Wer nutzt diese Software?

Allied Health Practitioners. Osteopaths, Massage Therapists, Chiropractors, Physiotherapists, Exercise Physiologists, Veterinary Medicine, and more!

Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $49/Monat
  • Preisinformationen $49 /m for 1 practitioner $99 /m for 5 $149 /m for 8 $199 /m for 12
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Red Guava
  • https://www.cliniko.com/
  • Gegründet 2010

Über Cliniko

Cliniko is reliable, trusted, and a secure practice management solution. It is friendly, fast and feature-rich software for managing your healthcare business. There is a no-nonsense set up, it's absolutely brimming with features, and there is free support - Forever!

Totally free to try!

Cliniko Funktionen

  • EMR / EHR (elektronische / medizinische Gesundheitsberichte)
  • Elektronische Rezepte
  • HIPAA konform
  • Inventarverwaltung
  • Medizinische Terminplanung
  • Mehrere Büros
  • Mehrere Ärzte
  • Patienten-Terminplanung
  • Patientenabrechnung
  • Patientenakten
  • Patientenportal
  • Patientenregistrierung
  • Reklamationsabwicklung
  • Überprüfung der Versicherungsberechtigung

Die hilfreichsten Reviews für Cliniko

Pros and cons of cliniko

Mit Google übersetzen Bewertet am 19.3.2019
Louise Y.
Physiotherapist
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall is great for patient documentation and patient scheduling and user friendly

Vorteile: I like that customer service is always helpful and responsive. It’s easy to use, the functions always gets upgrades and new updates are always added, meaning the company takes feedback seriously to improve on the profict

Nachteile: The integration with the accounting software xero isn’t fantastic. It syncs one way only so any changes to the invocie in cliniko dojesbt get reflected automatically in xero
The finance features are basic
The automatic sms to patient to remind them of their appointment is a hit And miss, it can indicate the message is sent but patient didn’t receive the reminder- this is a long standing problem so hopefully they can improve the reliability this

Best Software for Managing your Clinic

Mit Google übersetzen Bewertet am 25.1.2019
Sylvie D.
Marketing Director
Marketing & Werbung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I truly love this software manager, I can easily see at what location each staff are working in and have access to so much. The reminders are great, the appointment scheduler is easy to use. Very user friendly. Archived patients are still accessible and software has been very reliable. A high recommendation for this one if you are in the market for a clinic management software.

Vorteile: Easy to navigate in, I like the staff dashboard - great way for staff to stay in touch (a question or even wishing someone a happy birthday) it creates decent reports for my marketing in regards to referral sources

Nachteile: I wish there was more in depth reporting options or trends notifyer

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