Wer nutzt diese Software?

Any small and medium size companies.

Durchschnittliche Bewertung

6 Bewertungen
  • Gesamt 4.5/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.7/5
  • Kundenservice 5/5
  • Funktionen 4.7/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5/5

Produktinformationen

  • Startpreis 7,00 $/Monat
  • Preisinformationen $7/user/month
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • InfoFlo Pay
  • https://www.infoflopay.com/
  • Gegründet 2017

Über InfoFlo Pay

InfoFlo Pay is an Easy-To-Use Invoicing Management & Payment Solution software, that helps you get paid faster starting at just $7 a month. Rich features that includes: CRM. Estimates. Invoices. Notifications. Emails. Payment Processing. Client Portal. E-Signature & Web-To-Lead Forms.
Send your invoices and estimates with confidence with our built-in mailgun integration. No more worrying that an email was ever delivered. InfoFlo Pay helps you get paid faster. Quickbooks sync is available.

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InfoFlo Pay Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
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Die hilfreichsten Reviews für InfoFlo Pay

Excellent Customer Service!

Bewertet am 11.1.2019
Paige T.
Working Capital, Business Term Loans, Equipment Financing, Alternative Financing for Business
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great experience and Highly Recommend Eran and his team of professionals.

Vorteile: Goes above and beyond to satisfy customers requirements. Very knowledgeable and professional!

Nachteile: I don't have anything negative to say about them.

Great support for an all-inclusive package

Bewertet am 11.9.2019
Claire S.
Spiritual Mentor and Coach
Einzel- & Familiendienstleistungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Exceptional. Representative was with me, answering all my questions, guiding me through the set up. Once I got the hang of it, it was so easy to use. I especially liked the texting and tracking features.

Vorteile: It brought together various functions in one package - invoicing, with the option of texting the invoice, expenses, customer portal, etc. The tracking function is a useful feature. I was excited about using it.

Nachteile: It was for a larger organization than I because of the requirements of the payment gateway.

Great Software

Bewertet am 17.1.2019
Lixandra G.
CEO
Schreiben & Editieren, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy-to-use software, functional and practical for small/large business. Rapid response by the reps.

Nachteile: They accept criticism and turn it into amazing results.

Good

Bewertet am 15.1.2018
Nicket B.
Accountant
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Very seemless easy to use ... easy to keep track of customer communication... overall pretty good .

Nachteile: It's a bit old fashion looking it really could use a touch up to look more alive but it works and that's the greatest.

Great time saver!

Bewertet am 16.1.2019
Verifizierter Rezensent
Owner
Hausmeisterservice, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This is gone a long way to automating the sales process leaving us more time to get other important task done. Well done!

Vorteile: customer support
very functional
big time saver

Nachteile: Looking for more integrations in the future.

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