse
Self-Service Portal
PESCHECK
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über CScan

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
76%
4
21%
3
1%
2
1%
Joel
Fingerprinting Administrator in USA
Non-Profit-Organisation Management, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Service Without Hassle

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Certifix provides excellent customer service. All employees are very friendly, professional and courteous. Our experience with Certifix has always been very positive.

Vorteile:

I like the Certifix software the most because it is very user easy to use, light to carry for mobile services and has remote in assistance if ever needed. Software is simple and fast. We fingerprint up to 3,000 people a month and I've never heard of any of our live scan operators having issues with the software. This is the best system for your money.

Nachteile:

Many companies provide all the whistle and blows incorporated in their software of which very few people really use. Why spend money for things that are not a necessity even in the long run? Certifix is simple which works perfectly for us.

Yvonne
CEO/Owner in USA
Rechtsberatung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Certifix is the complete package...

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I chose Certifix when fingerprints were required for my notary business, and the UPS store was utilizing Certifix equipment. Shortly after, I contacted them to get more information and was intrigued with their full team that I decided to become a Live Scan Technician (own business). From start to now, they provided excellent service, equipment and training.

Vorteile:

Functionality...the software is always kept up-to-date with the DOJ/FBI, and I am able to process fingerprints with clients seamlessly. Equally, I can view the history and sort in several data areas in order to track complete and in-progress scans. In the midst of scanning, the software is fast and accurately displays scan results, with alerts on the quality of the scan if they need to be modified.

Nachteile:

No cons. The DOJ/FBI only allow your history to show for 30 days (which is not a Certifix issue with the software) -- wish we had access to 90 days worth of history.

Donna
Administrator in USA
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Certifix gets the job done

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Customer service though is excellent. Very knowledgeable staff. Great problem solvers. I've been in contact with several different CS persons at Certifix. All of them were friendly, helpful, and patient.

Vorteile:

Easy to navigate, user friendly. Great software support.

Nachteile:

Features are basic. Comment option would be nice. Equipment needs to be updated. No option to view individual error reports/scores to help with improving the quality of printing.

Stephanie
Franchise Operations in USA
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Comments

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Certifix has definitely grown from when our centers became one of the first clients to sign up. The product has still remained user friendly.

Vorteile:

It is easy to use and train others to use. The information fields are clear and easy to understand. I appreciate the supply of products we can get. I like that we can call and get basic information answered.

Nachteile:

We cant view a transaction over 30-45 days. When we call for support, we get inaccurate information. At times, our questions can not be answered concisely. The customer support staff could use additional training.

Malia
Owner in USA
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Tab Order

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

I like that the software is easy to use. I wish that the tab order was set so you can tab thru many fields, but it jumps to random fields - no set tab order.

Nachteile:

If you have to go backwards = creates a new ATI # Tab Order jumps to random fields rather than to the next field. Would be best if Billing # stood out or you had to enter that so it is not forgotten or overlooked, same with Account number.