Auris

Auris

von GenY Medium Labs

Wer verwendet Auris?

Chief Marketing Officers (CMO) in enterprise brands or high growth startups. Within the CMO function, our customers would be brand managers, customer insights team and PR/Communications.

Was ist Auris?

AI-powered platform which curates consumer insights from the buzz around topics of interest. Used by leading brands, globally.

Auris – Details

GenY Medium Labs

https://genylabs.io

Gegründet 2016

Auris – Preisübersicht

Auris ist verfügbar ab 99,00 $/Monat. Auris bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Auris findest du unten.

Startpreis

99,00 $/Monat

Preisinformationen

Pricing range: $99/month for the basic account to $799/month for enterprise

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Auris Funktionen

KI Software
Chatbot
Für E-Commerce
Für den Vertrieb
Mehrsprachig
Prozess-/Workflow-Automatisierung
Prädiktive Analytik
Virtueller persönlicher Assistent (VPA)
für das Gesundheitswesen
Empfindungsanalyse
Gamification
Kampagnenmanagement
Reaktions-Management
Sammeln von Nutzerbewertungen
Social Media-Kennzahlen
Social Media-Überwachung
Überprüfung bewerten
Dashboard
Empfindungsanalyse
Folgenabschätzung
Konfigurierbare Warnmeldungen
Kundenbindung
Nachverfolgung von Influencers
Reputationsmanagement
Segmentierung der Audienz
Trend-Verfolgung
Wettbewerbsanalyse

Auris – Nutzerbewertungen

Zeigt 3 von 3 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.3/5
Benutzerfreundlichkeit
4.7/5
Kundenservice
4.7/5
Funktionen
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.3/5
Vinod R.
Digital Marketing Manager
Immobilien, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.12.2019

"One of the best online Reputation management software - ORM "

Kommentare: Provide daily details regarding our brand awareness and we gained some deep insights on how and where our brand has been used. Detecting most of the mentions through the internet and social media enables us to act when appropriate and respond directly to specific comments. Monitors industry related important keywords on multiple channels. It allows us to track competitors activities as well. It's doing quite a good job, all in all!

Vorteile: Excellent easy-to-use ORM and many features. If your specification is not fulfilled with the default approach, you can conveniently customize it with Auris. There are many features that you can deploy after the first implementation as a result of a continuous upgrade

Nachteile: Some things can be modified. Review of generations and sentiment analysis can be much easier. There is some work to do with a mobile app.

Antwort des Softwareanbieters

von GenY Medium Labs an 18.12.2019

Thank you for this! Your feedback has been relayed to both the customer success and product teams. We'd keep improving upon how we deliver consumer & brand insights.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.12.2019
Nikita H.
Deputy Manager- Marketing
Immobilien, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.12.2019

"ORM has become pretty smooth with AURIS"

Kommentare: Would surely recommend AURIS for ORM

Vorteile: AURIS really helps us in keeping a smooth record of ORM activities! All the alerts, emails and reports are generated timely helping us analyze the current scenario of the business and strategize the future activities efficiently.

Nachteile: Sometimes the data recorded has inaccuracy but the staff helps us resolving the issue in no time.

Antwort des Softwareanbieters

von GenY Medium Labs an 18.12.2019

Thank you for this! Your feedback has been relayed to both the customer success and product teams. We'd keep improving upon how we deliver consumer & brand insights.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.12.2019
Mithun C.
Senior Manager Digital Marketing
Automotive, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.12.2019

"Good Product but more advanced features"

Kommentare: Great Product but could be better discovery of features and so as the UI& UX could be little improved.

Vorteile: All at one place, perfect for ORM. All social media channels be it Fb , Linkedin , Twitter,Google Reviews.

Nachteile: Better discovery of features, UI& UX could be little better

Antwort des Softwareanbieters

von GenY Medium Labs an 18.12.2019

Thank you for this! Your feedback has been relayed to both the customer success and product teams. We'd keep improving upon how we deliver consumer & brand insights.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.12.2019