Wer nutzt diese Software?

Chief Marketing Officers (CMO) in enterprise brands or high growth startups. Within the CMO function, our customers would be brand managers, customer insights team and PR/Communications.

Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 4.3/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.7/5
  • Kundenservice 4.7/5
  • Funktionen 4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.3/5

Produktinformationen

  • Startpreis 99,00 $/Monat
  • Preisinformationen Pricing range: $99/month for the basic account to $799/month for enterprise
  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)

Angaben zum Hersteller

  • GenY Medium Labs
  • https://genylabs.io
  • Gegründet 2016

Über Auris

AI-powered platform which curates consumer insights from the buzz around topics of interest. Used by leading brands, globally.

Auris Funktionen

  • Chatbot
  • Für E-Commerce
  • Für den Vertrieb
  • Mehrsprachig
  • Prozess-/Workflow-Automatisierung
  • Prädiktive Analytik
  • Virtueller persönlicher Assistent (VPA)
  • für das Gesundheitswesen
  • Empfindungsanalyse
  • Gamification
  • Kampagnenmanagement
  • Reaktions-Management
  • Review-Generierung
  • Social Media-Kennzahlen
  • Social Media-Überwachung
  • Überprüfung bewerten
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Folgenabschätzung
  • Konfigurierbare Warnmeldungen
  • Kundenbindung
  • Nachverfolgung von Influencers
  • Reputationsmanagement
  • Segmentierung der Audienz
  • Trend-Verfolgung
  • Wettbewerbsanalyse

Die hilfreichsten Reviews für Auris

One of the best online Reputation management software - ORM

Bewertet am 7.12.2019
Vinod R.
Digital Marketing Manager
Immobilien, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Provide daily details regarding our brand awareness and we gained some deep insights on how and where our brand has been used. Detecting most of the mentions through the internet and social media enables us to act when appropriate and respond directly to specific comments. Monitors industry related important keywords on multiple channels. It allows us to track competitors activities as well. It's doing quite a good job, all in all!

Vorteile: Excellent easy-to-use ORM and many features. If your specification is not fulfilled with the default approach, you can conveniently customize it with Auris. There are many features that you can deploy after the first implementation as a result of a continuous upgrade

Nachteile: Some things can be modified. Review of generations and sentiment analysis can be much easier. There is some work to do with a mobile app.

Antwort des Softwareanbieters

von GenY Medium Labs an 18.12.2019

Thank you for this! Your feedback has been relayed to both the customer success and product teams. We'd keep improving upon how we deliver consumer & brand insights.

ORM has become pretty smooth with AURIS

Bewertet am 16.12.2019
Nikita H.
Deputy Manager- Marketing
Immobilien, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Would surely recommend AURIS for ORM

Vorteile: AURIS really helps us in keeping a smooth record of ORM activities! All the alerts, emails and reports are generated timely helping us analyze the current scenario of the business and strategize the future activities efficiently.

Nachteile: Sometimes the data recorded has inaccuracy but the staff helps us resolving the issue in no time.

Antwort des Softwareanbieters

von GenY Medium Labs an 18.12.2019

Thank you for this! Your feedback has been relayed to both the customer success and product teams. We'd keep improving upon how we deliver consumer & brand insights.

Good Product but more advanced features

Bewertet am 9.12.2019
Mithun C.
Senior Manager Digital Marketing
Automotive, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great Product but could be better discovery of features and so as the UI& UX could be little improved.

Vorteile: All at one place, perfect for ORM. All social media channels be it Fb , Linkedin , Twitter,Google Reviews.

Nachteile: Better discovery of features, UI& UX could be little better

Antwort des Softwareanbieters

von GenY Medium Labs an 18.12.2019

Thank you for this! Your feedback has been relayed to both the customer success and product teams. We'd keep improving upon how we deliver consumer & brand insights.

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