Wi-Fi Alive

Wi-Fi Alive

von Pocketstop

Wer verwendet Wi-Fi Alive?

Wi-Fi Alive is best suited for retail locations with a captive audience.

Was ist Wi-Fi Alive?

Wi-Fi Alive is a proximity marketing solution that is budget-friendly and a results-driven way to message onsite customers providing you with the ability to effect basket size, confirm proximity, and disrupt customers current state with a text message that gets immediate attention.

Wi-Fi Alive – Details

Pocketstop

http://pocketstop.com

Gegründet 2006

Wi-Fi Alive – Preisübersicht

Wi-Fi Alive bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Wi-Fi Alive finden Sie unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Wi-Fi Alive Funktionen

Mobile Marketing Software
E-Mail Marketing
Engagement-Überwachung
Gutscheine
Kanalzuordnung
Kontextabhängige Zielansprache
Push-Benachrichtigungen
Standortbasiertes Marketing
Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
Versenden von Textnachrichten

Wi-Fi Alive – Nutzerbewertungen

1 von 1 Nutzerbewertungen angezeigt

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5

Sucess with Wi-Fi Alive

Bewertet am 14.1.2019
Todd A.
Director of Marketing
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Wi-Fi Alive is an effective way to establish rapport and loyalty with your customers while they are actively engaged in buying your retail products or services.

Vorteile: As traditional advertising has become more difficult to do on a shrinking budget, our firm was searching for ways to directly communicate with our shoppers. Wi-fi Alive allowed us to begin direct communication with our customers while they were at our shopping centers. This created numerous opportunities for supplying our customers with offers and calls to action. Also very impressed with the customer support.

Nachteile: Not necessarily a con against the platform, but there is some work you have to do on the front end to encourage your shoppers to join the program. As with any other digital tool, you have to get your customers to adopt by providing great incentives. If you do this you should enjoy a strong ROI.