Was ist Salesforce Commerce Cloud?

Schneller wachsen im Online-Handel dank Commerce Cloud 360 von Salesforce. Mit der Lösung werden personalisierte Einkaufserlebnisse geschaffen, die in jeden Endkanal integrierbar sind, sodass Konsumenten 'überall' shoppen können. Auch im B2B bietet die Commerce Cloud 360 ein vernetztes Erlebnis – persönlich zugeschnitten und 24/7 verfügbar. Dank beschleunigter Implementierung ist der Go-Live schon nach kürzester Zeit möglich – damit Sie Ihre Kunden auch in schwierigen Zeiten erreichen.

Wer verwendet Salesforce Commerce Cloud?

Salesforce B2C Commerce bietet eine einfache E-Commerce-Lösung für Unternehmen jeder Größe und Branche.

Wo kann Salesforce Commerce Cloud bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Salesforce
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2003 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Deutschland, Kanada, Vereinigte Staaten, Österreich

Sprachen

Englisch

Salesforce Commerce Cloud Kosten

Startpreis:

Nicht vom Anbieter bereitgestellt
  • Keine Gratisversion

Salesforce Commerce Cloud bietet keine Gratisversion.

Über den Anbieter

  • Salesforce
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2003 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Deutschland, Kanada, Vereinigte Staaten, Österreich

Sprachen

Englisch

Salesforce Commerce Cloud – Videos und Bilder

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Videos zu Salesforce Commerce Cloud
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Salesforce Commerce Cloud Funktionen

  • API
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragserfassung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestandskontrolle
  • Bestandsoptimierung
  • Bestandsprüfung
  • Bestell-Management
  • CRM
  • Datensicherheit
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • E-Mail Marketing
  • Einkaufswagen
  • Elektronische Zahlungen
  • Inventarverwaltung
  • Kanalmanagement
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kostennachverfolgung
  • Kundenkonten
  • Lieferanten-Management
  • Marktplatz-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Marketing
  • Nachbestellungen verwalten
  • Produktdatenmanagement
  • Produktkennzeichnung
  • Prognose
  • Retourenmanagement
  • Rückstandsverwaltung
  • SEO-Management
  • Suchen / filtern
  • Versand-Management
  • Website-Management
  • Wiederkehrende Bestellungen

Alternativen für Salesforce Commerce Cloud

Cin7 bietet Bestandverwaltung und Automatisierung von Bestellungen und Produktion über das Lager/3PL bis hin zu jedem von dir verwendeten B2B-/B2C-Vertriebskanal.
Open-Source-Set mit integrierten Geschäftsanwendungen für CRM, POS, Website, eCommerce, Vertrieb, Buchhaltung, Lager, HR, Projekt und Marketing. Erfahre mehr über Odoo
Midsize-Kleidung-Einzelhändler und -Großhändler, die so schnell und profitabel wie möglich wachsen wollen.
Die Auftragsverwaltungssoftware von SalesWarp bietet unübertroffene Leistung, sodass Unternehmen mehr verkaufen, mehr produzieren können und weniger verwalten müssen.
FocusPoint is certified for SAP Business One. An all-in-one e-commerce platform at an affordable price.
Magestore is the world's #1 POS for Magento. Magestore POS ensures real-time & online-offline integration for Magento merchants.
Geeignet für Unternehmen in den Bereichen Einzelhandel, Großhandel, Produktion und Lebensmittelproduktion mit einem gewissen Anspruch an die Verwaltung ihrer Lagerbestände.
Automates selling, fulfillment, inventory, and supply chain in an all-in-one system. Multi-channel sales order management.
Retail Express by Maropost Founded in 2004

Bewertungen über Salesforce Commerce Cloud

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
30%
4
70%
Leticia L.
Leticia L.
Acconut Manager in Brasilien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great software but complicated to handle

5 vor 7 Monaten

Kommentare: It serves to give you all the company's numbers and it is possible to integrate them all into a single system, however, as there are several layers of software, you can't manage without an internally prepared team to provide you with the support that you need.

Vorteile:

It has many features, is very detailed, and can help you in every part of the sales funnel. It has a good integration with other apps, but you need a team to make it happen faster.

Nachteile:

Because it is so detailed, it is sometimes difficult to have quick information in the palm of your hand, especially when providing dashboards and reports.

Christian C.
Digital Marketer in USA
Einzelhandel, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Recently Migrated From Magento To SFCC

4 vor 2 Jahren

Kommentare: Great onboarding experience and great customer support. They really want to help your business succeed. Little quarks can be weird to transition but overall very happy.

Vorteile:

I really like the features out of the box. Lots of options that usually would have to be custom developed by developers are included right away. The layout and ease of use are great. Love the marketing and Promo capabilities and Salesforce updates with new features a couple of times a year. Customer support and learning prior to launch is great. Salesforce wants you to succed.

Nachteile:

There are some small things that do need additional development to work the way you want. SFCC teaches you about these things like they're included but you need developers to add the code or style. ex. source code - gift with purchase (when selecting one of a choice of free products) There are also little nuances like case-sensitivity that gets annoying but I think that can come with any platform

In Betracht gezogene Alternativen: BigCommerce und Shopify

Warum Salesforce Commerce Cloud gewählt wurde: Needed an upgrade

Zuvor genutzte Software: Adobe Commerce

Verifizierter Rezensent
Digital Marketing Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bekleidung & Mode, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

It's a great place to do business!

4 letzten Monat Neu

Kommentare: Overall, the front-end design is current and performs nicely on any device. With the help of Salesforce extensions, you can easily track customers' journeys across the sales funnel with attribution. Order management is good, but not necessarily real-time; integrations take time to function together.

Vorteile:

Both sales and marketing are using it for the entire sales process, from beginning to end. Among the many tools at our disposal are lead registrations, sales funnels, reports, and account management software. Assists you in keeping track of your leads and contacts and ensures that the correct individuals are assigned to the right accounts in their area or line of work. Marketing can see all the leads that originated from in-person events, whitepapers, and other sources this way.

Nachteile:

It's not always going to fully engage with playbooks, though it should be expected to. The lack of additional tabs containing distinct general information is what bothers me the most, in the end. Everything in here that I don't utilize or integrate daily appears to be overcrowded.

Verifizierter Rezensent
ANALISTA PROGRAMMATORE in Italien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

good catalog system

4 vor 2 Jahren

Kommentare: the overall experience is good, maybe it miss some functionality to integrate with external monitoring system

Vorteile:

we are using it for all our catalog and it replace our custom system with an high improvement on our service

Nachteile:

some time since it is a saas, any change is a problem and became quite long. recently we had several issue with authentication

Andre G.
Commercial Coordinator in Brasilien
Einzelhandel, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Perfect to have control!

5 letztes Jahr

Kommentare: This software gives my workday more agility and control and I can have more peace of mind regarding the organization of my activities.

Vorteile:

The simple way to attach files and save them for consultation makes this tool powerful to have control of all your work. The interaction with the team and with other areas is also a strength of this software which makes daily activities more agile.

Nachteile:

Search engine, I think that this tool can be improved to get more affordable search returns.