Wer verwendet Acubiz?

Acubiz is helping all types of organizations, public & private, big & small, with easier spend control and better overview of the finances. We simplify processes related to employee expenditure.

Was ist Acubiz?

No more crumpled reciepts! Acubiz EMS automates the process around travel expenses and single transactions from employee expenses to importing credit card transactions, hours, mileage and approval procedures. We can integrate Acubiz EMS with all ERP and payroll systems. The solution consists of a cloud web service and our Acubiz One app, enabling you to manage everything on your mobile! Digitalise your travel expenses, save time and reduce administration.

Acubiz – Details

Acubiz

https://www.acubiz.com/

Gegründet 1997

Acubiz – Kostenübersicht

Acubiz bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Acubiz Funktionen

Reisekostenabrechnung Software
Belegmanagement
Erstattungs-Management
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
Kosten-Kontrolle
Mehrere Währungen
Workflow-Management
Zeit & Kosten Verfolgung

Acubiz – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 7 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
4,9/5
Kundenservice
4,5/5
Funktionen
4,3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Verifizierter Rezensent
Økonomiassistent
Marketing & Werbung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.1.2019

"Acubiz is good"

Kommentare: My overall experience is very positive. The support acts fast when I contact them.
It's easy to use for all parts.

Vorteile: It's easy to use and very straight forward - as a user as well as an admin.

Nachteile: That you can't look at the attachment without entering the specific line, and that you can't change VAT on the front page.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.1.2019
Lykke H.
accounts assistant
Landwirtschaft, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.12.2018

"accounting"

Kommentare: I think at Acubiz i a great system. I like to work in it.

Vorteile: I think it is very easy to handle, and you can create all from the phone today. employee
you can get the solution, as you want, so it match your company. Finance

Nachteile: i have work with the system many years now. But i think there is missing a hourglass when you use the Search modul. So it is easy to see that the system is thinking.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.12.2018
Mathias M.
Financial controller
Baumaterial, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.12.2018

"Great and easy solution for processing of expenses"

Vorteile: It's easy to manage users and process expense reports in the system.

Nachteile: We have some special requirements from our internal auditors that sometimes are difficult to work with in the system. Some personal customization has been done to comply with these requirements, but it could be better.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.12.2018
Pavla K.
Accountant
Internet, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.12.2018

"Acubiz review"

Kommentare: submitting travel claims in different currencies - very easy. keeping track on employees expenses. employees can easily themselves see what they have submitted

Vorteile: easy to use. having expenses approved easily and quickly

Nachteile: users often complaining it takes time to submit claims (take pictures) occasionally troubles for users to log in.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.12.2018
Pia A.
Accountant
Lebensmittelproduktion, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.12.2018

"Acubiz"

Kommentare: We use Acubiz to handle our travel expenses, and it saves us for at lot of paper work.

Vorteile: I think that Acubiz is easy to use and our employees are very satisfied about the software.

Nachteile: I don't know, I think it works great and if we have any problems, we can contact Acubiz support and they are always very helpful.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.12.2018